Grapjequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dank je en
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaroooooooooooooooooooooooooooooom?!?!?

Ik kan het model wat ik wil niet zo snel vindenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje een vrouwenschoen met die glitters en steentjes?

En zijn die dan meer dan 120 eutjes?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]

Waren ze niet goed eh... verpakt dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Vet zielig, die andere ara ging wel maar zat zwaar in de stress en had een kop vol bloed.

quote:
Exotics FTWquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik hem niet jat, die is echt vet.

lot. Ging lekker gister he?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]

Kennel was adequaat en er mogen 2 in een kennel....maar ja, als ze haantjes gedrag gaan vertonen en gaan rellen tsja...quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waren ze niet goed eh... verpakt dan?

Eerder, voorspel ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:59 schreef Lakitu het volgende:
Ik mag hopen dat dit betekent dat chrizje en ally na 2 weken terug mogen?

Nope niet genoeg mensen die meekondenquote:

Hm oke.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Kennel was adequaat en er mogen 2 in een kennel....maar ja, als ze haantjes gedrag gaan vertonen en gaan rellen tsja...

bij top kun je tenminste langs de lijn staan en een biertje drinkenquote:

Lakiquote:

Zegt ie datquote:

18 euro voor betaald, best goed te doenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nope niet genoeg mensen die meekondenJij had goedkope kaarten toch? Of was dat iemand anders?

Mja dat kan ik me nog enigszins voorstellen. Maar zonbeetje alles wat ik verkeerd doe explodeert alsof het 10x erger is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt he, hier ook al.
Ik ga dus woensdag chillen in 020, en ik wilde eigenlijk wel nieuwe schoenen hebben.Moet ik die ineens zelf gaan betalen, want mevrouw wil geen schoenen kopen die duurder zijn dan 120 euro
![]()
![]()

Ben je die blamage van Oss alweer te boven dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:00 schreef gers het volgende:
[..]
bij top kun je tenminste langs de lijn staan en een biertje drinken

Jouw verslag. Echt hoe kom je erop.quote:

Same herequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
LakiZeker, alles liep wel lekker eigenlijk, verdediging kan wel beter maar hét duo werkt
Heb echt heeell veel zin in woensdag

Ik had 2-1 winst gezet. Als Plet hem er nou gewoon had ingerost. Gvd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zegt ie dat![]()
zorg er maar voor dat je eigen kaoloclub iets kan, feyenoord moest vernederd worden

Feyenoord is een amateurclubje in wordingquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zegt ie dat![]()
zorg er maar voor dat je eigen kaoloclub iets kan, feyenoord moest vernederd worden

Voor welk vak?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
18 euro voor betaald, best goed te doen

Waar ik altijd zit, maar vergeet altijd het nummerquote:

Ik zie nu een Ara is blisterverpakking voor me. Dankjewel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waren ze niet goed eh... verpakt dan?

Mijn moeder die koopt een nieuwe tas van 700 euro, en sleept een ipad binnen alsof het niks is. Maar ik mag geen schoenen hebben die meer als 120 euro kostenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja dat kan ik me nog enigszins voorstellen. Maar zonbeetje alles wat ik verkeerd doe explodeert alsof het 10x erger is.En als ik een keertje commentaar lever, het hoeft niet eens negatief te zijn krijg ik een fatal ignore.
![]()

nee het doet nog steeds pijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ben je die blamage van Oss alweer te boven dan?

Dat gaat degraderen als het even meezit einde van het seizoenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Feyenoord is een amateurclubje in wording

Je wilt het gewoon niet zeggen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waar ik altijd zit, maar vergeet altijd het nummer![]()

pics van de kont van je moeder?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn moeder die koopt een nieuwe tas van 700 euro, en sleept een ipad binnen alsof het niks is. Maar ik mag geen schoenen hebben die meer als 120 euro kosten
http://www.adidas.com/originals/nl/#/product/G06702
Deze zijn ook well chill trouwens.

Ah, dat veranderd de zaak een beetje ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn moeder die koopt een nieuwe tas van 700 euro, en sleept een ipad binnen alsof het niks is. Maar ik mag geen schoenen hebben die meer als 120 euro kosten

Hey BT.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
Oh hee, KLB is terug! Ik had het heul niet gemerkt

En feyenoord was potverdomme wel mijn clubje, vernederd door exelsiorquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:04 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Dat gaat degraderen als het even meezit einde van het seizoen

Wonderlijk visualisatie-vermogen heb je.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie nu een Ara is blisterverpakking voor me. Dankjewel.

Ik zag het in de TV SC, toen ik daar ff in keek (daar zit nu de SBS6 reeks)quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
Oh hee, KLB is terug! Ik had het heul niet gemerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |