Er komen wel steeds meer mankementen bij is het niet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:32 schreef Tomaz het volgende:
Hij is uit 1993. Elektrische ramen voor (linkerkant moet gemaakt worden, arm aan de binnenkant van de deur is kapot), airbag, open dakje, abs, centrale deurvergrendeling, remus uitlaat, elektrische buitenspiegels. Zoiets ongeveer
Hey, 't is een auto uit '93, wat wil jequote:Op vrijdag 10 september 2010 12:38 schreef IggyM het volgende:
[..]
Er komen wel steeds meer mankementen bij is het niet?Jammer geen airco
Zeker niet, is de laatste optie idd. Maar weet zeker dat iemand met enige kennis van auto's deze 318i nog op kan knappen tot prima bak. Motorisch is hij uitstekend in orde namelijk. Dus doe 'm niet meteen voor 5 tientjes weg zeg maar..quote:
Ben bang dat het wel die kant op gaat...quote:
Genoeg om mee door de APK te komen, ook geen aantekening gehad, exacte aantal mm hou je tegoed. Koppeling en distributie geen idee van. Ik heb 'm zelf ongeveer een jaar gereden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:33 schreef eAziness het volgende:
Hoeveel profiel zit er op de banden en wanneer is de koppeling en de distributie vervangen?
Niet in de deur. Onder wel iets schade ja, is dat de dorpel?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:46 schreef FransDeens het volgende:
Ik ben geen BMW-rijder, maar ik vind het zeker een tof ding en al helemaal voor die prijs. Maar zie ik nou een enorme deuk in de rechterdeur en dorpel?
Das hendig, daar werk ikquote:
Er moet nogal wat gebeuren aan die auto wat veel geld gaat kosten. Onderdelen van een BMW zijn namelijk duur. Ik moet er ook nog wat aan verdienen he.quote:
Als dat de kokerbalk is moet je die recht laten trekken. Inclusief spuiten kan dat oplopen tot 700 euro, om maar een voorbeeld te geven.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:02 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Niet in de deur. Onder wel iets schade ja, is dat de dorpel?
[ afbeelding ]
Met alle respect, maar welke half-tamme laat dat nog doen bij zo'n auto uit '93?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:01 schreef matthisl het volgende:
[..]
Als dat de kokerbalk is moet je die recht laten trekken. Inclusief spuiten kan dat oplopen tot 700 euro, om maar een voorbeeld te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |