Jammer. Ik vond de zondag sbs6 reeks altijd wel een toffe reeksquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alleen SC is toegestaan als reeks. Verder kan een topic eens in een deel 2 uitmonden, maar dat is alleen als er nog wat te klagen valt na een deel 1.
Die is naar TV verplaatst... Jij bent denk ik de enige die dat niet weet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer. Ik vond de zondag sbs6 reeks altijd wel een toffe reeks
Die zit nu in FTR.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer. Ik vond de zondag sbs6 reeks altijd wel een toffe reeks
Ah, bedankt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef sinadO het volgende:
[..]
Die is naar TV verplaatst... Jij bent denk ik de enige die dat niet weet.
ze zijn expres zo algemeen gehouden omdat je onmogelijk het hele scala aan standaardreakties kan gaan noemen. Het wordt even wennen voor iedereen, maar ik hoop wel dat men ziet dat KLB zonder al die standaard meuk ook heel leuk kan zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:27 schreef sinadO het volgende:
[..]
Lees dan wat ik schrijf...
De regels behoeven verduidelijking. Als er aan de ene kant staat dat plaatjes die relevant zijn voor het topic wel mogen (jouw post!) en een andere mod verwijdert mijn post waarin ik vraag om plaatjes die relevant zijn voor het topic, wat moet ik dan? Dit verwart mij!
Nou daar heb ik twee reacties op:quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zijn expres zo algemeen gehouden omdat je onmogelijk het hele scala aan standaardreakties kan gaan noemen. Het wordt even wennen voor iedereen, maar ik hoop wel dat men ziet dat KLB zonder al die standaard meuk ook heel leuk kan zijn.
Dus ook niet als er bijvoorbeeld een klacht is over een meid die niet reageert op smsjes, een leuk topic is, en dat er dat de TS dan opeens een sms krijgt van die meid waar weer op wordt ingegaan, etc, etc, mag er dan ook geen deel 2 komen of wat?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alleen SC is toegestaan als reeks. Verder kan een topic eens in een deel 2 uitmonden, maar dat is alleen als er nog wat te klagen valt na een deel 1.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:42 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dus ook niet als er bijvoorbeeld een klacht is over een meid die niet reageert op smsjes, een leuk topic is, en dat er dat de TS dan opeens een sms krijgt van die meid waar weer op wordt ingegaan, etc, etc, mag er dan ook geen deel 2 komen of wat?
Hij heeft er net antwoord op gegeven. Mag dus in zo'n geval misschien wel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zijn expres zo algemeen gehouden omdat je onmogelijk het hele scala aan standaardreakties kan gaan noemen. Het wordt even wennen voor iedereen, maar ik hoop wel dat men ziet dat KLB zonder al die standaard meuk ook heel leuk kan zijn.
Creativiteit... Juist.... Het zorgt er alleen maar voor dat niemand meer topics leest en iedereen tl;dr plaatst.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:50 schreef Levolution het volgende:
Mogen goed aansluitende subklachten ook niet meer? Dus bijvoorbeeld:
Klacht: ik lust geen bananen
Subklacht: fruit is sowieso vies
In principe is dit toch relevant voor de discussie? Zo gaat het topic niet over bananen alleen maar over alle soorten fruit, zodat je toch een interessante discussie krijgt.
Ik snap wel dat het volgende nergens op slaat, en een mod kan dat dus in zo'n geval weghalen:
Klacht: ik lust geen bananen
Subklacht: ik heb jeuk aan mijn konthaar
Waarom mag je überhaupt de klacht niet meer samenvatten? Ik snap dat irrelevante subklachten en antiklachten voor gebagger zorgen, maar de klacht op het eind herhalen is toch lekker structureel en makkelijk? En kan ook voor leuke creativiteit zorgen.
quote:[ Titel ]
[ Toelichting/Verhaal/Anekdote et cetera ]
Klacht: [ Klacht in een samenvattende zin ]
Wie?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:33 schreef remlof het volgende:
En Symphonic modt voorlopig mee op KLB.
Iedereen die te lui is om een OP te lezen zijn meestal baggeraars. Dan zou dat "Stop eens wat moeite in je topic"-regel net zo goed opgeheven worden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:53 schreef Dastan het volgende:
Waarom zou je je klacht niet aan het einde van je OP samenvattend mogen formulerenWat is er mis met
[..]
Net of dat KLB sowieso serieus is, laat het dan lekker weg zoals het was.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Iedereen die te lui is om een OP te lezen zijn meestal baggeraars. Dan zou dat "Stop eens wat moeite in je topic"-regel net zo goed opgeheven worden.
Plus, 8 van de 10 lokt het offtopicreacties en bagger uit. Of die nou met elkaar te maken hebben of niet.
Ik vond dat ook altijd wel lekker duidelijk inderdaad. Vooral bij m'n lange OP's (waar overigens netjes veel tijd in gestoken werdquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:53 schreef Dastan het volgende:
Waarom zou je je klacht niet aan het einde van je OP samenvattend mogen formulerenWat is er mis met
[..]
Hoezo kan een klaagbaak niet serieus zijn?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Net of dat KLB sowieso serieus is, laat het dan lekker weg zoals het was.
Non-argument. Juist voor lange verhalen is het handig om een samenvatting te plaatsen. Zonder samenvatting krijg je juist tl;dr reacties.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Creativiteit... Juist.... Het zorgt er alleen maar voor dat niemand meer topics leest en iedereen tl;dr plaatst.
Dat vind ik een onterechte redenering. Zo'n samenvatting zorgt zoals Mr. Cooper al schreef voor overzicht. Aan het einde van een verslag zet je toch ook een conclusie? Of is dat ook enkel bedoeld voor "luie baggeraars"?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Iedereen die te lui is om een OP te lezen zijn meestal baggeraars. Dan zou dat "Stop eens wat moeite in je topic"-regel net zo goed opgeheven worden.
Plus, 8 van de 10 lokt het offtopicreacties en bagger uit. Of die nou met elkaar te maken hebben of niet.
Wie heeft dat nou weer ontdekt? Als men in R&P een te lange OP maakt vraagt men toch (logischerwijs) om een samenvatting? Dat heeft niks met baggeraars te maken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Iedereen die te lui is om een OP te lezen zijn meestal baggeraars.
Omdat het nooit was geweest en voor mijn tijd ook niet van horen zeggen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoezo kan een klaagbaak niet serieus zijn?
Nee, dat is voor luie docentenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat vind ik een onterechte redenering. Zo'n samenvatting zorgt zoals Mr. Cooper al schreef voor overzicht. Aan het einde van een verslag zet je toch ook een conclusie? Of is dat ook enkel bedoeld voor luie baggeraars?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |