Op mijn facebook, hyves of twitterquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
AgossieHeb je al meer foto's of een filmpje of zo?
[..]
Hoezo? Die zijn geen flikker waard of zoZijn er 5 miljoen van uitgegeven.
Dan zijn er alsnog 11 miljoen nederlanders die er nooit eentje te zien krijgen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn toch minstens 2 euro waardquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
AgossieHeb je al meer foto's of een filmpje of zo?
[..]
Slingert Twitter aanquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Op mijn facebook, hyves of twitter
fijn, nou weer opbokken, geesteszieke patient.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:24 schreef Lamon. het volgende:
Intermezzo:
Wat is zieliger dan iemand die soms veel foto's post?
Antwoord: Mensen die over zo'n persoon gaan praten in een slowchat.
Geen wonder dat jullie single zijn.
Einde intermezzo.
Fuck, is je ban nu al voorbij?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:24 schreef Lamon. het volgende:
Intermezzo:
Einde intermezzo.
Ga anders naar twitpic.com met mijn twitter nicknamequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Slingert Twitter aan
Maar kan geen foto's vinden![]()
Ga erfstukken belachelijk maken, triest mannetje...quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
fijn, nou weer opbokken, geesteszieke patient.
Oeh, HW, hij onthoudt je.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga erfstukken belachelijk maken, triest mannetje...
Ik onthou jou.![]()
Maar ik ben alweer weg hoor.
Erfstukken of niet dat tering horloge is lelijk als de nacht.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga erfstukken belachelijk maken, triest mannetje...
Ik onthou jou.
Maar ik ben alweer weg hoor.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
fijn, nou weer opbokken, geesteszieke patient.
Dacht al dat er iets mis met 'm wasquote:
Overgevoelig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Dacht al dat er iets mis met 'm was
Zonnetje in huis?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:24 schreef Lamon. het volgende:
Intermezzo:
Einde intermezzo.
Truequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn toch minstens 2 euro waard.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ga anders naar twitpic.com met mijn twitter nickname
Die gast is ziek en moet professionele hulp gaan zoeken, die heeft zo'n zieke kronkel in zijn kop dat het een schande is dat hij in Nederland zo vrij rond mag lopen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Dacht al dat er iets mis met 'm was
Jij hebt een TR..quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die gast is ziek en moet professionele hulp gaan zoeken, die heeft zo'n zieke kronkel in zijn kop dat het een schande is dat hij in Nederland zo vrij rond mag lopen.
En daar overdrijf ik helemaal niets aan.
Je komt net op een gezellig moment binnenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:33 schreef -Engel- het volgende:
Yeah... zo ff een fok!kwartiertje (naja recloame)![]()
Hoi daar
Ja, en jij een nieuwe melding, wat denk je nou te bereiken droeftoeter?quote:
Haaaai!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:33 schreef -Engel- het volgende:
Hoi daar
Engel!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:33 schreef -Engel- het volgende:
Hoi daar
Wat heb jij tegen HW? Hij doet geen vlieg kwaad enzo!?quote:
Let niet op Lamon. Die gast is een beetje maf.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen HW? Hij doet geen vlieg kwaad enzo!?
Lamon spoort niet. Punt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen HW? Hij doet geen vlieg kwaad enzo!?
Nog nooit gezien hier.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Let niet op Lamon. Die gast is een beetje maf.
Ik heb het hele Lamon verhaal niet gevolgd, maar als je hem al met Kitao vergelijkt moet het wel heel erg zijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lamon spoort niet. Punt.
Verbaast me niet als hij en kitao familie zijn of in dezelfde padded room zijn opgesloten
Ah uit hetzelfde blikje hansworsten als Kitao dus.. Zegt mij genoeg..quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lamon spoort niet. Punt.
Verbaast me niet als hij en kitao familie zijn of in dezelfde padded room zijn opgesloten
Hahahaquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lamon spoort niet. Punt.
Tweede TR, ik zou nog even doorgaan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en jij een nieuwe melding, wat denk je nou te bereiken droeftoeter?
Dat TR. Wat ben je toch ook een rasmongool.
Nee, Lamon zit er al veeeel langerquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha
Nog nooit van Lamon gehoord. Is ie geen kloon of zo?
Oh, wees niet bang, dat doe ik ook wel hoor. We zullen zien wie de langste adem, en geloofwaardigheid heeftquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tweede TR, ik zou nog even doorgaan.
Getuigen nodig?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, wees niet bang, dat doe ik ook wel hoor. We zullen zien wie de langste adem, en geloofwaardigheid heeft.
Dude, denk je nou echt dat ze iemand van hun eigen gaan bannen? Think not, je maakt het er vast zelf naarquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tweede TR, ik zou nog even doorgaan.
Ik ben geen 12.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, wees niet bang, dat doe ik ook wel hoor. We zullen zien wie de langste adem, en geloofwaardigheid heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |