het zijn keiharde verzonnen leugens, en het erge is, je hebt het zelf waarschijnlijk niet eens door.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben geen 12.
Ik ben klaar, ik heb precies gezegd wat ik wilde zeggen, en het klopt volledig. Carry on.
Moet je ook niet doen he!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:47 schreef Bos81 het volgende:
en waarom heb ik al mijn popcorn al ingepakt voor de aanstaande verhuizing
Oh dat gebeurt regelmatig hoor, maar niet omdat iemand die bewezen heeft niet te sporen dat graag wilquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dude, denk je nou echt dat ze iemand van hun eigen gaan bannen? Think not, je maakt het er vast zelf naar
Can't blame me for being curious.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn keiharde verzonnen leugens, en het erge is, je hebt het zelf waarschijnlijk niet eens door.
Krabben, alcohol?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:51 schreef Samzz het volgende:
Oke, nu heb ik dus twee geweldige nagellakjes, maar ze zijn onmogelijk af te halen
Ja, ik krab het er nu af, maar dat is ook niet lekker voor m'n nagels. En alcohol kan ik inderdaad nog eens proberen... hoop alleen dat m'n nagels daar niet te veel onder lijden...quote:
Good point. Weet het anders ook niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik krab het er nu af, maar dat is ook niet lekker voor m'n nagels. En alcohol kan ik inderdaad nog eens proberen... hoop alleen dat m'n nagels daar niet te veel onder lijden...
Jij komt alleen maar kijken als er gezeik is hequote:
Ik ga de alcohol proberenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Good point. Weet het anders ook niet.
Haaaai!quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:47 schreef Bos81 het volgende:
en waarom heb ik al mijn popcorn al ingepakt voor de aanstaande verhuizing
Kan je gelijk om nagellakverwijderaar.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga de alcohol proberenIk moet morgen toch naar de drogist, kan ik het meteen meenemen.
Hoi, zou je even kunnen kijken naar de posthistorie hier, en Heatwave, aangezien mijn TR toch niet geheel onterecht is.quote:
Dat werkt dus nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan je gelijk om nagellakverwijderaar.Of had je dat al?
Ging jij niet wieberen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoi, zou je even kunnen kijken naar de posthistorie hier, en Heatwave, aangezien mijn TR toch niet geheel onterecht is.
(Moeten jullie maar niet zo'n goede search ontwikkelen..)
Jazekers!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi lotusss alles goed? Zie ik je 4 sept nog?
Ga alsjeblieft ergens anders mensen lastigvallenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoi, zou je even kunnen kijken naar de posthistorie hier, en Heatwave, aangezien mijn TR toch niet geheel onterecht is.
(Moeten jullie maar niet zo'n goede search ontwikkelen..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |