Je blijft een heldquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oke. Wij maken de regels toch? Dan zijn we er geloof ik.
Respect +1! Ik zal aardiger zijn tegen je!quote:
Ik weet ook wel, als iedereen zich niet aan de regels houd, kan FOK! editten wat ze willen, verwijderen wat ze willen en bannen wat ze willen, maar KLB zal daar niet beter op worden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb hier al meerdere malen moeite gedaan om jullie uit te leggen waarom dit een non-argument is, maar mijn pogingen worden finaal genegeerd. Vervolgens kom je aanzetten met 1000 jaar oude regels.
Ga zo door, maar iedereen weet al dat jullie het compleet bij het verkeerde eind hebben.
Die honderden 'Mensen die' topics waren lemmingen en gebagger, dat sloeg sowieso nergens op. Dat aanpakken was dus terecht.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
'n fatsoenlijke TT moet users trekken en de lading van je topic dekken! Begin daar eens mee ipv die honderden 'mensen die' topics.
Maar waarom nog een conclusie met zo'n TTquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die honderden 'Mensen die' topics waren lemmingen en gebagger, dat sloeg sowieso nergens op. Dat aanpakken was dus terecht.
Maar een dekkende TT met 'Mensen die' vind ik niet echt erg ofzo. Bijvoorbeeld:
Mensen die je in elkaar slaan omdat je ze aankijkt
Er is niks mis met zo'n TT, dekt de lading. De lemmingen hierop, die zijn wel ongewenst.
In dit specifieke geval is het onnodig, maar als je dit topic doorleest zijn er al een aantal voorbeelden gegeven waar het wel handig kan zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar waarom nog een conclusie met zo'n TT
precies, dan krijg je dingen als tl;drquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
In dit specifieke geval is het onnodig, maar als je dit topic doorleest zijn er al een aantal voorbeelden gegeven waar het wel handig kan zijn.
Maar waarom GEEN conclusie met zo'n TT? Wat kan het voor kwaad? Het lokt echt geen gebagger uit, baggeraars baggeren ook wel op een complete OP zonder samenvatting.
En dan krijg jij een note, want je kan dan ook gewoon niet posten in zo'n topic.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
precies, dan krijg je dingen als tl;dr
Dit is een mooi voorbeeld. Probeer zo'n vraag eens in de TT te proppen, gaat niet lukken. En probeer zo'n vraag eens op te nemen in je OP, dan raakt hij kwijt. Niemand die er dan antwoord op geeft.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
[TV] Je stem is al bepaald voor je het weet
Geen klacht, maar toch, een lange OP en een soort van conclusie aan het einde, als in en dan nu mijn vraag, dat moet toch gewoon kunnen
Die TL;DR dingen blijf je houdenquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan krijg jij een note, want je kan dan ook gewoon niet posten in zo'n topic.
Als toevoeging wil ik erbij zeggen dat als je als mod/fa wilt dat 'wij' normaal doen, dan hoor je toch duidelijk te zijn wat volgens jullie normaal is. Als je dat niet wilt doen, dan kan je net zo goed alleen 'doe normaal' als regel hebben. Dus niet 'doe normaal' en dan een paar regels zetten en dat we de rest maar moeten gokken omdat het voor jou logisch is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:37 schreef L.no het volgende:
[..]
En toch blijven mensen non-stop vragen stellen. Je kan dan gaan zeggen dat ze te dom zijn om logisch na te denken, maar wat is het probleem om een klein beetje duidelijker te zijn? Een klein beetje maar.
ik gebruik ze niet, dat je het weet, maargoedquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij drie heb je een ban, dan weet je het vast
Punt is dat de 'Klacht' regel niet logisch is. Dat is net zoiets als dat ik naar de supermarkt loop (wat mij dus normaal lijkt) en de politie mij op de grond gooit. Ik roep: 'wat heb ik gedaan?!', waarop de politie antwoordt: 'je moet gewoon normaal doen, je weet toch wel wat normaal is?'.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Als toevoeging wil ik erbij zeggen dat als je als mod/fa wilt dat 'wij' normaal doen, dan hoor je toch duidelijk te zijn wat volgens jullie normaal is. Als je dat niet wilt doen, dan kan je net zo goed alleen 'doe normaal' als regel hebben. Dus niet 'doe normaal' en dan een paar regels zetten en dat we de rest maar moeten gokken omdat het voor jou logisch is.
Kom op, je hebt ook kunnen leren lezen en schrijven, we hoeven toch niet alles voor te kauwen? Bagger is niet toegestaan, dat kan je in 1000 regels uitleggen of in eentje: "doe normaal". Met daarbij nog een paar punten om aan te geven wat er echt veranderd is, ter illustratie.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Als toevoeging wil ik erbij zeggen dat als je als mod/fa wilt dat 'wij' normaal doen, dan hoor je toch duidelijk te zijn wat volgens jullie normaal is. Als je dat niet wilt doen, dan kan je net zo goed alleen 'doe normaal' als regel hebben. Dus niet 'doe normaal' en dan een paar regels zetten en dat we de rest maar moeten gokken omdat het voor jou logisch is.
Niet alles, maar die paar regels wat in dit topic is kan toch wel? Dat zijn 2/3 regels ofzo?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom op, je hebt ook kunnen leren lezen en schrijven, we hoeven toch niet alles voor te kauwen? Bagger is niet toegestaan, dat kan je in 1000 regels uitleggen of in eentje: "doe normaal". Met daarbij nog een paar punten om aan te geven wat er echt veranderd is, ter illustratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |