idd een iets betere locatiequote:Op zondag 22 augustus 2010 14:11 schreef Impry het volgende:
In Moskou hebben ze nét even iets meer plek.
Een SLR Stirling Mossquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:23 schreef rooneyelst het volgende:
balkie heeft het weeer goed voor elkaar
Even 'een Kalffje doen'quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
en dat hij dan die auto van een paar mil in de zijkant zet
Yeahquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
die blonde in dat beige pakje
Mwah, die E30 M3's zijn toch best wel leuk hoor. En volgens mij ook niet geheel standaard (flinke schijfremmen voor en volgens mij hoor ik turbo's fluiten.)quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:09 schreef StephanL het volgende:
Daar heb je die nep Falken racemonsters weer
Dat wel, hoor die turbo's ook. Het feit blijft, dat het oude E30's zijn en niks te zoeken hebben daar, vind ik. Driften kunnen die andere auto's ook, soms wel beter.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:15 schreef Toewan het volgende:
[..]
Mwah, die E30 M3's zijn toch best wel leuk hoor. En volgens mij ook niet geheel standaard (flinke schijfremmen voor en volgens mij hoor ik turbo's fluiten.)
Ik vind het juist leuk wanneer het in een andere auto gebeurt dan in een standaard type "rice" car. In Moskou reed een Lada mee, schitterend!quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat wel, hoor die turbo's ook. Het feit blijft, dat het oude E30's zijn en niks te zoeken hebben daar, vind ik. Driften kunnen die andere auto's ook, soms wel beter.
mwah, vind het nou ook niet echt geweldig eigenlijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
pardon? de E30 M3's zijn toch echt hetgene wat iedereen bij blijft.
Remmo Niezen, al jaren favoriet! voorheen in het oranje. zoek even op youtube zou ik zeggen.
zou hetquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
pardon? de E30 M3's zijn toch echt hetgene wat iedereen bij blijft.
wat is het toch een mooie wagen die renaultquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:15 schreef DeeBee het volgende:
Even twee filmpjes, eentje van de start-up en het vertrek van Petrov en eentje waarbij hij z'n run eindigde zo recht voor m'n neus ongeveer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |