Realm: Aggramarquote:classpc Naochan-(A)- Rogue
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Azjol-Nerubquote:
Realm: Bladefistquote:
Realm: Blade's Edgequote:
quote:Maraca Dolera - ?? - ??
Realm: Boulderfistquote:Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
quote:
Realm: Burning Legionquote:AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Chromaggusquote:The_Chosen_1 Yúna-(H)- Warlock (80)
Realm: Darkmoon Fairequote:
Realm: Darkspearquote:Olment Olment-(A)- Shaman (80)
Realm: Darksorrowquote:Faithfulness Tise - (H) - Rogue (80)
Realm: Draenorquote:
Realm: Executusquote:Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Emerald Dreamquote:Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
quote:
quote:
Realm: Emerissquote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Haomarushquote:
Hanaela-(H)- Druid (80)[/q]quote:Joyvke Ayarea-(H)- Priest (80)
Realm: Kazzakquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
quote:Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
Realm: Outlandquote:
Realm: Nordrassilquote:
quote:
Realm: Ragnarosquote:BWRaep Ockeros-(A)- Warrior (80)
Realm: Ravenholdtquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Skullcrusherquote:
quote:R-Mon Athelia-(A)- Priest
quote:WyriHaximus Wyrihaximus-(H)- Rogue
Realm: Spinebreakerquote:MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Stormscalequote:HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
quote:Dibble Phantium-(A)- Hunter
Realm: Tarren Millquote:SharQueDo Sharqy-(H)- Rogue(80)
Realm: Terenasquote:MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
quote:Deoxyribonucleic Lumon-(H)- Warlock (80)
Realm: The Sha'tarquote:Sjiznit Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Realm: Turalyonquote:Windigo Shelai-(A)- Hunter (66)
quote:
quote:SharQueDo Icebear-(A)- Druid (80)
Chrom, de fok realmquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Terenas - Horde is dood, wanneer Cataclysm er is, peer ik em waarschijnlijk naar een betere realm (PvE), iemand suggesties?
Kom in ieder geval niet naar Darkspearquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Terenas - Horde is dood, wanneer Cataclysm er is, peer ik em waarschijnlijk naar een betere realm (PvE), iemand suggesties?
zet ze er zelf in op de wikiquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:07 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Kunnen mijn characters in de OP aub?
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Auchindoun&cn=Rixie
http://eu.wowarmory.com/c(...)Auchindoun&cn=Aszuna
Beide Auchindoun.
Als Horde is het zelfs op gebalanceerde realms vaak moeilijk om WG te winnen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:00 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Kom in ieder geval niet naar Darkspear
Niet dat de horde dood is, maar de alliance is wel in de meerderheid, heeft wat nadelen. Zoals nooit WG winnen.
Ik overweeg al een tijdje om toch maar een factionchange te doen, alleen om de achievement te halen. Het is me echt een doorn in het oog, die ene achievement die ik daar niet heb. 100 winsquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:12 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Als Horde is het zelfs op gebalanceerde realms vaak moeilijk om WG te winnen.
Telkens als ik join zijn er voor iedere Horde speler minstens 3 alliance spelers
Jij gaat ook voor de Battlemaster titel toevallig?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:15 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik overweeg al een tijdje om toch maar een factionchange te doen, alleen om de achievement te halen. Het is me echt een doorn in het oog, die ene achievement die ik daar niet heb. 100 wins
Maar wil m'n guildje niet achterlaten
Nah, ik wil gewoon zo veel mogelijk achievementsquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:25 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jij gaat ook voor de Battlemaster titel toevallig?
Tis ook een van mijn hoofddoelen namelijk, ik zie er nooit iemand mee lopen dus het lijkt me een supergave titel. Maargoed... als ik alleen maar verlies schiet dat ook niet op natuurlijk, dus misschien transfer ik ook wel naar ally met mijn spriest óf rogue... ligt eraan welke het eerste 80 wordt
Je doet je guildnaam eer aan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:41 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Nah, ik wil gewoon zo veel mogelijk achievements![]()
http://eu.wowarmory.com/c(...)gn=Officially+Insane
Voor m'n battlemaster mis ik er nog drie. Maar voor battlemaster heb je geen WG achievements nodig
Roflquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Je doet je guildnaam eer aan.
Wel gaaf zegook al 37 exalted reps zie ik... je moet t geduld er maar voor hebben
grizzly hills is voor lvl 75+, daar ben je nog lang niet aan toe. Je kan beter in de Tundra questen, en op 73/74 naar Dragonblight en daarna pas naar Grizzly.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:36 schreef GlenSpey het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik over het hoofd heb gezien?
Heb Howling Fjord nu clear (lvl 72, Horde) en wou gaan questen in Grizzly Hills. Nu sta ik in Conquest Hold maar geen enkele quest is beschikbaar?Ik heb ook geen enkele quest uit Howling gekregen die mij naar Grizzly stuurt, heb er nog wel eentje die me naar Dragonblight stuurt maar die hoopte ik over te kunnen slaan...
Niet erg verquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:53 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Rofl![]()
Officially Insane is een Nederlands guild. Ben een tweede aan het opstarten met de naam: Achieving Insanity. Op onze server zitten nog best wat achievement-gekken die wel interesse hadden. Met een NL-only guild kom je gewoon niet echt verder heb ik gemerkt. De dungeon & raid achievements zijn niet te solo'en.
Nog 3 Black Temple runs en ik ben ook exalted met de Ashtongue Deathsworn. De veertig wil ik nog voor WOTLK Cata halen.
Hoe ver ben jij met je Battlemaster?
Oh, ik meende me te herinneren dat je na Howling Grizzly deed. Jammer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
grizzly hills is voor lvl 75+, daar ben je nog lang niet aan toe. Je kan beter in de Tundra questen, en op 73/74 naar Dragonblight en daarna pas naar Grizzly.
Ik heb in meerdere 2v2 en 3v3's gezetenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:28 schreef Vince.B het volgende:
PvPers hier? Voornamelijk rated arena dan.
imo wel goede tank goede gear ook en genoeg spellpower om te tanken, niet zo klagenquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:34 schreef GlenSpey het volgende:
Dames en heren ik presenteer u... Mr. Retard 2010!!!! Darkmaser!!!!!!
Deze 'tank' zoals hij zichzelf noemt heeft niet alleen de meest achterlijke bloodspec.. hij heeft ook een aantal keigoeie caster items. Altijd handig, intellect en spirit als DK!
Nog een paar 'Engelse' quotes van deze koning van de oneliners....
'hav u got any frents to spor'
'can u log on to ur levol 80'
De prijs is welverdiend dacht ik zo
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:20 schreef Ferdii het volgende:
noobs ownen in orgrimmar bleef ook leuk als mage
[ afbeelding ]
Zie ik daar een /spit macro?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:20 schreef Ferdii het volgende:
Raiden in darkshire1 maand na de release van wow
[ afbeelding ]
he, daar heeft m'n mage ook nog even ingezeten, tijdje terug. Totdat er weer meer vrienden op die server speelden en ik weer naar m'n oude guildje teruggegaan ben.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:41 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Nah, ik wil gewoon zo veel mogelijk achievements![]()
http://eu.wowarmory.com/c(...)gn=Officially+Insane
Ah, dan begint jouw naam met een Mquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
he, daar heeft m'n mage ook nog even ingezeten, tijdje terug. Totdat er weer meer vrienden op die server speelden en ik weer naar m'n oude guildje teruggegaan ben.
Alar is cool, casters die niet uit een flame patch kunnen lopen <3quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:12 schreef Frietkraam het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
ik heb alles 80 ja, en nee je krijgt geen char namesbehalve eyonix
![]()
[ afbeelding ]
nee, en nee.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:45 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ah, dan begint jouw naam met een M
*edit*
Nu begin ik te twijfelen
In ieder geval, volgens mij had je me een mailtje gezonden?
Ik word de laatste tijd ook doodgegooid met dat soort mailtjes, weet niet hoe ze aan mijn e-mail komen, maar het is tenminste zeer vervelend.quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:49 schreef GI het volgende:
[ afbeelding ]
linkt naar : http://wow-account-support-battle.linkpc.net/login/
Wow-heroes account-adres. Apart dat die bij spammers terrecht komt...
Want je vriendin gaat het ook opeens doen als je onveilig neukt ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:42 schreef Salamando het volgende:
Northrend levellen, de aids van het levellen van WoW
Echte WoW'ers hebben toch geen vriendin?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:51 schreef GI het volgende:
[..]
Want je vriendin gaat het ook opeens doen als je onveilig neukt ?
Ow wacht...
Dat gevoel heb ik ook altijd over Vanilla-levelen. En dan met name de laatste 10 levels voor Outlandquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:42 schreef Salamando het volgende:
Northrend levellen, de aids van het levellen van WoW
Wat mij betreft nog altijd hét grote nadeel van het 'anti-ninja systeem'quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:33 schreef Katth het volgende:
De aids van WoW is een endgame dungeon opnieuw en opnieuw doen en wachten tot je genoeg DKP en geluk heb dat een bepaald item dropped.
Kan ik je inhuren om door Northrend te levellen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:57 schreef lifeblind het volgende:
Northrend levellen is gaaf![]()
Tot lvl 40 wordt het voor mij voornamelijk dungeons doen, 40-58 levellen + dungeons in vanilla, 58-68 keihard questen in Outland en dan vanaf 68 richting Northrend (met name Howling Fjord). Kan niet wachten tot mn warlock daar naartoe kan
Haha! Mja, ik heb zelf ook een aantal chars waar ik de komende paar maanden mee ga levellen nog, dus ik zal Northrend de komende tijd nog genoeg zienquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:58 schreef Salamando het volgende:
[..]
Kan ik je inhuren om door Northrend te levellen?![]()
Nadeel is misschien dat ik het ook al een keer of 6 gedaan heb dus tja_
Voor een groot deel volg je dezelfde quests alleen net even anders verpakt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:03 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Haha! Mja, ik heb zelf ook een aantal chars waar ik de komende paar maanden mee ga levellen nog, dus ik zal Northrend de komende tijd nog genoeg zienHeb Northrend echter nog nooit als Horde gelevelled, misschien is dat wel helemaal niet leuk
Mja dat zal ook wel zijn, je bent natuurlijk gezamelijk tegen de scourge bezig uiteindelijk. Ik hoop alleen dat binnenkomen in Northrend voor Horde net zo episch is als wanneer je dat met Alliance doet, de eerste keer dat ik op die boot binnen kwam was dat zo gaafquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:06 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Voor een groot deel volg je dezelfde quests alleen net even anders verpakt.
En als alliance neem je orders aan van dwergen en lilliputters en als horde van koeien en zombies.
Alliance hequote:Op maandag 23 augustus 2010 10:09 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja dat zal ook wel zijn, je bent natuurlijk gezamelijk tegen de scourge bezig uiteindelijk. Ik hoop alleen dat binnenkomen in Northrend voor Horde net zo episch is als wanneer je dat met Alliance doet, de eerste keer dat ik op die boot binnen kwam was dat zo gaaf(en daarna irritant omdat je dat hele tyfusmeer rondvaart voor je aanmeert
)
Maar Horde heeft PVP queues van 10 minuten ofzo, Alliance is instant (op mijn battlegroup iig)quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:38 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Denk dat het niet gaat werken tussen ons![]()
Maar de PVP battles van de Horde zijn wel gaver..quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:41 schreef Salamando het volgende:
[..]
Maar Horde heeft PVP queues van 10 minuten ofzo, Alliance is instant (op mijn battlegroup iig)
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:41 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Maar de PVP battles van de Horde zijn wel gaver..
Vind ik zelf teminste
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:38 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Denk dat het niet gaat werken tussen ons![]()
Un'goro Craterquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind Northrend ook wel leuk ja, ook omdat het zeg maar het einde is. Je doet level 80 dungeons en krijgt gear waarmee je heroics in gaat enzo. Niet blauwe items die je na 2 levels vervangt.
Het kutste is inderdaad 45-58 ofzo. Als je Tanaris hebt gehad en naar Feralas, Hinterlands, Un'Goro etc moet.
Ik weet niet of dat zo is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:41 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Maar de PVP battles van de Horde zijn wel gaver..
Vind ik zelf teminste
UnGoroquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
![]()
[..]
Un'goro CraterHeb echt zo'n schurfthekel aan dat gebied zeg. Maarja, overall van het hele spel blijft Dragonblight voor mij het gaafste, maar van Vanilla kies ik voor Loch Modan denk ik
(en voor Outland ga ik toch voor Nagrand
)
Winterspring is gaaf! Alleen een beetje kut als je die rep nog niet hebt in die grot bij die furbolgsquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
UnGoro![]()
Pas na dat gebied begint de echte nachtmerrie... Winterspring... Blasted Lands... Plaguelands![]()
Coolste gebieden imoquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
![]()
[..]
Un'goro CraterHeb echt zo'n schurfthekel aan dat gebied zeg. Maarja, overall van het hele spel blijft Dragonblight voor mij het gaafste, maar van Vanilla kies ik voor Loch Modan denk ik
)
Ik vind Dragonblight zo irritant he. Dat stuk in het westen valt wel mee, als je vanuit Borean Tundra komt. Alleen dat scarlet onslaught dorp en alle quests daar zijn zo irritant. Ik doe altijd BT en Howling Fjord en ga dan door naar Grizzly Hills.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
![]()
[..]
)
Ooooh! Zul'drak!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:55 schreef Stranger het volgende:
[..]
Coolste gebieden imo
Duskwallow Marsh(Vanilla), Zangarmarsh(TBC) en Grizzly Hills(WotLK).
Wat betreft vreselijkste gebieden:
Beide Plaguelands (vanilla), Blade Edge (TBC), Icecrown (WotLK)
TBC vind ik persoonlijk het afschuwelijkst levellen, omdat al die gebieden zo deprimerend donker zijn. Meestal sla ik daarom Netherstorm, Blade Edge en Shadowmoon over. Verder ben je in Outlands nog zo ver van 80 af en heb ik al die dungeons al op 2 karakters naar exalted gegrind dus die ben ik ook wel zat. Bij WotLK vind ik het niet veel beter trouwens, Zul'Drak, Icecrown en Dragonblight zijn verschrikkelijk
Oh, Ik vind dat hele stuk om Wintergarde keep echt geweldig om te doen, en sowieso de hele questlijn die naar de Wrathgate toewerkt isquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind Dragonblight zo irritant he. Dat stuk in het westen valt wel mee, als je vanuit Borean Tundra komt. Alleen dat scarlet onslaught dorp en alle quests daar zijn zo irritant. Ik doe altijd BT en Howling Fjord en ga dan door naar Grizzly Hills.
Vanilla vind ik Dustwallow Marsh het leukst, BC Hellfire en in northrend Sholazar.
Nou wat ik zelf meemaak is dat er vaak meer horde spelers in de bg's zijn dan alliance.. dus instant win.quote:
Iedereen kan zelf de OP bewerken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:19 schreef Amnistia het volgende:
FF tussendoor...
Kan de Op niet geupdate worden?
Denk niet dat iedereen nog steeds op die realm zit en er zijn aantal mensen bijgekomen..
Maar wel even een wiki accountje aanmaken danquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Iedereen kan zelf de OP bewerken.
Alle BG's die ik gespeeld heb sinds de nieuwe random BG functie is gewoon 15v15.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:13 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Nou wat ik zelf meemaak is dat er vaak meer horde spelers in de bg's zijn dan alliance.. dus instant win.
Behalve in WG, daar verliezen we 100 miljoen miljard keer achter elkaar
Ze stacken niet, maar ze zijn ook niet uniquequote:Op maandag 23 augustus 2010 12:41 schreef Sjiznit het volgende:
Ik ben nu bezig met quests voor de Nether drakes. Weet iemand of die netherwing eggs stacken of moet ik elke keer als ik er een heb em inleveren?
Ze stacken gewoon tot 20 hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:08 schreef Katth het volgende:
[..]
Ze stacken niet, maar ze zijn ook niet unique
Dan hebben ze dat veranderd.quote:
Ik gisteren ook. En vooral de eerste was echt met overmacht. Wel leuk om daarna direct weer een keer VOA te doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef Faithfulness het volgende:
Gister zowaar TWEEEEEEE Wintergrasp wins. Nog 51 te gaan
van de GY weglopen als je dood bent en alt tab gaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:53 schreef Olment het volgende:
GIster een KUT battleground gehad.
Er was een premade WG tegen ons. Ze waren van Alonsus en hadden allemaal wrathfull gear. We werden gewoon gefarmed. Op een gegeven moment hebben ze de vlag maar ingeleverd toen idereen van hun over de 100 honorable kills had. Ons team had in totaal 5 killingblows kunnen maken waarvan ik de 2e![]()
Ma al met al was het behoorlijk kut, het zou verboden moeten worden om ze mensen te blijven farmen, k voelde me heel even een npc
ook maar gedaan, k was het zat om te worden spawnkilled.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:00 schreef Salamando het volgende:
[..]
van de GY weglopen als je dood bent en alt tab gaan
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:53 schreef Olment het volgende:
GIster een KUT battleground gehad.
Er was een premade WG tegen ons. Ze waren van Alonsus en hadden allemaal wrathfull gear. We werden gewoon gefarmed. Op een gegeven moment hebben ze de vlag maar ingeleverd toen idereen van hun over de 100 honorable kills had. Ons team had in totaal 5 killingblows kunnen maken waarvan ik de 2e![]()
Ma al met al was het behoorlijk kut, het zou verboden moeten worden om ze mensen te blijven farmen, k voelde me heel even een npc
My thoughts exactly.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:22 schreef ufopiloot het volgende:
Stranglethorn Vale
Nagrand
Sholazar Basin
Eens. Ik herinner me ook een moeilijk gedeelte in de Redrigde Mountains, daar achteraan waar die orcs allemaal lopen. Gruwelijk moeilijke missie op dat lvl en inderdaad allemaal multi-pulls... maar dat houdt het tenminste wel spannend en uitdagendquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:45 schreef Eenskijken het volgende:
pff wat een irritante quests in WPL zeg.. allemaal kluitjes mobs, als je er 1 pult, komen er 4 aan. Als 51 mage met halve mana ben je al kansloos. Je kan nergens heen rennen of je agroed weer andere mobs. Kan je weer de halve map terugrennen.
Kan je nagaan hoe verwend we zijn in WotlK, nauweljks kom je mobs tegen die je niet 1 voor 1 kan killen, om de 5 meter is wel ergens een GY, het is allemaal easy mode geworden. Ik klaag nu wel over WPL, maar eigenlijk heb ik toch liever dat moeilijke soort als ik eraan terugdenk in vanilla...
ik heb op al mijn chars (retail en private) werkelijk nog nooit in redrigde mountains ook maar 1 quests gedaan (behalve dan met fire festival en lunar).quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Eens. Ik herinner me ook een moeilijk gedeelte in de Redrigde Mountains, daar achteraan waar die orcs allemaal lopen. Gruwelijk moeilijke missie op dat lvl en inderdaad allemaal multi-pulls... maar dat houdt het tenminste wel spannend en uitdagend
Het is een Alliance gebied. Voor zo rond lvl 18 - 22.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:33 schreef Olment het volgende:
[..]
ik heb op al mijn chars (retail en private) werkelijk nog nooit in redrigde mountains ook maar 1 quests gedaan (behalve dan met fire festival en lunar).
Voor welk level is het en wat traint er het vaakst ?
WTFquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:55 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Het is een Alliance gebied. Voor zo rond lvl 18 - 22.
Het gebied is op dat lvl vaak ook nog een beste kluif om heen te reizen. Meestal kan je lopend vanaf Westfall door Elwynn naar Redridge... vaak nog zonder mount
Oh en het ergste is .... het is nog op de horde AH ook, neutral werkte nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:23 schreef Zokunen het volgende:
Oh die dragonhawks zijn geniaal
Vandaag weer 7 verkocht voor 15g each, inkoop 45s...
En ondertussen 68 op Chromaggus
Mwah ik speel sinds tbc uit is, en ik kan op zich van Vanille alles zo vinden, van TBC ook zo goed als alles wel, alleen in northrend raak ik de kluts kwijt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:53 schreef Eenskijken het volgende:
Sigh.. wat is het toch een verschil tussen veteran spelers en gasten die er net ingerold zijn. No offense, het is goed dat er nieuwe mensen zijn, maar gasten met full BoA gear die de instance niet kunnen vinden in Dire Maul.... dan krab je toch wel ff achter je oren. Zelfde verhaal in Maraudon, BRD, zo'n beetje overal. Ik kan al die instances dromen zowat. En dan nerdragen ze tegen je dat je meer dps moet doen weet je. Maar na 1 wipe leaven ze meteen.
Ik heb in vanilla gelevelled zonder dungeons. Alle level 60 dungeons kan ik dromen, maar in Wailing Caverns, Gnomeregan, Shadowfang Keep, een gedeelte van Dire Maul en al helemaal Maraudon kan ik de weg echt amper vinden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:53 schreef Eenskijken het volgende:
Sigh.. wat is het toch een verschil tussen veteran spelers en gasten die er net ingerold zijn. No offense, het is goed dat er nieuwe mensen zijn, maar gasten met full BoA gear die de instance niet kunnen vinden in Dire Maul.... dan krab je toch wel ff achter je oren. Zelfde verhaal in Maraudon, BRD, zo'n beetje overal. Ik kan al die instances dromen zowat. En dan nerdragen ze tegen je dat je meer dps moet doen weet je. Maar na 1 wipe leaven ze meteen.
Dat vind ik cheap, 11x3 =33 per week = 132 per maand = een half jaar als casual.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:36 schreef Frietkraam het volgende:
wij krijgen 7-11 dkp per raid ( ff gemiddeld genomen, ) en ik heb 922 betaald voor de 1e shard
Ja maar vaak zit je daarvoor in Westfall he.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:05 schreef lifeblind het volgende:
[..]
WTFZo moeilijk is 't niet om te komen, als je bij dat lumbercamp bent in Elwynn Forest bent is 't echt 1 keer knipperen met je ogen en je bent er
Drie keer per week een half jaar lang raiden is casual?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat vind ik cheap, 11x3 =33 per week = 132 per maand = een half jaar als casual.
En als je hardcore was zat je een jaar geleden al zonder spendable dkp.
DKP is er altijd al geweest hoor, wordt voor de meeste guilds gebruikt om loot te verdelen. Raids waarbij je aanwezig bent / bosses killt krijg je DKP voor, dit kan je dan weer gebruiken om items te kopen. Elke guild past andere DKP regels toequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:09 schreef GlenSpey het volgende:
Is dat dkp nieuw ofzo? Eerder was het gewoon iets symbolisch dacht ik... maar nu zie ik iedereen erover
Oh, en wie of wat houdt dat bij dan? Hoeveel DKP iemand heeft?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:11 schreef Salamando het volgende:
[..]
DKP is er altijd al geweest hoor, wordt voor de meeste guilds gebruikt om loot te verdelen. Raids waarbij je aanwezig bent / bosses killt krijg je DKP voor, dit kan je dan weer gebruiken om items te kopen. Elke guild past andere DKP regels toe
Wordt meestal met addons bijgehouden wie er in de raid zitten, deze addons kunnen dan weer uitgelezen worden en ingevoerd worden op een website. Ik weet dit niet precies want ik heb het nooit gedaan ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:14 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oh, en wie of wat houdt dat bij dan? Hoeveel DKP iemand heeft?
t10 is natuurlijk beter, en je hebt ook nog eens de 30% increase buff in ICCquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:11 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is dat met die absurd hoge dps tegenwoordig?
Vorig jaar deed was met T9 gear 7k zo'n beetje wel het max haalbareals je daar nu mee aankomt ben je gelijk een grafnab
Valt nog mee, voor een 25 man raid is dat echt niet hoog.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:11 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is dat met die absurd hoge dps tegenwoordig?
Leuk, daarom is zoveel prettiger als je met je eigen guild of een ander vast groepje speelt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:57 schreef jagga het volgende:
De 10mans die we runnen, wordt ook MS/OS gedaan met common sense. Gisteren bijv, shield dropped op gunship HC, ik wilde hem wel, echter een andere warriortank had nog een 219shield uit HoR normal. Aan hem gegevenhij heeft er veel meer aan
Ik ben redelijk goed gegeared als tank. Zelfs upgrades pass ik naar anderen zodat we meer goed gegearde tanks krijgen zodat ik ook eens kans krijg te dpsenipv tanken
Mja er zit wel een zekere marge op natuurlijk, maar grofweg klopt het wel ongeveer. Ligt ook aan een aantal andere factoren (heb je alle buffs, zit je lekker in je rotation etc).quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:40 schreef jagga het volgende:
de buff helpt idd, maar volgens mij kun je niet zomaar 30% bij je dps erbijop tellen of aftrekken als je niet in ICC bent. Het werkt iets anders.
In toc25 doe ik rond de 8 - 8.5
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:41 schreef Blistering het volgende:
Ik wil die code wel van je kopen hoor, maar niet voor zoveel
edit: Crap, 3 nieuwe posts al![]()
idd, de ene class scaled ook beter met de buff dan de andere. Trouwens ik heb echt problemen met mijn rotation op saurfang.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:41 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja er zit wel een zekere marge op natuurlijk, maar grofweg klopt het wel ongeveer. Ligt ook aan een aantal andere factoren (heb je alle buffs, zit je lekker in je rotation etc).
Ik ken het maar al te goed met mijn Paladin. Gelukkig heb ik ook een AoE die alleen op undeads/demons e.d. werkt en daar vallen de bloodbeasts niet onder, dus daar kan ik enigzins mee compenseren dat ik sowieso geen Consecration kan gebruiken, en mijn Divine Storm kan ik ook maar de helft van de tijd gebruiken als die beesten nog niet weggekite zijn van de melee groep. Met mijn eigen guild weten we gewoon dat je geen AoE moet doen op dit stuk, maar met een pug sterf ik altijd weer een beetje van binnen als er dan weer een of andere knuppel in de melee denkt dat ie 't beter weet. Ook leuk als melee zonder dat ze 't vantevoren laten weten die beesten gaan lopen stunnenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:44 schreef jagga het volgende:
[..]
idd, de ene class scaled ook beter met de buff dan de andere. Trouwens ik heb echt problemen met mijn rotation op saurfang.
Dit ivm whirlwind die ik vaak niet kan doen op het moment dat het eigenlijk zou moeten ivm bloodbeasts die spawnen. Moet dan zeker 1-2 seconden wachten met WW. Is ook dps-loss
Klopt inderdaad, ik moet bij mij in de guild altijd op mn paladin mee als DPS, en liever niet met mijn mage omdat de DPS daar maar 1/3e van mijn paladin isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:25 schreef jagga het volgende:
heb ik dus ook
ik vind het zon verademing een keer te mogen dpsen.
Ik ben behoorlijk competent als warriortank, qua spec gemming e.d. hoef je mij niets wijs te maken.
Dit uit zich dan ook vooral in het feit dat ik een van de beste tanks in ons clubje ben, en daarom ALTIJD gevraagd wordt te tanken.
Als je goed bent in iets, dan willen mensen je dus ook graag altijd als die spec hebben, een beetje een een cirkeltjeWant hoe meer je speelt hoe beter je wordt, des te vaker wordt je gevraagd te healen/tanken ofzoiets.
Ik hou van dpsen omdat dat competitie met zich meebrengt. Je kunt namelijk als tank niet jezelf verder pushen om het nog beter te doen imo. Als dps wel. Als je als tankt overleeft heb je je werk gedaan.
Als dps is het altijd mogelijk jezelf te verbeteren en dat vind ik het mooie
Ik zoek altijd op internet wat de meest gangbare rotation is, en werk vanuit daar mijn eigen rotation verder uit. Nu scheelt 't dat op mijn paladin ik niet echt een rotation heb (is namelijk first come/first serve mbt cooldowns), maar toen ik begon te tanken op mijn paladin merkte ik wel dat 't even wat lastiger wasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:39 schreef CocaColaLight het volgende:
Bij mij zit er nog wel wat verbetering in qua tanken.
Zoals gisteren deden er een paar hun best om het mij moeilijk te maken. Of ik doe nog wat verkeerd in mijn rotatie dat kan natuurlijk ook![]()
Gevalletje toch maar eens gaan lezen ipv maar wat aanklooien
en veel tijdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:56 schreef WJE11 het volgende:
Time for some serious farming.
Ga met 3 van mijn lvl 80's alle q doen in Northend. Moet met alle nog heel Howling en wat andere gebieden, dikke cash
Tijd genoeg, en vind het opzich niet zo erg om die q's te doen. Howling heb ik ooit 3 q op mijn shammy gedaan. Dus dan zie ik dat ook weer.quote:
Met 3 stuks? Na 1 keer heb je het wel gezien hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:56 schreef WJE11 het volgende:
Time for some serious farming.
Ga met 3 van mijn lvl 80's alle q doen in Northend. Moet met alle nog heel Howling en wat andere gebieden, dikke cash
Zeker waar, begin me al hard te vervelen. Moet tussendoor ook nog wat doen voor 'school'quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Met 3 stuks? Na 1 keer heb je het wel gezien hoor
Gewoon je standaard bow die je op dat moment hebt. Na 5 levels ofzo heb je via een quest of via een normale drop toch al weer een betere bow.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:57 schreef Berend. het volgende:
Wat is een goede bow voor lvl 14 hunter?
ga marksman, survival was alleen goed toen:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:10 schreef jagga het volgende:
ik wil eens wat pvp gaan proberen straks met mijn hunter, echter weet ik niet goed welke spec ik aan moet houden.
Vanavond ben ik er weer evenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:57 schreef Amnistia het volgende:
Komen de mensen die een char op Chroma hebben ook nog eens spelen??
Alleen het 'vaste' clubje zit er nu steeds..
Ik ben er vanavond ook weer, maar eerst m'n ouders helpen met wat PC problemenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:16 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er weer even![]()
k heb nog niet veel tijd gehad voor Chroma, k ben op een andere realm nu en moet me eerst in de guild gaan bewijzen :Squote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:57 schreef Amnistia het volgende:
Komen de mensen die een char op Chroma hebben ook nog eens spelen??
Alleen het 'vaste' clubje zit er nu steeds..
Gaat dat er ooit komen dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:28 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Wanneer ik een lvl 80 heb met genoeg shards/emblems om heirlooms te halen + er cross realm heirlooms traden is(zonder char transfer) kom ik op chroma D":
Geen worden voor....quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:34 schreef GlenSpey het volgende:
Dames en heren ik presenteer u... Mr. Retard 2010!!!! Darkmaser!!!!!!
Deze 'tank' zoals hij zichzelf noemt heeft niet alleen de meest achterlijke bloodspec.. hij heeft ook een aantal keigoeie caster items. Altijd handig, intellect en spirit als DK!
Nog een paar 'Engelse' quotes van deze koning van de oneliners....
'hav u got any frents to spor'
'can u log on to ur levol 80'
De prijs is welverdiend dacht ik zo
Horde heeft daar 1 quest, en dan ook echt 1quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:44 schreef lifeblind het volgende:
Als je Alliance bent, kom je er vanzelf, zijn een flink aantal quests daar namelijk. Geen idee of horde daar eigenlijk kan questen.
Oh welke heeft horde dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:55 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Horde heeft daar 1 quest, en dan ook echt 1
Ik had er gisteren weer zo'n type bijzitten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:39 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Geen worden voor....Echt geen woorden voor
Gisteren voor het eerst een BG gedaan met mn 76 Spriest... man wat viel dat tegen. Waar ik met DoTs in PVE echt tonnen schade doe deed het daar echt helemaal niksquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
En serieus wat een bullshit gister in Hellfire.. Ik hing daar in de lucht vliegt er een ally rogue op mij af, overigens level 80, gaat van zijn mount af en slaat mij, terwijl hij in de lucht hangt, dood. Vervolgens gebruikt hij een of andere parachute waardoor hij niet tepletter valt.
Moest ik verdomme ressen via die spirithealer omdat mijn lichaam in de lucht bleef hangen.
Als je niet snapt wat andere classes doen en hoe je daar op moet reageren moet je niet het spel de schuld geven hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:33 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst een BG gedaan met mn 76 Spriest... man wat viel dat tegen. Waar ik met DoTs in PVE echt tonnen schade doe deed het daar echt helemaal niks![]()
Liep er telkens zo'n lvl 78 warrior, ik deed Vampiric Touch... Devouring Plague en SW:P op hem... nauwelijks effect! Bleek dat ie een soort resist spell gebruikteen ondertussen op mij chargen (gevolgd door een stun) en massive dmg doen. Er was geen speld tussen te krijgen.
Zie ik m op een gegeven moment weer lopen met ongeveer 10% hp... in zn eentje. Dus ik denk nou nu moet het toch wel lukken... nee dusecht ik mag hopen dat dit op 80 iets eerlijker verloopt, want hier heb ik geen zin in
Ik snap nu wel wat die warrior deed ja. Alleen wat kan ik doen tegen een class die al mijn magic kan resisten?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:35 schreef Salamando het volgende:
[..]
Als je niet snapt wat andere classes doen en hoe je daar op moet reageren moet je niet het spel de schuld geven he
Vaak een stuk minder voorspelbaarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:38 schreef lifeblind het volgende:
Mja, da's een beetje het grote verschil tussen PvP en PvE, je tegenstanders reageren heel anders
Welnee, ze reageren allemaal ongeveer hetzelfde. Alle Warriors zullen min of meer hetzelfde doen, en als je er zelf 1 hebt, dan weet je die sterke punten nog beter. En er zijn nu eenmaal classes die veel beter zijn in pvp. In PVE moet er veel meer samenwerking zijn, en zijn er bosses met gave spells. Je moet maar eens Cat PVE end game gaan doen, ZONDER dat je alles van te voren inleest (de hele groep hé). Dat is in eerste instantie ook heel moeilijk. Maar PVE is dan weer altijd hetzelfde door die boss, en dus krijg je het onder de knie, + betere gear. En dus komt die boss on farm.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:38 schreef lifeblind het volgende:
Mja, da's een beetje het grote verschil tussen PvP en PvE, je tegenstanders reageren heel anders
RAF levelen is (helaas) tot maximaal lvl 60. WOTLK en zelfs TBC zijn dus niet nodig. Je hoeft dus alleen maar een classic account aan te makenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:53 schreef Omega het volgende:
Vraagje; Hoeveel kost het om een nieuw account voor RAF te beginnen. Ik weet de maandelijkse termijnen, maar hoeveel kost het om tot WOTLK te upgraden? Ik vind die two man flying mount wel cool. Of krijgen we die in Cat allemaal? Maar als ik dan toch een RAF account aanmaak, wil ik er ook wel gebruik van maken, levellen gaat dan super snel.
Toch is PvP minder voorspelbaar, je weet vantevoren niet hoe goed je tegenstander is namelijk, het is veel lastiger om je CD's te managen enzo, terwijl je bij PvE op de seconde precies alles kan uitkienen om te doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:50 schreef Omega het volgende:
[..]
Welnee, ze reageren allemaal ongeveer hetzelfde. Alle Warriors zullen min of meer hetzelfde doen, en als je er zelf 1 hebt, dan weet je die sterke punten nog beter. En er zijn nu eenmaal classes die veel beter zijn in pvp. In PVE moet er veel meer samenwerking zijn, en zijn er bosses met gave spells. Je moet maar eens Cat PVE end game gaan doen, ZONDER dat je alles van te voren inleest (de hele groep hé). Dat is in eerste instantie ook heel moeilijk. Maar PVE is dan weer altijd hetzelfde door die boss, en dus krijg je het onder de knie, + betere gear. En dus komt die boss on farm.
Maar in PVP reageren spelers toch wel min of meer hetzelfde. Kijk maar naar de vraag van die hunter. Alle pvp hunters zijn MM, en gebruiken dezelfde knoppen. Met hier of daar een kleine verandering.
95% van de mensen knalt alles wat ie kan in de eerste seconde op je hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:16 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Toch is PvP minder voorspelbaar, je weet vantevoren niet hoe goed je tegenstander is namelijk, het is veel lastiger om je CD's te managen enzo, terwijl je bij PvE op de seconde precies alles kan uitkienen om te doen.
Ehm.. ik speel zelf ook WoW hoor -.-'quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:19 schreef Salamando het volgende:
[..]
95% van de mensen knalt alles wat ie kan in de eerste seconde op je hoor
Ik ben wel gedeeltelijk met je eens, maar hij heeft gewoon (bijna) dezelfde knoppen als andere warriors/mages/hunters etc etc. Maar als je zonder van te voren te kijken of lezen als groep (en 1 groep moet dat toch als eerste doen) een end game boss doen, waar je gewoon helemaal niet weet wat hij doet en wat voor spells hij heeft, dat is toch ook super gaaf.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:26 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ehm.. ik speel zelf ook WoW hoor -.-'
Verschil is dat je met PvE gewoon een soort vaste routine opbouwt die je met PvP gewoon niet zo goed kan doen, natuurlijk kun je met PvP ook iedere keer hetzelfde truukje doen, maar als je dan ineens iemand anders achter je hebt staan terwijl je op een andere tegenstander aan t inhakken bent, is 't toch onverwacht soms, en dat soort dingen weet je simpelweg gewoon niet vantevoren met PvP
:-( Ik had gehoopt dat ze nu wel tot 70 konden levellen met die 3x xp. Want voor WOTLK was het al tot lvl60quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:00 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
RAF levelen is (helaas) tot maximaal lvl 60. WOTLK en zelfs TBC zijn dus niet nodig. Je hoeft dus alleen maar een classic account aan te maken
Slim om een healer en een tank te maken. Dan heb je zo goed als instant groups.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:50 schreef Mister_T het volgende:
Samen met een maat weer begonnen! Ik heb gebruik gemaakt van recruit a friend voor de 300% xp en free levels voor een latere alt. 14h played en lvl 42
! Ik een tankadin en hij een priest...doen alleen maar instances!
Je kan toch beter gewoon quests doen. Mobs killen geeft namelijk geen 300% xp maar 150%... dat is als je met 2 man in een party zit. Doe je instances dan is dat weer nog minder. Met quest delivery's krijg je echt 300%, dan ga je pas rapquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:50 schreef Mister_T het volgende:
Samen met een maat weer begonnen! Ik heb gebruik gemaakt van recruit a friend voor de 300% xp en free levels voor een latere alt. 14h played en lvl 42
! Ik een tankadin en hij een priest...doen alleen maar instances!
Gister ook 2 keer meegemaakt -_-quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:16 schreef GlenSpey het volgende:
Supersnel internet van UPC... echtik denk dat ik hier een record in handen heb...
[ afbeelding ]
Party dood, ik dood en een onafgemaakte instance. Kankergraf upc
Er zit niet toevallig iemand op je netwerk als een idioot te downloaden ofzo?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:16 schreef GlenSpey het volgende:
Supersnel internet van UPC... echtik denk dat ik hier een record in handen heb...
[ afbeelding ]
Daardoor ga je niet dood..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:04 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Er zit niet toevallig iemand op je netwerk als een idioot te downloaden ofzo?
Naja, als je daardoor een gigantische lag hebt uiteindelijk wel natuurlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:14 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Daardoor ga je niet dood..
Ik bedoel.. dat zou niet zoveel uit moeten maken.
Bij mij downloaden er ook vet veel mensen en ik heb nergens last van.
ALs je op een torrent client je upload snelheid limiteert dan kan je het goed combineren over het algemeenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Naja, als je daardoor een gigantische lag hebt uiteindelijk wel natuurlijk
Zo weet ik dat ik thuis echt geen bittorrent-client aan moet zetten en een online spel gaan zitten spelen, da's vragen om moeilijkheden, maar ik weet niet of 't probleem bij mij in mijn router zit en dan een verbinding naar 1 pc is of niet...
Nee mijn router gaat over z'n nek als ie teveel connections moet makenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:24 schreef Salamando het volgende:
[..]
ALs je op een torrent client je upload snelheid limiteert dan kan je het goed combineren over het algemeen
maar wat is teveel connecties?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:26 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nee mijn router gaat over z'n nek als ie teveel connections moet maken
EDIT: Mja wat wil je, dat tyfusding is van Sweex![]()
Als dat ding via een torrent met 30 peers connect doet ie al moeilijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:31 schreef jagga het volgende:
[..]
maar wat is teveel connecties?
Heb zelf een linksys, en eigenlijk nooit problemen mee. standaard heb ik 25 msen wat zijn lagspikes ook alweer?
![]()
ziggo Z3 btw...
ik weet er niet zoveel vanaf, maar na vorige week mijn nieuwe modem geinstalleerd te hebben even naar speedtest.nl gegaan en volgens die kwam ik uit op de 1050 connecties ofzo..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:42 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als dat ding via een torrent met 30 peers connect doet ie al moeilijkZonder router gaat 't perfect
Goed genoeg voor WoW. Hoewel dat ongetwijfeld met je download te maken heeft zegt het vrij weinig over de connectie die je met WoW hebt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:47 schreef jagga het volgende:
[..]
ik weet er niet zoveel vanaf, maar na vorige week mijn nieuwe modem geinstalleerd te hebben even naar speedtest.nl gegaan en volgens die kwam ik uit op de 1050 connecties ofzo..
is dat goed of slecht ?
Geen idee, we hebben wel een onbeveiligd dochter-netwerk. Want de laptop weigert verbinding te maken met het beveiligde gedeeltequote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:04 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Er zit niet toevallig iemand op je netwerk als een idioot te downloaden ofzo?
Thottbotquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:03 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Deze dushttp://thottbot.com/?q=591
Nu ga ik huilen zoals ik dat ook over 80% van de ' The Patient' en 'Jenkins' mensen moet doenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik gebruik ook altijd thottbot.
Hey je hebt geluk! Ik heb geen 'The Patient' of 'Jenkins' meer!! Ik gebruik nu 'The Explorer'.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:09 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nu ga ik huilen zoals ik dat ook over 80% van de ' The Patient' en 'Jenkins' mensen moet doen
gebruik normaal ook wowheadquote:
The Kingslayer valt over het algemeen wel mee, maar ' of the Ashen Verdict' betekent eigenlijk: Ik ben te kut om LK te killen, maar ik ben hier al wel zo vaak geweest dat ik exalted ben!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:15 schreef CocaColaLight het volgende:
Die titels blijven geinig, Kingslayer is de nieuwe Jenkins zo ongeveer.
Ik blijf voorlopig nog bij mijn Starcaller
Hoe krijg je starcaller? Want die is wel erg vet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:15 schreef CocaColaLight het volgende:
Die titels blijven geinig, Kingslayer is de nieuwe Jenkins zo ongeveer.
Ik blijf voorlopig nog bij mijn Starcaller
Algalon killenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hoe krijg je starcaller? Want die is wel erg vet.
Nog een paar weken en het is Brewmaster Sjiznit. Dan nog een paar weken/maanden en het wordt Battlemaster. Nu nog steeds Ambassador. Vind titels voor je naam altijd mooier staan dan iets erachter geplakt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:18 schreef lifeblind het volgende:
Ik blijf gewoon lekker Lifeblind Of The Nightfall heten op mijn main
Op mijn shammy (main): Perquisite Of The Nightfallquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:18 schreef lifeblind het volgende:
Ik blijf gewoon lekker Lifeblind Of The Nightfall heten op mijn main
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeer niet zoveel tamtam te maken omdat ik mezelf ken en waarschijnlijk wel weer ingeef maar toch. Misschien tot later dus.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
Ah, het vervangen van waist en back was uiteindelijk voldoende.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:45 schreef Sjiznit het volgende:
Hmm, ik ben met mijn shammie net 80 geworden. Dus ik denk even lekker een heroic doen nog. Krijg ik dat ik betere gear nodig heb. Dus ik kijk even en zie mijn heirlooms. Die even vervangen voor wat ah troep van ilevel 170 ofzo kom ik er nog niet in. Vervang wat andere lage zooi en mag er nog steeds niet in. Trinkets waren er ff niet dus die twee zijn 146 en 154. Verder heb ik nog een totem van level 1 aangezien ik geen enkele andere totem tegen gekomen ben. Ik had dit ook met mijn paladin maar daar was het vervangen van beise heirlooms voldoende om te kunnen que'en.
Hier is mijn Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Terenas&cn=Salvara
Heeft iemand een idee?
Ik kwam net ook een 80 rogue in Gundrak normal tegen... hij zei dat ie ook niet in heroics kwam. Ik heb even op zn armory gekeken en hij draagt een mixje van greenies en blues. Wel allemaal Northrend stuff, laagste item level is 154.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:45 schreef Sjiznit het volgende:
Hmm, ik ben met mijn shammie net 80 geworden. Dus ik denk even lekker een heroic doen nog. Krijg ik dat ik betere gear nodig heb. Dus ik kijk even en zie mijn heirlooms. Die even vervangen voor wat ah troep van ilevel 170 ofzo kom ik er nog niet in. Vervang wat andere lage zooi en mag er nog steeds niet in. Trinkets waren er ff niet dus die twee zijn 146 en 154. Verder heb ik nog een totem van level 1 aangezien ik geen enkele andere totem tegen gekomen ben. Ik had dit ook met mijn paladin maar daar was het vervangen van beise heirlooms voldoende om te kunnen que'en.
Hier is mijn Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Terenas&cn=Salvara
Heeft iemand een idee?
Jeh, op mijn warrior had ik er geen last van kon ik gelijk in heroics mensen vervelen. Maar met pala en shammie allebei gezeik. Ach ja, beetje op ah wat hogere ilevel zooi kopen. Loop nu ook rond met hunter greensquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:26 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik kwam net ook een 80 rogue in Gundrak normal tegen... hij zei dat ie ook niet in heroics kwam. Ik heb even op zn armory gekeken en hij draagt een mixje van greenies en blues. Wel allemaal Northrend stuff, laagste item level is 154.
Wel een beetje raar weer deze verandering. Heroics zijn er toch juist om de betere gear te scoren. Blijkbaar moet je nu eerst ook normals gaan doen![]()
Ik hoop trouwens dat dit niet mijn priest gaat treffen. Morgen word ik er lvl 80 mee en ik heb het een beetje gehad met normals. Heb gelukkig wel alles al (op 1 item na) blue óf heirloom, dus het moet toch goed zitten...
EDIT: dat krijg ik dus waarschijnlijk ook. Omdat ik één ring op ilvl 146 hebzucht waar gaat het allemaal nog over
hier is mijn armory link voor als iemand die er verstand van heeft weet of ik nog meer moet vervangen voor hc's...
Ga voor Telfort, PERFECT internet. En jij speelt ook een Disc priest net als ik ^^quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:16 schreef GlenSpey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf dat een indrukwekkende titel vinden, ook al vind ik hem ook oprecht insanequote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:15 schreef Blistering het volgende:
Nevada the Insane ftw, ook al speel ik nooit meer op m'n DK
Dude! Het zijn Heroic dungeonsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:26 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik kwam net ook een 80 rogue in Gundrak normal tegen... hij zei dat ie ook niet in heroics kwam. Ik heb even op zn armory gekeken en hij draagt een mixje van greenies en blues. Wel allemaal Northrend stuff, laagste item level is 154.
Wel een beetje raar weer deze verandering. Heroics zijn er toch juist om de betere gear te scoren. Blijkbaar moet je nu eerst ook normals gaan doen![]()
Ik hoop trouwens dat dit niet mijn priest gaat treffen. Morgen word ik er lvl 80 mee en ik heb het een beetje gehad met normals. Heb gelukkig wel alles al (op 1 item na) blue óf heirloom, dus het moet toch goed zitten...
EDIT: dat krijg ik dus waarschijnlijk ook. Omdat ik één ring op ilvl 146 hebzucht waar gaat het allemaal nog over
hier is mijn armory link voor als iemand die er verstand van heeft weet of ik nog meer moet vervangen voor hc's...
Dit, ik heb ook 1 dag normal gerend als tank. Toen nog 2 items van AH afgehaald en de heroics in gedoken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:41 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dude! Het zijn Heroic dungeonsNatuurlijk is het de bedoeling dat je die eerst een beetje doet (de lvl 80 normals dan uiteraard), zodat je je gear een beetje kan upgraden. Het is niet de bedoeling dat iedere idioot die net 80 dinged meteen andere mensen kan gaan irriteren in heroic dungeons
Uiteraard gepaard met 'The Patient' (ja, de haat die ik heb is ongekendquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:45 schreef jagga het volgende:
[..]
Dit, ik heb ook 1 dag normal gerend als tank. Toen nog 2 items van AH afgehaald en de heroics in gedoken.
Veel mensen willen acuut heroics doen, om maar een beetje te leechen mee te rijden op de beter gegearden, om vervolgs ZSM icc in te gaan en lekker gedragen te worden.
Diezelfde heroic dungeons die je vroeger altijd kon doen zodra je 80 werd. En ik heb al een stuk of 15 normals gelopen sinds ik in Northrend level. Ik heb full blues/heirlooms op 1 item na en op dat item precies zou ik maar zo afgewezen kunnen wordenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:41 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dude! Het zijn Heroic dungeonsNatuurlijk is het de bedoeling dat je die eerst een beetje doet (de lvl 80 normals dan uiteraard), zodat je je gear een beetje kan upgraden. Het is niet de bedoeling dat iedere idioot die net 80 dinged meteen andere mensen kan gaan irriteren in heroic dungeons
Toc normal 5 man dropt altijd genoeg upgrades als je net 80 bent gedinged.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:13 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Diezelfde heroic dungeons die je vroeger altijd kon doen zodra je 80 werd. En ik heb al een stuk of 15 normals gelopen sinds ik in Northrend level. Ik heb full blues/heirlooms op 1 item na en op dat item precies zou ik maar zo afgewezen kunnen wordenmoet ik dan eerst 20 normals gaan lopen in de hoop dat er 1 ring dropt
Ach, da's een avondje en dan heb je je gear ook op orde. Op mijn mage moest ik echt maar 3 items vervangen en toen kon ik al HC's gaan doen ofzo. Uiteraard kun je ook gewoon meuk op de AH kopen enzoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:13 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Diezelfde heroic dungeons die je vroeger altijd kon doen zodra je 80 werd. En ik heb al een stuk of 15 normals gelopen sinds ik in Northrend level. Ik heb full blues/heirlooms op 1 item na en op dat item precies zou ik maar zo afgewezen kunnen wordenmoet ik dan eerst 20 normals gaan lopen in de hoop dat er 1 ring dropt
nouja de 10 mans doen we zelf, maar we hebben niet genoeg voor 25 mans vandaar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:02 schreef Blistering het volgende:
Zo'n guild moet je ook niet in willen zitten. Sowieso, combined ''guild'' run, how sad. Dan heb je altijd betweters die het denken beter te weten, godgloeiende irritant.
Lijkt me dat de RL ook aan het slapen was. Want zeker na jouw eerste melding had hij even het woord moeten nemen. Niet direct naar die ene warrior, maar in het algemeen, en als hij dat blijft doen, dan moet RL even via whisper die warrior duidelijk maken wat er wordt verwacht.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:19 schreef jagga het volgende:
[..]
nouja de 10 mans doen we zelf, maar we hebben niet genoeg voor 25 mans vandaar.
Mijn guild is niets mis mee (officers gaven me wel gelijk trouwens) ik had het alleen anders moeten verwoorden ofzo. Nouja tis gebeurd.
2 anderen uit mijn guild waar ik het het beste mee kan vinden, gaan voortaan ook puggen. Zij delen mijn mening
Zulke 'raid leaders' zijn het waarschijnlijk alleen maar zodat ze Deathbringers Will kunnen reserveren, en na alle loot van Saurfang meegenomen te hebben de raid te leavenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:30 schreef Omega het volgende:
[..]
Lijkt me dat de RL ook aan het slapen was. Want zeker na jouw eerste melding had hij even het woord moeten nemen. Niet direct naar die ene warrior, maar in het algemeen, en als hij dat blijft doen, dan moet RL even via whisper die warrior duidelijk maken wat er wordt verwacht.
Oh ik dacht dat het een combined guild run was. Lijkt me niet dat je zomaar kan leaven in de raid of bedoel je leave guild?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:33 schreef Salamando het volgende:
[..]
Zulke 'raid leaders' zijn het waarschijnlijk alleen maar zodat ze Deathbringers Will kunnen reserveren, en na alle loot van Saurfang meegenomen te hebben de raid te leaven
Oh, verkeerd gelezen, dacht dat het een PUG wasquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:35 schreef Omega het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een combined guild run was. Lijkt me niet dat je zomaar kan leaven in de raid of bedoel je leave guild?
Vorige week een ICC10, een paar PUG's mee met vrienden. Een mage was kingslayer, dus wij vroegen hem of hij hem op heroic kon zetten voor gunship. Geen reactie, uiteindelijk in whispers proberen. Whispert hij terug: ME HUN, NO SPEK ANGLISJ' of iets in die vormquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Gisteteren ongeveer dezelfde onzin gehad met een icc10 hc run.
Een paar nieuwe probie's mee en gaan. De ellende begon al bij de eerste boss onder het motto iedereen behalve de hunter gaat onder hem staan althans dat was de bedoeling. De elemental shammy snapte dat niet.
En terug lopen naar de deur tijdens de bonestorm was ook teveel moeite.
Ik was gelukkig niet de raid leader, dat was de guild leader zelf. Uiteindelijk in het officers channel: Gues who isn't comming allong for hc runs anymore
Wat we ook probeerden hij scheen het niet te snappen. Zelfs in /w een poging gedaan om hem duidelijk te maken wat hij zou moeten doen....
Ach jah zulke mensen moeten er ook zijn, maar niet als ik raid leader ben
Zoveel dramaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:05 schreef jagga het volgende:
lang leve guild forums![]()
Nu een discussie gaande over gisteren.
Even getrolled![]()
Zelfs de andere GM's van de andere guilds hebben geregistreerd zodat we "het uit kunnen praten"
Dit wordt nog leuk
Tegenwoordig sowieso ja. Maar toen WotLK net uitkwam en iedereen 80 was, zijn we echt eerst begonnen met normals farmen, craftables en rep rewards. Tegenwoordig boeit het niet echt, de andere 4 spelers in je group zijn toch icc geared.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:13 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Diezelfde heroic dungeons die je vroeger altijd kon doen zodra je 80 werd. En ik heb al een stuk of 15 normals gelopen sinds ik in Northrend level. Ik heb full blues/heirlooms op 1 item na en op dat item precies zou ik maar zo afgewezen kunnen wordenmoet ik dan eerst 20 normals gaan lopen in de hoop dat er 1 blue ring dropt
![]()
Ik blijf erbij als je eenmaal 80 bent dan mag je het echte werk gaan doen. In heroics farm je je eerste setje epics en dan raids. Dat je dan misschien met iets mindere gear met heroics begint... so be it.
Heb ik al aangegeven.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:35 schreef Omega het volgende:
[..]
Zoveel drama![]()
Gewoon zeggen wat je hier ook schreef. dat je niet meer meegaat met de 25 raids. Kunnen ze hoog of laag springen maar dan is het "probleem" al opgelost.
En ik blijf erbij dat de RL dit had moeten oplossen, hij heeft het laten escaleren, of hij was even naar de wc
Dus moeten de guild leaders van dit signaal gebruik maken. Door bijvoorbeeld dat als voorwaarde te gebruiken om mee te gaan. De RL, vaak een GM, zal dan dit tijdens de raid moeten bepalen en daarna handelen. Je bent GM of niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:44 schreef jagga het volgende:
[..]
Heb ik al aangegeven.
Het probleem blijft bestaan eigenlijk omdat mensen hun bosses niet kennen. en je weet het: als er 1 schaap over de dam is....
De vrees is dat er dus meer zeggen van: ja daaag lekker onnodig wipen, dat doe ik wel in een pug.
snap je ?
Gevalletje verkeerde guildquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Ja, raiden is idd samenwerken. Ik zit er over te denken om helemaal te stoppen met raiden omdat onze guildleiders gewoon domweg nooit naar anderen luisteren. En ik kom toch regelmatig met prima tips aan die ze dan vervolgens niet toepassen (We are used to doing it like this now....erm, ja, maar het werkt niet!!!!). En het meest frustrerende is dan dat ze het plots 3 weken later zelf hebben bedacht om het toch zo te doen en dat het dan wel lukt
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:44 schreef Isabeau het volgende:
De mensen in de beste guilds letten niet op dmg metersDan heb je ook niet van die sukkels als waar jagga mee aan het raiden was (oh god, van mij had je zijn hele huid vol mogen schelden, ik vind dat je je nog mild hebt uitgedrukt)
Johquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:47 schreef CocaColaLight het volgende:
Gevalletje verkeerde guild
Als ik raidleader mag spelen dan ga ik normaalgesproken vanuit dat mensen weten wat ze moeten doen. Mochten we nieuwe mee hebben dan leg ik het meestal ff snel in het kort uit. Onder het motto dat zou genoeg moeten zijn.
Mocht "mijn" tactics niet werken dan vraag ik meestal naar wat ging er fout? Ook al weet ik wat er fout gaat maar op die manier krijg je meestal de situatie dat iedereen wat meer oplet op wat er gebeurt ipv alleen maar te staren naar zijn / haar meters en of ze bovenaan staan.
En ik ben ook liever lui dan moe dus tips zijn altijd welkom in de raids
Daar gaat het niet om, het gaat mij om te kijken of ik als retribution paladin (net weer begonnen) wel een beetje damage doe in vergelijking met andere.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:44 schreef Isabeau het volgende:
De mensen in de beste guilds letten niet op dmg metersDan heb je ook niet van die sukkels als waar jagga mee aan het raiden was (oh god, van mij had je zijn hele huid vol mogen schelden, ik vind dat je je nog mild hebt uitgedrukt)
Inderdaad. Laatst zijn we echt een flink aantal keer gewiped op sindragosa met onze guild, maar de sfeer was gewoon goed. Uiteindelijk kwamen we op 12% ofzo, dus we weten dat we het kunnenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:58 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, als iedereen gewoon doet wat ie moet doen (en heus, zelfs de besten maken een keer een stomme fout) en geen al te idiote dingen doet zoals per se bovenaan de dpsmeters willen staan dan wordt het ook wel een leuke avond
Als er maar progressie is dan is het al leukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:08 schreef lifeblind het volgende:
Inderdaad. Laatst zijn we echt een flink aantal keer gewiped op sindragosa met onze guild, maar de sfeer was gewoon goed. Uiteindelijk kwamen we op 12% ofzo, dus we weten dat we het kunnenIedereen maakte wel eens een foutje, en we kwamen niet iedere keer in de laatste phase, dus als we daar dan eenmaal terecht kwamen was 't toch weer een klein leermomentje iedere keer, maar 't was o zo leuk
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ben ik plantjes aan het plukken in STV. Zit ik eerst vast ergens achter de arena, dus ik hs naar dala en weer terug. Zit ik nu ineens vast in een plant onder water. Mezelf maar dood laten gaan en iets verderop ressen.
Dat lijkt me ook wel wat de LK op 25m hc doodmaken, maar ben al tevreden met 10man normalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet alleen lich king 25 man heroic nog (daar wipen we in p1 al op). Mijn vriend is al 'klaar', die hoopt nu elke reset op dat vliegende paard
Join als dps en need gewoon op healing items. Alle andere spelers zijn toch 8/10 keer overgeared en laten je alles in HCs pakken. Als je genoeg items hebt, switch dan naar disc, heb het gevoel dat dat beter is in 5 mans dan holy. Plus, nauwelijks mana problemen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:38 schreef GlenSpey het volgende:
Ding 80 op priestalles is al blue/heirloom dankzij normals en quest rewards, dus op naar de heroics
Welke spec is nou eigelijk beter om mee te beginnen als priest healer? Disc of toch gelijk maar holy?
Okéquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:47 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Join als dps en need gewoon op healing items. Alle andere spelers zijn toch 8/10 keer overgeared en laten je alles in HCs pakken. Als je genoeg items hebt, switch dan naar disc, heb het gevoel dat dat beter is in 5 mans dan holy. Plus, nauwelijks mana problemen.
Vendorren.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:14 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.wowhead.com/item=50362
Deze zojuist gewonnen in icc
FFFFUUUUUUUUquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:14 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.wowhead.com/item=50362
Deze zojuist gewonnen in icc
Goed onderbouwd ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:47 schreef Eenskijken het volgende:
hunters sucken gewoon in pvp. hence waarom niemand in een arenateam met ze wil.
Iddquote:
jij bent een DKquote:
Als ik detterence kan gebruiken net voor of net na de DG, win ik het meestal wel, omdat zijn plague's dan niet aankomen, anders ben ik echt fuckedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:08 schreef MarkyB het volgende:
Ik begin met deathgrip & death coil tegelijk (macro) waarna chains idd zodat de healer me eventueel kan vullen en dan rage ik met icy touch, plague strike en dan zijn 2 scourge strikes voldoende om een clothy zoals hunter/lock/priest neer te RAMMEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |