quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Als ik weer een topic open zit ik altijd keihard te lachen. Het zijn bijna allemaal verzonnen topics. En dan die reacties... Ik lach me kapot. En ja, ik geil op aandacht. Vandaar die filmpjes. Heerlijk die naamtopics en naamsbekendheid hier op FOK!. En het is zo heerlijk om te zien hoe iedereen hapt.
Ik stel voor dat je AP een wekelijkse (of dagelijkse voor mijn part) column geeft op de FP, in ruil waarvoor hij voor de rest van zijn leven uit KLB wegblijft. Iedereen wint!quote:
Maar KLB bestaat niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:27 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je AP een wekelijkse (of dagelijkse voor mijn part) column geeft op de FP, in ruil waarvoor hij voor de rest van zijn leven uit KLB wegblijft. Iedereen wint!
Ik wil niet kussen met haar.quote:
Haha, je kan gedachten lezen. Ik houd sinds februari informatie bij voor een KLB-ouderjaars-column.quote:
Als ik dat zou vertellen dan verteld ze dat natuurlijk door aan iedereen. En zo kom ik nooit meer aan een meisje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:26 schreef Hyundai het volgende:
Oh en mocht dit topic tóch waar zijn, zeg dat je Chlamydia hebt.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:29 schreef Splutje het volgende:
Maar waarom wil je niet ontgroend worden dan?
Ik zeg doen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als ik dat zou vertellen dan verteld ze dat natuurlijk door aan iedereen. En zo kom ik nooit meer aan een meisje.
Dat wil je niet, ik weet hoe die sma's van AP er over het algemeen uitzienquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:35 schreef Skonk het volgende:
Wát! Ze verstaat zoenen onder chillen
AP die sma is voor mij bedoeld
Pics dus AP.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:36 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat wil je niet, ik weet hoe die sma's van AP er over het algemeen uitzien
Ach, valt altijd nog wat moois van te makenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:36 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat wil je niet, ik weet hoe die sma's van AP er over het algemeen uitzien
En jij vroeg picsquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:37 schreef apij4125 het volgende:
En jij zei gisteravond om 12 uur tegen mij en error404_ Dat je aan het rukken was
Er komt een deel 2 als de KLB weer open is. Het is goed gegaan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:38 schreef Kwalberto het volgende:
Hoe is het afgelopen met die kampchick?
Deel2 komt dus niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Er komt een deel 2 als de KLB weer open is. Het is goed gegaan.Aardige mensen.
Ah fijn, wanneer ben je uitgeteld?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef RensBrom het volgende:
AP topic!
Gelezen en helemaal de kanker gelachen!
Ik denk dat als ik de volgende topic lees instant kanker krijg.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ah fijn, wanneer ben je uitgeteld?
Jottem.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:43 schreef RensBrom het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik de volgende topic lees instant kanker krijg.
en het hoogtepunt is het sluiten van KLB?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Haha, je kan gedachten lezen. Ik houd sinds februari informatie bij voor een KLB-ouderjaars-column.Met de leukste topics etc.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:51 schreef Vanky het volgende:
AP, je hebt geluk dat ik er ben hé!
Ik zal het op mij nemen, pas op het is hard maar echte fok!kers helpen elkaar!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:18 schreef Penisbaard het volgende:
Lees dit voordat je de OP leest.
[..]
Daar was d'r gisteren eentje van op tv bij die zaterdag avond show met Bow en Marc-marie-claire, snel weggezapt dus!quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:19 schreef ehqo. het volgende:
Vrouwen met een stem als een stanleymes, dat zijn de mooiste. De vrouwen wiens gekijf rechtstreeks op je beenmerg slaat, als een kille dolk in je kwabben purkt.
Geen barmhartigheid. Gewoon, bloed uit je oren, en seks.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Voorwoord:
Jullie zijn altijd stoere hosseltopics van mij gewend die maar half op de feiten zijn berust. Maar ik kan je verzekeren: dit berust volledig op de feiten.
Het verhaal:
Het is al weer 3 weken geleden. Ik ging naar de stad om een spelletje te kopen. Op de terug weg kwam ik een meisje tegen dat ik al een hele tijd niet meer had gesproken. Het was wel gezellig. Ze heeft even wat over haarzelf verteld en ik over mijzelf. Het was wel een knap meisje geworden. Al mocht hier en daar nog wel wat groeien. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ook was haar stem een echt minpunt. Ze had echt een stem als aids... Maar ja, je kan natuurlijk niet iemand beoordelen op haar stem of het uiterlijk dus doe ik dat ook niet.
We hebben toen e-mailadressen uitgewisseld en in die 3 weken daarna veel gepraat op MSN. Ook hebben we onze nummers toen uitgewisseld. Af en toe wat ge-sms't. En ik had haar een beetje het gevoel gegeven dat ik haar leuk vond. Gewoon, waarom weet ik niet. Ze vroeg ook af en toe: "Je vindt me leuk, hea." en dan moest ik natuurlijk weer zeggen: "Stiekem wel.".
Toen kwamen we op het idee om snel te gaan afspreken... 'Chillen' noemde ze dat. Ik stemde daar mee in. Alles leek leuk en aardig totdat ze ineens begon over zoenen. "Gaan we dan ook zoenen?" ach ja, ik wist niet goed wat ik moest zeggen dus ik vroeg of ze zoenen onder chillen verstond. Het antwoordt was ja. Nu ging ze ervan uit dat we zouden zoenen. Maar dat wil ik helemaal niet.
Vannacht heb ik weer de hele tijd met haar gesproken en op een een of andere manier kwam ik toch wel in 'de mood' om een keertje met haar te gaan. Een fijn gesprek hebben we gehad. Het ging door tot een uur of 3 en toen was ik er wel klaar mee. Om half 12 word ik weer wakker en realiseer ik me dat ik het toch eigenlijk helemaal niet wil.
Samenvatting:
Een der volgende dagen moet ik dus met een meisje gaan chillen. En ook zoenen. Maar dit wil ik absoluut niet. Al heb ik wel de suggestie bij haar gewekt dat ik het super graag wil.
De vraag:
Wat moet ik nu doen?
Geen bloed uit je oren en zaad in je navel. Gemiste kans.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:31 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Daar was d'r gisteren eentje van op tv bij die zaterdag avond show met Bow en Marc-marie-claire, snel weggezapt dus!
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik doorzag dit al vanaf het begin.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
OP maar niet gelezen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
AP gaat vreemdquote:Hege Bøkko is mijn vriendin
TS is ontgroent door een 12 jarigequote:Op zondag 22 augustus 2010 13:30 schreef AdvancedPower het volgende:![]()
![]()
Iets met 12 jaar en ontgroent zijn.
SPOILER: In case of trollingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ElseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is AP? :<quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:25 schreef opastokvis het volgende:
het is altijd een paar weken geleden en je vergeet het zogenaamd altijd te vertellen, maar je post wel iedere ademzucht waarmee je onze planeet vervuild
niet zo geloofwaardig AP...
Newbquote:
AP is de TSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:38 schreef opastokvis het volgende:
[..]
AP is de TSJuist. OP = TS = AP. Original Poster = Topicstarter = Apen Pijper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Juist. OP = TS = AP. Original Poster = Topicstarter = Apen Pijper?
ja precies, je snapt het helemaal.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Juist. OP = TS = AP. Original Poster = Topicstarter = Apen Pijper?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:50 schreef opastokvis het volgende:
[..]
ja precies, je snapt het helemaal.
AdvancedPower is aan elkaar hea.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook AdvancedPowerquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:51 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
AdvancedPower is aan elkaar hea.
kheb af en toe vlaagjes engelse ziektequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:51 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
AdvancedPower is aan elkaar hea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |