Zeg je dat niet zo'n beetje elke dag?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:18 schreef Myraela het volgende:
Ik moet niet meer zo laat gaan slapen. Ik voel me dood.
Doe jij ook aan pisseks?quote:
Wat gaat lekkerquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zeg je dat niet zo'n beetje elke dag?
Gaat lekker he c_a!
Kee coolquote:
Vertel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Bella![]()
Ik heb over jou gedroomd vannacht
Was het anaal of prostaatmelken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Bella![]()
Ik heb over jou gedroomd vannacht
Waarom denk je dan dat ik tegen transseksuelen ben? Niet perse, ik hou gewoon meer van joden.quote:
Bobbaquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat ik tegen transseksuelen ben? Niet perse, ik hou gewoon meer van joden.
Je was een klein spaans vrouwtje met halflange donkere krulletjes en een roze jurkje en een grote bek. En ik had veel last van je. Maar ergens vond ik je ook wel weer wat hebben.quote:
Ja, maar zo ben ik ook gewoon in het echt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je was een klein spaans vrouwtje met halflange donkere krulletjes en een roze jurkje en een grote bek. En ik had veel last van je. Maar ergens vond ik je ook wel weer wat hebben.
Pheno![]()
Ik heb hem nog niet gezien vandaagquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:42 schreef Rauzer het volgende:
Koen66 nog niet wakker geworden vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |