nee stagequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En dan de gevangenis in? DIJENKLETSER!:D

Ja, toen ik 200m van hem af zat in Washington had ik hem ook al gemist ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik duik onder op mijn kamer. Het ging goed maar het is sinds een week weer feest tijdens het eten.
[..]
Aha, nog wel bagage dingesten bij Schiphol?
[..]
Dacht dat die eppo een inzinking had?

Woensdag lekker projectvergadering.quote:

Nee, mozyquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan hoefde ze niks te missen.
/Allure.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
We gaan tegen haar zeggen dat we speciaal voor haar zijn gestopt met de SC voor een paar dagen, zodat ze niks zou missen.

Echt he, hier ook al.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik duik onder op mijn kamer. Het ging goed maar het is sinds een week weer feest tijdens het eten.

waarom ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:50 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ga mijn borst zo eens woest insmeren met tijgerbalsem.

Watskeburt met All dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat idee heb ik van Allure (R.I.P Strijdster voor een vrije wereld)

Ik zit nog steeds in de vracht.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
Aha, nog wel bagage dingesten bij Schiphol?

waarom geen vacorubquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Om van die achterlijke stronthoest af te komen.

Nee, Allure:quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:13 schreef Allure_ het volgende:
Deze actie is in touw gezet zodat WD geen 1 SC hoeft te missen. Ik vind het mooi.

quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Hadden laatst 2 ara's die met elkaar vochten, de ene had de ander z'n snavel eraf gerost, die heeft z'n vlucht naar Larnaca helaas moeten cancellen want hij moest worden afgemaakt.

Waarom wil jij schoenen duurder dan 120 euro?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt he, hier ook al.
Ik ga dus woensdag chillen in 020, en ik wilde eigenlijk wel nieuwe schoenen hebben.Moet ik die ineens zelf gaan betalen, want mevrouw wil geen schoenen kopen die duurder zijn dan 120 euro
![]()
![]()

Wat voor schoenen ga je kaufen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt he, hier ook al.
Ik ga dus woensdag chillen in 020, en ik wilde eigenlijk wel nieuwe schoenen hebben.Moet ik die ineens zelf gaan betalen, want mevrouw wil geen schoenen kopen die duurder zijn dan 120 euro
![]()
![]()

Omdat tijgerbalsem.quote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOhs.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die werd een beetje brutaal, nu is ze weg voor altijd.

toen ik het las moest ik als eerste denken aan medelandersquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in de vracht.
Hadden laatst 2 ara's die met elkaar vochten, de ene had de ander z'n snavel eraf gerost, die heeft z'n vlucht naar Larnaca helaas moeten cancellen want hij moest worden afgemaakt.

Ik vind deze post van Reetveter echt zo fucking geniaal he.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:21 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
We houden gewoon stand

Check die zwarte Benjamin Franklin dan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Amy en Lenny
Nog geen vriendjes, maar gaat wel al stukken beter

dat is ook best wel duurquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt he, hier ook al.
![]()
![]()

Ik wilde van die Adidas Originals. (gaat naar plaatje zoeken)quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wat voor schoenen ga je kaufen?

Altijd.quote:

Nee, want die zat niet in groepje dat zondag weer terug zou komen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat die al terug zou zijn eigenlijk

Toedels.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol gaat snel hier ja![]()
Ik taai hem af, te snel en te onbekend voor mij![]()
Tot ooit en jeej KLB

doeiquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Tot ooit en jeej KLB

Gewoon.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarom wil jij schoenen duurder dan 120 euro?
http://shop.adidas.nl/pro(...)-Hardland/detail.jsfquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik wilde van die Adidas Originals. (gaat naar plaatje zoeken)

hijs leuk hequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Check die zwarte Benjamin Franklin dan.
Dank je enquote:
Dank je enquote:

Vet zielig, die andere ara ging wel maar zat zwaar in de stress en had een kop vol bloed.quote:

Maar toch had ik wel verwacht dat iedereen weer terug zou zijn, Chris is toch ook weg?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, want die zat niet in groepje dat zondag weer terug zou komen.

Kom nog eens terug op een rustig moment!!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Tot ooit en jeej KLB

Is dat niet een beetje een vrouwenschoen met die glitters en steentjes?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gewoon.
[..]
http://shop.adidas.nl/pro(...)-Hardland/detail.jsf
Dit soort schoenen, maar dan verschillende kleuren.

quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje een vrouwenschoen met die glitters en steentjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |