Dat lijkt me onwaarschijnlijk, het CIA staat te boek als een hoogst betrouwbare en transparante organisatie die zich nooit zou wagen aan vieze achterbakse manipulaties. Simpelweg omdat ze het risico van gezichtsverlies willen vermijden. Het imago van de CIA is puntgaaf, smetteloos en terecht. Want ze doen alleen maar zaken met mensen die zonder meer het beste met de wereld voor hebben.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:41 schreef Dikzakkie het volgende:
[..]
nou kijk,
dat is topgeheim
we mogen het niet vertellen
maar het is een CIA geheim
we hebben het beste voor met de wereld.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:46 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk, het CIA staat te boek als een hoogst betrouwbare en transparante organisatie die zich nooit zou wagen aan vieze achterbakse manipulaties. Simpelweg omdat ze het risico van gezichtsverlies willen vermijden. Het imago van de CIA is puntgaaf, smetteloos en terecht. Want ze doen alleen maar zaken met mensen die zonder meer het beste met de wereld voor hebben.
Kuthippy.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:59 schreef Dikzakkie het volgende:
[..]
we hebben het beste voor met de wereld.
Doe ons direct ook een plezier en rot opquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:59 schreef Dikzakkie het volgende:
[..]
we hebben het beste voor met de wereld.
ik wacht op picsquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:39 schreef Dikzakkie het volgende:
WIJ kunnen er niks aan doen dat we dik zijn.
en dat van die zeilboot onderdeel...
dat wisten WE al
maar dat is niet zo logisch.
nou kijk,
wij zijn 2 meisjes.
we doen gymnasium.
en zijn dik.
zelfs zo dik, dat we dik schrijven![]()
Dit is zelfs te kinderachtig voor FOK!.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:41 schreef Dikzakkie het volgende:
[..]
nou kijk,
dat is topgeheim
we mogen het niet vertellen
maar het is een CIA geheim
hahah, dankjequote:Op zondag 22 augustus 2010 18:18 schreef appeltjap het volgende:
ja hooooi jullie zijn dik nou doei hoor
danku wel!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:38 schreef FurtiveAffaire het volgende:
FOK! een Nederlandse vertalingsverbastering van het Engelse woord fuck of te wel iets. FOK! betekend dus iets en dat kan van alles zijn en daardoor is het ook een breed forum.
wat te denken dat Danny op een dag iets zei in de trand van " FOK it! "en toen een lichtje ging branden toen hij naar een naar voor zijn website zocht...quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:33 schreef Dikzakkie het volgende:
nou kijk,
wij snappen dat dus niet.
waarom heet het fok!?
betekend het iets ?
of is het gewoon bullshit ?![]()
X
ik zoek ook altijd een naar voor een naarquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:42 schreef rubje het volgende:
[..]
wat te denken dat Danny op een dag iets zei in de trand van " FOK it! "en toen een lichtje ging branden toen hij naar een naar voor zijn website zocht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |