Grapjequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dank je en
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaroooooooooooooooooooooooooooooom?!?!?
Ik kan het model wat ik wil niet zo snel vindenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje een vrouwenschoen met die glitters en steentjes?
En zijn die dan meer dan 120 eutjes?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waren ze niet goed eh... verpakt dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Vet zielig, die andere ara ging wel maar zat zwaar in de stress en had een kop vol bloed.
quote:
Exotics FTWquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik hem niet jat, die is echt vet.
lot. Ging lekker gister he?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kennel was adequaat en er mogen 2 in een kennel....maar ja, als ze haantjes gedrag gaan vertonen en gaan rellen tsja...quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waren ze niet goed eh... verpakt dan?
Eerder, voorspel ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:59 schreef Lakitu het volgende:
Ik mag hopen dat dit betekent dat chrizje en ally na 2 weken terug mogen?
Nope niet genoeg mensen die meekondenquote:
Hm oke.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Kennel was adequaat en er mogen 2 in een kennel....maar ja, als ze haantjes gedrag gaan vertonen en gaan rellen tsja...
bij top kun je tenminste langs de lijn staan en een biertje drinkenquote:
Lakiquote:
Zegt ie datquote:
18 euro voor betaald, best goed te doenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nope niet genoeg mensen die meekondenJij had goedkope kaarten toch? Of was dat iemand anders?
Mja dat kan ik me nog enigszins voorstellen. Maar zonbeetje alles wat ik verkeerd doe explodeert alsof het 10x erger is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt he, hier ook al.
Ik ga dus woensdag chillen in 020, en ik wilde eigenlijk wel nieuwe schoenen hebben.Moet ik die ineens zelf gaan betalen, want mevrouw wil geen schoenen kopen die duurder zijn dan 120 euro
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |