jij ook ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:46 schreef TheHundreds het volgende:
[..]
ik zoek ook altijd een naar voor een naar
Als je eens moeite deed om heen hersencel meer te gebruiken dan begreep je wat deze user je wilde vertellen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:46 schreef TheHundreds het volgende:
[..]
ik zoek ook altijd een naar voor een naar
echt johquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:47 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Als je eens moeite deed om heen hersencel meer te gebruiken dan begreep je wat deze user je wilde vertellen.
Nog een hersencel meer zou hem goed doen, hij schijt nu de keuken onderquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:47 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Als je eens moeite deed om heen hersencel meer te gebruiken dan begreep je wat deze user je wilde vertellen.
Het kan ook anders: Als de user moeite deed om een hersencel meer te gebruiken zodat hij de fout niet typte/corrigeerde was je post nutteloos geweest en had je nu niet gelol'd.quote:
nee eigenlijk niet,quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:50 schreef Gochme het volgende:
Als je gymnasium 'doet' heb je vast weleens gehoord van Nietzsche.
dan faal je gewoon.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:02 schreef Dikzakkie het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet,
we doen pas 3 gymnasuim hoor
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:02 schreef Dikzakkie het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet,
we doen pas 3 gym-na-suim hoor
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:02 schreef Dikzakkie het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit van Nietzsche gehoord.
We volgen pas 3 jaar Gymnasium hoor
Zijn jullie lekker? Ik beloof je dat ik 17 ben. Kijk maar naar mn paspoort dat echt niet van mn jongere broertje is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:02 schreef Dikzakkie het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet,
we doen pas 3 gymnasuim hoor
dan beloof ik jou, dat ik niks met je te maken wil hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:06 schreef Gochme het volgende:
[..]
Zijn jullie lekker? Ik beloof je dat ik 17 ben. Kijk maar naar mn paspoort dat echt niet van mn jongere broertje is.
Ik verbeter alleen wanneer ik het nodig vindquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:07 schreef Dikzakkie het volgende:
[..]
het is maar goed dat jij er bent,
om alles te verbeteren
wahhaah, jij bent echt grappigquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:08 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Ik verbeter alleen wanneer ik het nodig vind
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:04 schreef Dikzakkie het volgende:
[..]
dat ik 3 gymnasium doe
betekend niet dat ik kan typen hoor
Dat het goed voor je is, want zoals je weet is alles wat op -ine en -ol eindigt goed voor je.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat het goed voor je is, want zoals je weet is alles wat op -ine en -ol eindigt goed voor je.
dat wist ik niet, maarjaaquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat het goed voor je is, want zoals je weet is alles wat op -ine en -ol eindigt goed voor je.
Zine is meestal een afkorting voor het woord "magazine". Het betekend als ik Yvonne kan vertrouwen dat het volledige adres www.FokkedOpKidsMagazine.nl had moeten zijn maar omdat de meeste mensen maar kleine adressen kunnen onthouden is het afgekort naar www.fokzine.nl en nu is het www.fok.nl geworden.quote:
Nee, dan mag het.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:14 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd hoor, waarom dit eigenlijk fok! heet.
Daar ben ik blij om.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:36 schreef JanPiraat het volgende:
je bent zo dik dat je zelfs dikgedrukt schrijft
Dat is sneu.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:18 schreef Gochme het volgende:
[..]
Dat is de enige reden van mijn bestaan.
Nooit de moeite genomen eens de fok wiki te lezen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:14 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd hoor, waarom dit eigenlijk fok! heet.
Nee, zoveel interesseerde het me nou ook weer niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nooit de moeite genomen eens de fok wiki te lezen?
Het is beter dan www.startpagina.nl met links naar duizenden nutteloze sitesquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:18 schreef Lysdexie het volgende:
frontpage.fok.nl is mijn startpagina.
Nee, je hele inboedel zien wegstromen bij een natuurramp. Dat is sneu. Dit is gewoon lief.quote:
Emo's interesseren toch nooit iets?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, zoveel interesseerde het me nou ook weer niet.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:20 schreef Gochme het volgende:
[..]
Nee, je hele inboedel zien wegstromen bij een natuurramp. Dat is sneu. Dit is gewoon lief.
Oh ok....er zijn grenzen bedoel je?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, zoveel interesseerde het me nou ook weer niet.
Dat moet je aan de emo's vragen, dat weet ik niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:20 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Emo's interesseren toch nooit iets?
Is dat de fok-bijbel ofzo? Gast, het is maar een site. Je hoeft je heus niet in te lezen om een beetje sociaal te zijn hier.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nooit de moeite genomen eens de fok wiki te lezen?
Is FOK! een geloof?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:21 schreef Gochme het volgende:
[..]
Is dat de fok-bijbel ofzo? Gast, het is maar een site. Je hoeft je heus niet in te lezen om een beetje sociaal te zijn hier.
Ik dacht dat je niet meer op FOK! zat na het KLB incident, gelukkig zie ik je naam nogquote:
Zoals elke 'plek' waar veel mensen bij elkaar zijn heeft ook fok! losers die denken dat je je aan bepaalde regels moet houden om er bij te horen. Zoals religie-fanatici zijn de fok-priesters de kneusjes van het echte leven.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:23 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Is FOK! een geloof?![]()
* FurtiveAffaire Logt zich snel uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |