Waarom zou je een BMW eruit wilen laten zien als een Subaru? Dat is alsof je kaviaar koopt en dan probeert om het te laten smaken naar een hamburger.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:52 schreef Turquaz52 het volgende:
maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag
ik wil hem niet op een sub laten lijken... goud past wel onder wit... vind ik.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom zou je een BMW eruit wilen laten zien als een Subaru? Dat is alsof je kaviaar koopt en dan probeert om het te laten smaken naar een hamburger.
Mja, we weten ondertussen wel eenb eetje wat jouw gevoel voor smaak behelst...quote:Op woensdag 8 september 2010 13:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik wil hem niet op een sub laten lijken... goud past wel onder wit... vind ik.
een behoorlijke vergissing, kampers rijden namelijk in een...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat zeg ik hier natuurlijk niet
Mu!
Ja je ziet wel echt het verschil inderdaad, maar toch. Om nou te zeggen dat ik het heel storend vind, nee, dat niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Heb ik ook gedaan en als je helemaal goed wilt doen de zijknipperlichten ook nog. Die heb ik echter nog gewoon oranje, zijn kleiner formaat lampjes.
Je merkt zeker wel verschil hoor, die spiegeleieren zie je overalLaat eens een foto van je bak zien volgens mij heb ik nog niet eens gezien hoe die eruit ziet
[ afbeelding ]
Een donkergrijze E46 vind ik echt prachtig, maar ik hoop echt dat je er ooit een maatje groter onder zet. Blijft natuurlijk jouw smaak en geldquote:Op woensdag 8 september 2010 17:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja je ziet wel echt het verschil inderdaad, maar toch. Om nou te zeggen dat ik het heel storend vind, nee, dat niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral bij de achterlichten irriteert het me amper. Bij de voorlichten wat meer, maar ja, ik heb ook weinig zin om weer met die knipperlichten te gaan klungelen. Vooral rechtsvoor was een crime de vorige keer, koplampunit ook nog wat los moeten schroeven alvorens ie vastklikte.
Je kunt trouwens meer foto's zien op m'n Portalaccount
Mwoah, alleen de FL units hèquote:Op woensdag 8 september 2010 17:26 schreef YoshiBignose het volgende:
Ah PFL voorkant met FL achterkantwel mooie kleur.
Ik heb ze al gekocht.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:47 schreef Xtr3mE het volgende:
SV's: gewoon doen ! heb ik ook en is gewoon beter =)
Ook de zijkanten heb ik vervangen (als je toch bezig bent...)
Dat plezier komt wel goedquote:Op woensdag 8 september 2010 19:08 schreef Bowny het volgende:
[..]
Een donkergrijze E46 vind ik echt prachtig, maar ik hoop echt dat je er ooit een maatje groter onder zet. Blijft natuurlijk jouw smaak en geld
Dat je er veel plezier aan mag beleven (twijfel ik niet aan)!
djees...waar zou je dat nou kunnen vinden?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:01 schreef Gkhn het volgende:
Weet iemand nog een e30 320i/325i cabrio te koop staan ergens? Het liefst type 2 maar type 1 mag ook.
uitlijnen heeft weinig met trillen te maken, maar met de slijtage van je banden en het weggedrag van de auto.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:31 schreef Hyperdude het volgende:
Ik wil alleen maar verse Michelin PS2 onder de wagen, alle andere meuk gaat in de shredder.
Maar serieus; tweedehands banden kan wel, maar ik vertrouw ze niet. Ik laat ook elk jaar balanceren en iedere 2 jaar (bij nieuwe banden)uitlijnen = geen trillingen. Maar de meeste mensen vinden dat vast overdreven.
M40 (De E36 van SingleCoil dus).quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:07 schreef Turquaz52 het volgende:
Ja wat voor motor heb je er in liggen?
Probleem 1 : lijkt mij een vervuilde remklauw; goede kans om ze voor de winter begint nog even weer mooi gangbaar te makenquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:44 schreef SingleCoil het volgende:
E36-probleempje...soms- maar niet altijd - lijkt de rechtervoorrrem aan te lopen. Als je de koppeling intrapt voel je dat de auto harder remt dan normaal is, dus de rolweerstand is hoger dan normaal. Bovendien begint na een poosje de boel flink te trillen. Vreemd genoeg houdt dat daarna ook weer gewoon op. En vreemd genoeg is het soms ook helemaal weg en blijft het weg. Na een trilepisode viel het mij op dat de remschijf rechts voor ook flink heet is, vandaar mijn conclusie dat de rem af en toe aanloopt. Ik denk dan zelf dat er iets met de zuiger is die het remblok tegen de schijf dumt of dat het remblok niet goed in de remklauw glijdt. Nog andere tips?
Ik ga 'm van het weekeinde even open maken, maar wie een tip heeft hoor ik graag....
Probleem 2: Af en toe heftige geur van onverbrande benzine in de auto. Heb alle leidingen gecontroleerd, 1 slang vervangen en slangklemmen gezet bij wat niet goed vast leek te zitten, maar het probleem is niet minder geworden. Iemand tips? Alvast bedankt!
Goh het internetquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:09 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
djees...waar zou je dat nou kunnen vinden?
http://www.google.nl/search?q=e30+320i%2F325i+cabrio
Ja, maar jij kan dat fijn op je werk doenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
uitlijnen heeft weinig met trillen te maken, maar met de slijtage van je banden en het weggedrag van de auto.![]()
verder vind ik het niet overdreven, ik doe het nog vaker
Wel dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:02 schreef Mikkie het volgende:
Ik schijt 'm overigens wel als ik morgen die lampjes ga plaatsen, want de professional kreeg de vorige keer het knipperlicht er niet meer goed in en moest met losschroeven van de koplamp aan de slag voordat ie alles passend had; ik hoop dat dat mij niet gaat overkomen.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
en nu mag je meteen langs komen en krabbel je alweer terug
kopen, op naam zetten. schorsen. slopen. dan kenteken en chassisnummer e.d. aanbieden bij de sloop oid als je klaar bent...quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:01 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ga overleggen, maar kun je een auto papieren en platen laten vernietigen daar in Den Bosch? (GWK ofzo?)
Want ik wil hem niet op naam (auto voor onderdelen, jweets)
Gisteren de boel even open gemaakt. De zuiger zit haske vast in de cylinder, ik krijg er haast geen beweging in. De remblokken zitten wel los genoeg, die blijven iig niet hangen, dus daar ligt het niet aan. Ik heb dus op ebay maar een remklauw gekocht (1 euro + 6,90 verzendkostenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Probleem 1 : lijkt mij een vervuilde remklauw; goede kans om ze voor de winter begint nog even weer mooi gangbaar te maken![]()
Wel een beetje rap doen, want dat betekent dus dat je schijf nu bloedheet wordt, en als hij eenmaal verneukt is (blauw en/of krom) is er nog maar één remedie --> vervangen
Ik heb een onderdeeltje gezien dat heel af en toe een druppeltje benzine lekt, dat komt dan op het motorblok terecht en daar verdampt het.Ik kan alleen niet goed zien of dat een lekke pakking aan dat onderdeeltje is of een lekkende leiding ofzo, het zit nogal verscholen. Ik kan ook niet zo 1-2-3 vinden wat het onderdeel is, het zit, voor de auto staande, achter-onder de stationair klep, bijna tegen het motor blok aan . Ik zal van de week ook eens kijken of ik dat goed uit kan zoeken of er een foto van kan maken.quote:Probleem 2 : diverse opties: lekkende brandstofleiding onder de kap of onder de auto, of een verstopt/vervuild/verzadigd filter van de tankontluchting waardoor de benzinedampen niet goed worden geneutraliseerd. bij de meeste auto's komt dit terecht in een koolstoffilter wat de boel neutraliseert, ik neem eigenlijk even voor het gemak aan dat dat ook bij BMW zo is.
Het kan ook zijn dat het slangetje ernaartoe lek of losgeschoten is
Hi Joshi, mss heb je hier iets aan? http://www.pelicanparts.c(...)_troubleshooting.htmquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:24 schreef YoshiBignose het volgende:
De E36 heeft een beetje problemen als de motor koud is. Als je in z'n achteruit zet dan slaat de motor af, de toeren komen te laag. Soms (meestal) gebeurt het ook al als je gewoon start dan gas geeft en weer remt. Je ziet de toeren omlaag gaan tot de 400 en dan slaat de motor af.
Bij warme motor is er niks aan de hand.
Stationair-regelaar? Zag er goed uit, als ik hem los haal dan blijft de auto ook gewoon en kan je starten, maar toen was de motor al wel warm dus weet niet of dat wat zegtbeetje remreiniger gespoten ook geen valse lucht. Heeft schoonmaken dan zin? Of kan het ook wat anders zijn?
als het werkt werkt het..quote:Op maandag 13 september 2010 11:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja 2e hands? Misschien al 2 ton mee gereden
Ja zo'n bericht kwam laatst ook al voorbij. Voor mij is dat te laat inderdaad, maar op de totale BPM zou het toch niet heel veel hebben kunnen schelen, want die totale BPM was niet zo heel hoogquote:Op maandag 13 september 2010 15:42 schreef Maharbal het volgende:
Waarschijnlijk net te laat voor Mikkie....maar voor mensen die nog een auto willen invoeren en BPM moeten betalen:
LJN: BN4420, Gerechtshof Arnhem , 09/00244 (www.rechtspraak.nl -> uitspraak zoeken en LJN nummer invoeren).
Komt er op neer dat de methode van waardeberekening van de BD (Autotelex) niet per definitie de goede is. Je mag ook een waardeberekening volgens het "XRAY" systeem hanteren (doen verkopers in de autobrachne: dat is vaak de inkoopwaarde en niet zoals BD hanteert de verkoopwaarde). Kan je dus best wat BPM schelen.
BD kan nog in cassatie...maar dat zal wel lang op zich laten wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |