Niet nodig? Als de winstuitkering hoger uitvalt, krijg jij alsnog extra geld. Dus zou niet verkeerd zijn geweest.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:17 schreef Diconnected het volgende:
Had het daar nog over met m'n baas, aangezien ik stop op 27 november. Ze wou m'n contract tot zegmaar de winstuitkering bekend was laten lopen, maar aangezien ik een all-in loon heb was het niet nodig. Wel gaar trouwens, want ik heb dus verdomme een 11uur contract
Volgens haar was dat niet zo... Maja ik zie het wel verschijnen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Niet nodig? Als de winstuitkering hoger uitvalt, krijg jij alsnog extra geld. Dus zou niet verkeerd zijn geweest.
Dat krijg je als het goed is sowieso nog over de periode die je nog hebt gewerkt dit jaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Niet nodig? Als de winstuitkering hoger uitvalt, krijg jij alsnog extra geld. Dus zou niet verkeerd zijn geweest.
Ja dat dacht ik dus ook. maar ik zie het wel verschijnen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:11 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dat krijg je als het goed is sowieso nog over de periode die je nog hebt gewerkt dit jaar.
Lijkt mij persoonlijk gezegd ietwat vreemd, maar het kan mogelijk zijn. Ik dacht anders.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:11 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dat krijg je als het goed is sowieso nog over de periode die je nog hebt gewerkt dit jaar.
Oohhhh Oke, hartstikke bedanktquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:22 schreef einschtein het volgende:
[..]
Kijk, dan heb je bij de vorige loonronde nog geen recht gehad op uitbetaling. Er werd namelijk op maandag 20 september uitbetaald. En de week voor die datum, hoort bij de volgende periode.
Dus komende maandag, 18 oktober, krijg jij je loon.
hhhmmmm dat is opzich wel raar, weet je het zeker??? Want het idee is juist dat korte part-timers dit alles niet opbouwenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:20 schreef einschtein het volgende:
[..]
Vakantiegeld krijg ik niet per periode uitbetaald. En ik werk elke periode standaard boven mijn uren.
En die 1% zal ik er nog even bovenop drukken.
Blijft appart heb je rechtsonderin dan staan hoeveel vakantiegeld je in mei gaat ontvangen??? Wanthet blijft zo dat het idee van het all-inn loon was dat er geen opbouw meer zou zijn van adv-uren, vakantieuren, vakantiegeld en vast deel winstuitkering(42,5%)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:18 schreef einschtein het volgende:
Ho, ik zeg het verkeerd. Ik krijg het vakantiegeld van mijn contracturen wel per periode uit betaald. Alleen de uren boven mijn contracturen niet, die krijg ik met de 12+ers uit betaald.
Volgens mij krijg je gewoon vakantie uren, adv-uren uitbetaald winstuitkering erbij, ookal heb je maar een 12 uren contract. Ik in ieder geval wel. Ik heb ook een 12 uren contract en werk op dit moment 40 uur (1 jaar werken) en krijg alles er meteen bij. Overigens moet ik van de 1600 euro, 450 euro afstaan aan de belastingquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:13 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Blijft appart heb je rechtsonderin dan staan hoeveel vakantiegeld je in mei gaat ontvangen??? Wanthet blijft zo dat het idee van het all-inn loon was dat er geen opbouw meer zou zijn van adv-uren, vakantieuren, vakantiegeld en vast deel winstuitkering(42,5%)
grtz
ivo
op plaza staat een overzichtje. Het is ongeveer 33% die je extra krijgt met all-inquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:05 schreef Banaapies het volgende:
is ergens te lezen hoe je loon word opgebouwd?
vooral wat betreft vakantiegeld, toeslagen etc etc
Mijne is ook geblokkeerd, had me van wachtwoord vergist. En mijn SM heeft zo´n blaadje gegeven met instructies hoe ik mijn wachtwoord kan veranderen, gaan ze geheime vragen stellen, maar ik weet de antwoorden niet meer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Schijtsysteem van een AH Plaza.
Om de paar weken moet je je wachtwoord veranderen. Valt ook lekker te onthouden, met die onzinnige eisen. Nu is m'n account dus geblokkeerd, en weet ik niet hoe ik m'n account weer kan activeren
Ik vrees dat ik het antwoord op m'n geheime vraag ook niet meer weet. Normaal gesproken onthoud ik m'n wachtwoorden altijd wel (KeepassX) en vul ik altijd onzinvragen en antwoorden in.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijne is ook geblokkeerd, had me van wachtwoord vergist. En mijn SM heeft zo´n blaadje gegeven met instructies hoe ik mijn wachtwoord kan veranderen, gaan ze geheime vragen stellen, maar ik weet de antwoorden niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |