Niet stiekem gaan voelen hequote:
Nou, dat niet alleen. Ze verkopen mijn maat nauwelijks bij de Hunkemoller. Laatst even naar binnengelopen en toen had ik geluk. Gelijk gekocht, want dat scheelt nogal in de centenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, als je bv de maat niet goed hebt is het wel handig om even te checken
Jaquote:
Hihi.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jamoet de TT toch een beetje crea houden
Tettenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga juist speciaal naar een lingeriezaak voor zulk advies. Je wil niet weten wat een goede BH voor je kan doen
Hmm ja dat probleem heb ik gelukkig niet, wel altijd te lange bandjes.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat niet alleen. Ze verkopen mijn maat nauwelijks bij de Hunkemoller. Laatst even naar binnengelopen en toen had ik geluk. Gelijk gekocht, want dat scheelt nogal in de centen
Zeg, las ik niet iets gister over hete vrouwen op die beurs?quote:
Sommigen stonden in brand.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg, las ik niet iets gister over hete vrouwen op die beurs?
Ik zie alleen bewegende schimmen.quote:
Tss, watje. Fantasie gebruiken je weets.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie alleen bewegende schimmen.
I cant fap to this![]()
Verkapte kijk-mijn-borsten-eens-hoog-zitten postquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja dat probleem heb ik gelukkig niet, wel altijd te lange bandjes.
Dus die haal ik los en maak ik kleiner.
[ ] pics van de grote knallers van Gbquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mijn-borsten-eens-hoog-zitten post
Ah okquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:07 schreef Goodbye het volgende:
Zo groot zijn die 'knallers' nou ook weer niet, ik heb alleen een onhandige maat
yayquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:08 schreef Goodbye het volgende:
Mijn been doet al een stuk minder pijn trouwens
Helaas was de filmer wat zenuwfappig, zo te zienquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie alleen bewegende schimmen.
I cant fap to this![]()
Dat eerste is inderdaad zo en dat is ook wel jammer hoor! Zitten vaak schattige dingetjes tussenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah okIk wist alleen dat vrouwen met wat groter dan gemiddelde maat meestal al niet meer bij H&M en Hunkemoller konden slagen omdat al die goeiekope leuke frutsel BH'tjes maar tot (en met) C gaan ofzo
![]()
[..]
yayMorgen naar nieuwe werk of ga je toch nog even dagje thuis blijven?
Slimquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat eerste is inderdaad zo en dat is ook wel jammer hoor! Zitten vaak schattige dingetjes tussen![]()
Nou, ik ga gewoon werken morgen hoor! Zeker zoals ik me nu voel moet dat prima gaan. Ik zit toch voor het grootste gedeelte van de dag, dus dat moet goed komen. Mocht ik me nou zo belabberd voelen als gistermiddag (toen had ik naast de pijn in mijn voet ook nog last van bijwerkingen zoals koorts en misselijkheid), dan wordt het weer een ander verhaal.
D'r liepen wel figuren rond ja. Prototypes met open mond kijkend en zo. Ik heb op de persdag wel wat van die vrouwen geposeerd. Gewoon om tegen mijn vrouw te kunnen zeggen dat het er best leuk was. Die uit die video hierboven had het toen een stuk rustiger, gewoon wat bij de stand staan en weinig van die herrie. Op die publieke dagen zou ik gek worden. Vandaar dat ik toen vooral achter de schermen te vinden was, te druk, te veel herrie, en ik heb geen zin om constant voor te kruipen met mijn persbadge, liever achter de schermen met een fatsoenlijke stoel en de ontwikkelaar van de games erbij om vragen te stellen zonder te hoeven schreeuwenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
Geeks en Girls, dan krijg je trillende handjes ja
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
Geeks en Girls, dan krijg je trillende handjes ja
Wel lekker ja, ff een weekendje op kosten van FOK! daar chillenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
D'r liepen wel figuren rond ja. Prototypes met open mond kijkend en zo. Ik heb op de persdag wel wat van die vrouwen geposeerd. Gewoon om tegen mijn vrouw te kunnen zeggen dat het er best leuk was. Die uit die video hierboven had het toen een stuk rustiger, gewoon wat bij de stand staan en weinig van die herrie. Op die publieke dagen zou ik gek worden. Vandaar dat ik toen vooral achter de schermen te vinden was, te druk, te veel herrie, en ik heb geen zin om constant voor te kruipen met mijn persbadge, liever achter de schermen met een fatsoenlijke stoel en de ontwikkelaar van de games erbij om vragen te stellen zonder te hoeven schreeuwen
Verkapte kort bovenlijf postquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dinsdag tot zaterdagochtendquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel lekker ja, ff een weekendje op kosten van FOK! daar chillen
Maar misschien wel lange benenquote:
En in welke categorie kunnen we jou indelen;quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:47 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Over bh's en bikini's gesproken; ik heb laatst dus nieuwe gekocht nadat ik mn maat had laten opmeten en ze zitten echt heerlijk!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
[ ] pics van de grote knallers
[ ] pics van de pronte borstjes
quote:
Middenquote:En in welke categorie kunnen we jou indelen;
[..]
Jij stond toch bij de ontvangers van die pm?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar waren er foto's dan? Alleen verhalen over jullie borsten
Had jij foto's gestuurd dan??quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar waren er foto's dan? Alleen verhalen over jullie borsten
Stond jij niet in die pm groepquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar zou je eens een voorbeeld aan moeten nemen
Ik heb niks ontvangenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vond je mijne niet leuk dan???
Ik zou eens f5 doenquote:
Gelukkig maarquote:
niet doorsturen!!!!!!!!quote:
oopsquote:
quote:
NOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOESquote:
Ja gooi ze dan maar met1 op FOK!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
NOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOES![]()
Oh, jij hebt ze nog niet dus?quote:
Dat weet je niet of ik ze wel of niet hebquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, jij hebt ze nog niet dus?Dan zet ik ze niet op fok
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat weet je niet of ik ze wel of niet heb
Goed hoorquote:
That's the spirit!quote:
Nou, dat heb ik nu ook wel nodig, want ik ben een konijnenhok in elkaar aan het zetten zonder handleidingquote:
Pfff, niet te hardenquote:Luchtvochtigheid: 91%
Auquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:36 schreef Ml-etje het volgende:
Zo zeg dat wel, ben echt suf.
Stootte net echt keihard mijn hoofd dus ik ben nu even zielig en in staking.
Regende hier net heel eventjes, lang genoeg om de was binnen te halen en te kort om te verkoelen
....hier moest ik toch echt hardop van lachenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Pff dat moet je ook niet willen met dit weerquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Au
Ik ben druk met de berging en spullen sorteren en verplaatsen, maar tis echt veel te klam. Laat het dan maar lekker afkoelen zoals afgelopen week, hier heb je ook weinig aan als het warm op deze manier is
Ik ookquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Tijdens teruglezen zat ik al te grijnzen, maar....
[..]
....hier moest ik toch echt hardop van lachen![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:44 schreef Ingetje79 het volgende:
On topic; ik heb zojuist mijn bikini van vorig jaar weer es opgezocht en ik denk dat ik hem nog een jaartje hou.
Ik blijf hem gaaf vinden
Ik heb hem destijds ook online besteld; niets zo onflatteus om met je melkwitte lijf in een pashokje te staan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nu wil ik een foto (van de bikini hé
).
Bij mij is het meer het probleem van het passen
Bloemenquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt hier op, maar dan issie donkerbruin met turquoise. Staat niet meer op de site.
Hihi herkenbaar.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb hem destijds ook online besteld; niets zo onflatteus om met je melkwitte lijf in een pashokje te staan.
Dan staat helemaal niets me
Handig om in te flaneren ja.quote:
Ben je therapeutisch aan het klussen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:03 schreef tombolafan het volgende:
pffff, dat stomme hok zit bijna in elkaarEr zijn wel kieren maar daar wennen ze dan maar aan hoor
![]()
En het gaat zo regenen en het dat moet er nog op, dus ik ga snel verder
Hihi dat doen de meeste broekjes, heb daar zo'n short voor gekocht.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Handig om in te flaneren ja.
Duiken was iets minder, had het broekje om m'n enkels hangen![]()
Tis trouwens wel een ander broekje heur, iets lager en minder lang.
Ik ben er zelf echt heel wijs mee
Beetje kitquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:03 schreef tombolafan het volgende:
pffff, dat stomme hok zit bijna in elkaarEr zijn wel kieren maar daar wennen ze dan maar aan hoor
![]()
En het gaat zo regenen en het dat moet er nog op, dus ik ga snel verder
Jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben je therapeutisch aan het klussen?
Nice!quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaEn mn huis op orde aan het maken
Dan heb ik tenminste het idee dat er IETS op orde is
Konijnen gaat naar buiten, krijg weer een computerbureau, want heb van mn tante haar "oude" mac gekregen (ze werkt bij apple en "krijgt" elke versie)![]()
![]()
20 inch en vee coole dingen
Applequote:Op zondag 22 augustus 2010 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Konijnen gaat naar buiten, krijg weer een computerbureau, want heb van mn tante haar "oude" mac gekregen (ze werkt bij apple en "krijgt" elke versie)![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nice!
*wil ook zo'n tante*.
Als ik die van mij om een Apple vraag dan krijg ik fruit.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Apple
Whehehehe, ik wist dat jij dat ging zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit van alles al op, ik wil echt NU mn bureau en dat ding erop![]()
En een webcam, die ze al heeft laten zien (en waarbij ze dus gewoon een foto maakte terwijl ik heel stom zat te kijken wat ze aan het doen was![]()
)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Awww... geen eer van je werk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:21 schreef tombolafan het volgende:
De konijnen vinden hun nieuwe huis: "3 kamerappartement met tuin en mogelijkheid tot entree tot de grote tuin" eng
zitten de hele tijd in een hoekje van 1 kamertje
Jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awww... geen eer van je werk.![]()
Stomme knijnsen!
ik heb een kat op mn laptopquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:24 schreef Cat22 het volgende:
Ah, het loopt tegen zessen, Naartjie slaat aan. Op het moment wandelt hij klagerig miewend rond, dadelijk zal dat wel gevolgd worden door de dichtbij staar op ooghoogte.
Dat klinkt vast gemener dan je het bedoelde.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaMaar ze staan iig buiten nu, niet meer binnen
Wehehehe!quote:
Neequote:Op zondag 22 augustus 2010 17:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt vast gemener dan je het bedoelde.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben ze wel een beetje zat
Dus ze mogen buiten wonen
Ik heb wel een tip voor je.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoorMaar ik ben ze wel een beetje zat
Dus ze mogen buiten wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb wel een tip voor je.Volgens mij heb ik hem al eens verteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dat wist ik nog niet
Ze zijn op zich tevreden hoorMet zijn 2en en nu dus een wat ruimer hok (binnen mochten ze er altijd wel uit, maar de gladde vloer vonden ze ineens eng
) en hier mogen ze ook in de tuin af en toe
Foto!quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:21 schreef tombolafan het volgende:
De konijnen vinden hun nieuwe huis: "3 kamerappartement met tuin en mogelijkheid tot entree tot de grote tuin" eng
zitten de hele tijd in een hoekje van 1 kamertje
Ja he?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, ik kende je konijnentrauma/verhaal al, maar stiekem blijft het grappig![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Mijn ouders lagen in een deuk toen De Waarheid boven tafel kwam een paar jaar geleden. Die dachten dat ik dat allang wist.![]()
Foto met flurry erbij!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Foto komt later, ik ga nu het bureau halen voor mnmac
Stuur dat eens deze kant uit (pff wapper wapper).quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:08 schreef Cat22 het volgende:
Goh, volgens Helga van het weer regent het in Limburg.
*kijkt naar buiten*
Japs. Hoosbui.
Yay wat leuk Tombo en lief van je tantequote:Op zondag 22 augustus 2010 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik moest lachenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:59 schreef Cat22 het volgende:
Aan het tinkeltinkel hoorde ik dat mijn teiltje bijgevuld werd.![]()
Nice!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:40 schreef tombolafan het volgende:
konijnenhok![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Konijnen zelf zitten nog in het achterkamertje (daar is geen gaas dus een stuk minder eng)
Onderin zit ook een deurtje waardoor ze mijn tuin in kunnen als ik thuis ben
Iedereen lacht om mijn ellende!quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
Japans eten op travel channel. Ik moet weer kijken. Kutzooi.
Aha, ik snap. Je had al plannen toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:03 schreef Pheno het volgende:
Ik wil weer terug. NU.
Mijn vrouw en ik tegelijk: ssssuuuuuussssshhhhhiiiiiii.
Dan ben je niet zielug.quote:
quote:
Wil je mee?quote:
Haha nee andere keer graagquote:
Tombo!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een bentobox
Maar nog niet gebruikt
Als ik echt werk heb gaat dat m worden
Hij staat nog nietquote:
F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
France en Spain met de autoquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Naartjie![]()
![]()
Waar ga je heen Em El?
Leuk appartementje Tombo![]()
Hier ineens tuinkolder in de kop; alles rigoreus gesnoeid.
En net toen we op zouden gaan ruimen begon het te regenen.
Groene zit nu al helemaal vol en er ligt nog zooooo veel
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
MoehahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Speciaal voor Cat: Mac + Flurryquote:
Heerlijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
France en Spain met de autoen zo ver mogelijk die kant uit duimend voor zon.
Oh dat herken ikheb m'n gereedschap nog buiten liggen
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Speciaal voor Cat: Mac + Flurry
[ afbeelding ]
Flurryquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
macquote:
Het is die met vers fruit, echt heerlijk!quote:
Fruitquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is die met vers fruit, echt heerlijk!
Tombo wat mooiquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cool hequote:
Haha, zoiets herken ik welquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cool he
Maar ik moet van mezelf eerst mn huis opruimen voor ik er mee mag spelen
Ja, en ondertussen loop ik me dan af te vragen waar ik ook al weer het wachtwoord van draadloos internet heb gelaten etc...quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, zoiets herken ik welAls alles glad gestreken is dan kun je in rust beginnen
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ml, waarom antwoord jij niet op mijn pm?
Die usersquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die mods van tegenwoordig moet je ook maar ter verantwoording roepen. Het is wat
Waarom niet?quote:
Blizzard maakt altijd een macversie, staat op dezelfde DVD.quote:
`quote:
Ik kan gewoon niet WoW'en, mac of geen macquote:
Ik speel geen WoW, nog nooit aangeraakt. Maar de stand was indrukwekkend. maar mijn prio 1 was ook aanwezig, dus daar ben ik in mijn vrije uurtje wat ik had naar toe gegaan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
blizzard is top
en sowieso kan je gewoon windows er bij draaien op alle x86 macs, mocht een game niet draaien
gezien ja, ik zit zelf stiekem al jaren te geilen op een mooie aluminium macbook proquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
`
Foto gezien?
[..]
Ik kan gewoon niet WoW'en, mac of geen mac
ohja,jij komt van Gamescom vandaan hequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik speel geen WoW, nog nooit aangeraakt. Maar de stand was indrukwekkend. maar mijn prio 1 was ook aanwezig, dus daar ben ik in mijn vrije uurtje wat ik had naar toe gegaan.
Je kan er alles mee wat je met een laptop kan toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gezien ja, ik zit zelf stiekem al jaren te geilen op een mooie aluminium macbook pro
maar ik kan er te weinig mee denk ik
`quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
ik vrees dat ik meer aan een sony vaio ga hebben
Dat klopt, maar als ik de rijen bij sommige stands zag, nee dan zou ik niet gaan. Nu kon ik tenminste voorkruipenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja,jij komt van Gamescom vandaan he![]()
een vriendin van me is er heen, ik ben jaloiers
http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=86667quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
ja, maar, CAD![]()
misschien zou het nog wel kunnen ook, als hij CUDA ondersteunt
*spieken gaat
het heeft meer te maken met de kracht, het draait wel, maar ik kan beter iets anders zoeken of een peperdure mac pro halen van 2500 euro, en dat is dan weer geen laptopquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
`
Ik heb geen idee wat CAD en CUDA isMaar er is toch weinig wat niet op een Mac kan?
De Mr heeft een laptop die het allemaal prima kan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
ja, maar, CAD![]()
misschien zou het nog wel kunnen ook, als hij CUDA ondersteunt
*spieken gaat
VAIOOOOOquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
Is dit het Apple fanboy/girl topic geworden
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
Is dit het Apple fanboy/girl topic geworden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
<insert verhaal over dat er vroeger tenminste Mac-only hardware was, maar je tegenwoordig gewoon dubbel zoveel betaalt voor zelfde hardware alleen dan in een 'design' kast met een appeltje erop>
My work here is done. Truste![]()
Ik ben ook niet echt fan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er veel te weinig verstand van om veel verschil te merken
Maar ik vind m cool
Het is zeker leuk / cool spulquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt fan hoorIk heb er veel te weinig verstand van om veel verschil te merken
Maar ik vind m cool
Ze lagen natuurlijk voor de iPod / iPhone aan de rand van de afgrond. En dit hele gesloten bedrijfsmodel gaat ze ook ooit / snel opbreken in een markt waar 3rd party apps even belangrijk / belangrijker zijn dan het eigen OS. iPhone zelf vind ik wel een leuk apparaat, maar ook een beetje z'n imago verneukt door het grote aantal "Ik heb er eigenlijk geen verstand van maar wil gewoon hip zijn"-gebruikers.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
apple is![]()
maar als ik zie welke richting het bedrijf in slaat weet ik niet voor hoe lang nog![]()
behalve de iPhone dan, faalapparaat
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze lagen natuurlijk voor de iPod / iPhone aan de rand van de afgrond. En dit hele gesloten bedrijfsmodel gaat ze ook ooit / snel opbreken in een markt waar 3rd party apps even belangrijk / belangrijker zijn dan het eigen OS. iPhone zelf vind ik wel een leuk apparaat, maar ook een beetje z'n imago verneukt door het grote aantal "Ik heb er eigenlijk geen verstand van maar wil gewoon hip zijn"-gebruikers.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt fan hoorIk heb er veel te weinig verstand van om veel verschil te merken
Maar ik vind m cool
Dat ging over de iPhonequote:
nou, na diverse updates kon je eindelijk copy/pasten met dat ding en kon je nog niet multitasken met je peperdure foonquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze lagen natuurlijk voor de iPod / iPhone aan de rand van de afgrond. En dit hele gesloten bedrijfsmodel gaat ze ook ooit / snel opbreken in een markt waar 3rd party apps even belangrijk / belangrijker zijn dan het eigen OS. iPhone zelf vind ik wel een leuk apparaat, maar ook een beetje z'n imago verneukt door het grote aantal "Ik heb er eigenlijk geen verstand van maar wil gewoon hip zijn"-gebruikers.
En MMS'en kon ook niet tot die update inderdaad.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, na diverse updates kon je eindelijk cop/pasten met dat ding en kon je nog niet multitasken met je peperdure foon
en nu met die aaifoon 4 kan je alleen bellen als je em niet aanraakt
wat heb je voor kinky dingen tegen dat arme apparaat gezegd dat je er rooie oortjes van krijgtquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:42 schreef Pheno het volgende:
Zo, een uur aan de dictafoon gezeten, mijn oren zijn rood
1Ghz. Net als de iPad. Laat iedereen toch kopen wat ze willen. Sjees, het zou je moeten roestenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En MMS'en kon ook niet tot die update inderdaad.
het is sowieso debiel dat je een telefoon eerst moet hacken (cq jailbreaken) voor je het een beetje kan tweaken naar je eigen smaak![]()
En seriously, 900 euro voor een los toestelEn er zit geen eens een ghz cpu in volgens mij
Zie PI hequote:
Ik heb er vroegah ook al een keer een gekocht hoorquote:En wat ik al zei; als ik er eentje voor nop / weinig zou krijgen zou ik het ook zo doen en er enorm blij mee zijn hoor
Guild Wars presentatie en Q&A. Van een uur. En dat dus steeds snel typen en weer terugspoelen. Dus ik heb er denk ik 2 a 3 uur mee gezeten, in totaal. Hoop herrie op de achtergrond wat erg storend werkt, zelfs met de optie dat wat te dempen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat heb je voor kinky dingen tegen dat arme apparaat gezegd dat je er rooie oortjes van krijgt
in de iphone 4 zit een ghz processor, geen snapdragon, maar een variatie op de A4 processor van de ipadquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En MMS'en kon ook niet tot die update inderdaad.
het is sowieso debiel dat je een telefoon eerst moet hacken (cq jailbreaken) voor je het een beetje kan tweaken naar je eigen smaak![]()
En seriously, 900 euro voor een los toestelEn er zit geen eens een ghz cpu in volgens mij
Serieus, een PC met Win Xp had in 2005 512MB geheugen ja. En alsof een mobiel met 512mb RAM zo'n doorbraak isquote:Op 7 juni 2010 werd tijdens het WWDC 2010 de iPhone 4 geïntroduceerd. Apple noemt het zelf de grootste update sinds de originele iPhone. Wederom is de nieuwe iPhone sneller dan zijn voorganger. Zo maakt het gebruik van de Apple A4 chip, die ook in de iPad wordt gebruikt. Om het nieuwe multitasking, wat ook op de iPhone 3GS werkt, beter te kunnen ondersteunen is er wederom extra geheugen toegevoegd, waardoor het totaal op 512 MB komt. Ter vergelijking: een computer met Windows XP had meestal ook 512 MB werkgeheugen. Dankzij de nieuwe processor kracht en het extra geheugen laden applicatie's nog sneller, en kunnen applicatie's nog beter en krachtiger worden gemaakt.
De nieuwe iPhone heeft een compleet nieuw design en is maar liefst 24% dunner dan zijn voorganger, de iPhone 3GS. Volgens Apple is het, met z'n 9,3 mm diepte, de dunste smartphone in de wereld. Het nieuwe design ziet er futuristisch uit, net zoals vaak het geval is bij andere Apple producten. Bij dit nieuwe design bestaat ook de achterkant uit glas, in plaats van plastic zoals bij de iPhone 3G en iPhone 3GS het geval was. Dit glas is zo bewerkt dat het 30 keer zo sterk als plastic, en dat het beter tegen krasjes kan dan ooit te voren. Om deze uitspraken kracht bij te zetten hebben medewerkers van Apple zelfs de iPhone 4 op de grond laten vallen en deze vervolgens aan een aantal aanwezige journalisten laten zien. Het glas van de iPhone 4 was niet beschadigd en er was geen enkel krasje zichtbaar. Het randje om de iPhone is deze keer gemaakt uit roestvrij staal, en dient tevens als een antenne. Ook is er een tweede microfoon ingebouwd, om achtergrondgeluid weg te filteren. Aan beide kanten van de iPhone 4 zit een vetafstotende laag tegen vingerafdrukken. De iPhone 4 is voor de eerste keer volledig in het wit beschikbaar. Je kan ook voor de zwarte kleur kiezen.
quote:De neutraliteit van dit artikel wordt betwist.
Zie de bijbehorende overlegpagina voor meer informatie.
En ook daar dus weer dat het geen neutraal stuk isquote:Al snel blijkt dat het probleem erg overdreven is. Zo zouden er in gebieden waar slecht bereik is, maar maximaal twee streepjes kunnen wegvallen. Het probleem doet zich vooral voor bij het 3G netwerk. Het bereik van het GSM netwerk zou niet wegvallen, waardoor bellen dus altijd mogelijk is. Apple heeft een site online gezet waarin ze lieten zien dat het probleem zou zijn ontstaan door gebreken aan antennes van mobiele telefoons in het algemeen. Onder andere de Blackberry Bold 9700, HTC Droid Eris, Motorola Droid X, Nokia N97 Mini, iPhone 3GS en Samsung Omnia 2 zouden last hebben van hetzelfde probleem[30].
maar je mag toch wel een hekel hebben aan pretentieuze trendnichten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
1Ghz. Net als de iPad. Laat iedereen toch kopen wat ze willen. Sjees, het zou je moeten roesten
Jup, er is al een dualcore snapdragon idd. Zit volgens mij in de Desire HDquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in de iphone 4 zit een ghz processor, geen snapdragon, maar een variatie op de A4 processor van de ipad
maar
...
kwamen dit jaar niet de dualcore / meer dan 1 ghz telefoons uit?
Ik vind hateboys net zo erg als fanboys anders, als het <insert trendy woord> valt meteen gaan anti'en.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar je mag toch wel een hekel hebben aan pretentieuze trendnichten?
dat die nou weghollen met apple ...
het is een eigen cpu, en inderdaad, dit is waarom apple fanboys sneu zijn, een telefoon met gemiddelde prestaties en duidelijke ontwerpfouten aanprijzen als iets revolutionairsquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
BWAHAHHAHAHA OMG, wat zijn Apple fanboys toch sneu![]()
![]()
Ik ging op de Wiki kijken wat de specs nou eigenlijk waren (ook zo mooi, dat is volgens mij 'geheim', je mag niet weten wat voor CPU en RAM er in je toestel zit). Staat er dit;
[..]
Serieus, een PC met Win Xp had in 2005 512MB geheugen ja. En alsof een mobiel met 512mb RAM zo'n doorbraak isDie had je een jaar geleden al ofzo.
Ook gewoon hoe het geschreven is, gewoon als een verkooppraatje, niet als een informatief stuk, met dat 'Je kan ook voor de zwarte kleur kiezen'![]()
Er staat dan ook boven;
[..]
![]()
En een stukje verder over dat probleem met de ontvangst;
[..]
En ook daar dus weer dat het geen neutraal stuk is![]()
![]()
En nergens dus wat voor CPU er nou in zit.
is toch van de zotte. Koop je een stukje electronica van 800 - 900 euro, maar je mag niet weten WAT je precies koopt. En zeker niet helemaal zelf weten wat je ermee doet![]()
Oh ik ben geen hateboy, zoals ik al zo vaak gezegd heb; het is mooi spul. Alleen voor mij niet voor dat geldquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind hateboys net zo erg als fanboys anders, als het <insert trendy woord> valt meteen gaan anti'en.
dat zijn ze ook, de combinatie ven die twee is wat tweakers langzaam kapot maaktquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind hateboys net zo erg als fanboys anders, als het <insert trendy woord> valt meteen gaan anti'en.
Elke keer als het woord Apple, mac of iPhone valt begin je weer met je kruistocht tegen dit bedrijfquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik ben geen hateboy, zoals ik al zo vaak gezegd heb; het is mooi spul. Alleen voor mij niet voor dat geld![]()
En het wikipedia stuk is dus weer waarom ik het nooit kan laten ff m'n mening erover te geven. Geef toe, dat is toch op en top sneu. Een stuk electronica op zo'n manier aanprijzen en alle fouten verbloemen
ik gebruik mijn desire niet voor zo'n inferieur doel als voice recordingquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:55 schreef Pheno het volgende:
Ik gebruik een Olympus voice recorder, niet mijn Desire met SnapDragon of iPhone. Want die zijn gewoon kut met voice recording en hun kutapps
En deze kostte maar 50 euro
Ja, omdat het gros dus dusdanig dom is om maar alle idioterie aan te nemen dat het The Holy Grail is op het gebied van electronica. Terwijl het totaal geen rommel is, maar ZEKER ook niet dat. Zoals alles heeft het pro's en con's. Het mooie is alleen dat een Windows / Linux fanboy dat redelijk snel zal toegeven. Een Apple gebruiker/fanboy daarentegenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elke keer als het woord Apple, mac of iPhone valt begin je weer met je kruistocht tegen dit bedrijfEn dit keer ben ik niet eens die het woord laat vallen
Nou, ik vind het vrij handig om op die manier een interview te doen anders. Meer tijd om te vragen en op te letten dan in achterlijk tempo te gaan steno schrijven. En dus dingen vergeten, of nog erger de contextquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik gebruik mijn desire niet voor zo'n inferieur doel als voice recording![]()
ja maar loveless, je bent al een hater als je apple een normaal merk vind hoor, dat is tegen de tien geboden uit het boek van Jobsquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, omdat het gros dus dusdanig dom is om maar alle idioterie aan te nemen dat het The Holy Grail is op het gebied van electronica. Terwijl het totaal geen rommel is, maar ZEKER ook niet dat. Zoals alles heeft het pro's en con's. Het mooie is alleen dat een Windows / Linux fanboy dat redelijk snel zal toegeven. Een Apple gebruiker/fanboy daarentegen
Je zit dan in het verkeerde topic je kruistocht te doen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, omdat het gros dus dusdanig dom is om maar alle idioterie aan te nemen dat het The Holy Grail is op het gebied van electronica. Terwijl het totaal geen rommel is, maar ZEKER ook niet dat. Zoals alles heeft het pro's en con's. Het mooie is alleen dat een Windows / Linux fanboy dat redelijk snel zal toegeven. Een Apple gebruiker/fanboy daarentegen
ga je nu serieus in op die reply?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, ik vind het vrij handig om op die manier een interview te doen anders. Meer tijd om te vragen en op te letten dan in achterlijk tempo te gaan steno schrijven. En dus dingen vergeten, of nog erger de contextEen uur met Chris Taylor gebabbeld, ipv de geplande half uur, toffe gast. Die vond het ook goed dat ik dat deed want de meeste liepen volgens hem maar als een razende te pennen, zonder echt te luisteren, dat vragen lijstje afvuren en pennen maar was ie zat!
Inferieur doel my ass
Ja. Ik weet hetquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zit dan in het verkeerde topic je kruistocht te doen.
Staat hier ONZ? Slecht PI gebruik, ook nog eens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ga je nu serieus in op die reply?
Ik ga hem zo uitzetten en slapen ookquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja. Ik weet het![]()
Dan ga ik maar slapen![]()
Tombobolo veel plezier met je Mc straks
ik nam aan dat mijn post belachelijk genoeg was om te doen beseffen dat het een geintje wasquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Staat hier ONZ? Slecht PI gebruik, ook nog eens.
Ik snapte hem hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik nam aan dat mijn post belachelijk genoeg was om te doen beseffen dat het een geintje was
Tombo ligt hier (ik ben dat "wat te doen"). Waar Pheno is weet ik niet... Denk druk met zn iPadquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tombo ligt hier (ik ben dat "wat te doen"). Waar Pheno is weet ik niet... Denk druk met zn iPad
quote:
Straks zitten wij tegenover elkaar.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:29 schreef Loveless85 het volgende:
Kijk JJH en Tombeau;
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark
Omdat weet ik niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:37 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje aan de kaartjes verstuur mensjes
Waarom kan ik maar 5 kaarten sturen?
Goedemorgen trouwens
Dat kan, maar sowieso lijkt het me wel grappig. Ik had me wel opgegeven als ik single wasquote:
Leuke prijs inderdaad. En echt helemaal floppen kan het niet, als je een beetje van chitchat houd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan, maar sowieso lijkt het me wel grappig. Ik had me wel opgegeven als ik single wasGewoon het hele concept is wel leuk, lekker etentje, in zo'n donker restaurant. En wie weet tref je nog een leuke FOK!ster, en zo niet dan heb je toch eens voor nop in zo'n restaurant gegeten
Ik heb vannacht heul diep geslapenquote:Op maandag 23 augustus 2010 07:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]vannacht piepte je wel anders....
Ah, gelukkig, geen sekstape van me op internet omdat Ll een camera heeft verstopt in mijn kamer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tombo ligt hier (ik ben dat "wat te doen"). Waar Pheno is weet ik niet... Denk druk met zn iPad
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb vannacht heul diep geslapen
quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:29 schreef Loveless85 het volgende:
Kijk JJH en Tombeau;
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark
quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan, maar sowieso lijkt het me wel grappig. Ik had me wel opgegeven als ik single wasGewoon het hele concept is wel leuk, lekker etentje, in zo'n donker restaurant. En wie weet tref je nog een leuke FOK!ster, en zo niet dan heb je toch eens voor nop in zo'n restaurant gegeten
Vooral daarna ja, heerlijk zo'n slaaptekortquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb vannacht heul diep geslapen
Dat zal ie wel grappig vinden ofzo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]Wel leuk idd, ik reed er laatst nog langs
Maarre, waarom JJH en ik alleen? Waarom Cat niet, en PGR?
Ik ga aankomende nacht slaaptekort inhalen. Nu al zin in.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral daarna ja, heerlijk zo'n slaaptekort
Vandaag wordt het weer doorbuffelen met interviews uitwerken en previews schrijven. En een bak met mail de deur uit doen voor het volgende event.
PGR zie ik dat niet doen, en voor Cat is het nogal uit de buurt en die werkt vrij onregelmatigquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]Wel leuk idd, ik reed er laatst nog langs
Maarre, waarom JJH en ik alleen? Waarom Cat niet, en PGR?
Ja nee, ik heb een normale 9-5 baan. Ik denk dat Cat meer thuis en vrij is in de weekenden dan ik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PGR zie ik dat niet doen, en voor Cat is het nogal uit de buurt en die werkt vrij onregelmatig
Waarom, het is toch gewoon een grappige prijsvraag. Ik meen het serieus dat ik echt zo had meegedaan als ik aan de voorwaarden voldeedquote:
En daarna nog even mee naar boven om een kopje koffie te drinken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom, het is toch gewoon een grappige prijsvraag. Ik meen het serieus dat ik echt zo had meegedaan als ik aan de voorwaarden voldeed![]()
En tis echt niet om jullie samen op date te sturen, en al ga je wel samen, boeiend. Lekker beetje schranzen, beetje keuvelen, en klaar
Note to self, wijnrood hemd aan doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:29 schreef tombolafan het volgende:
lijkt me wel heel raar hoor!Je ziet niet eens wat je eet, waar je bord is enzo... Ik zie al 10 glazen wijn over kleren gaan
Maar idd, het is wel leuk
Ik ga er over nadenken
Ja wie weetquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:30 schreef JJH het volgende:
[..]
En daarna nog even mee naar boven om een kopje koffie te drinken.
Ik ben blij dat ik op de begane grond woonquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:30 schreef JJH het volgende:
[..]
En daarna nog even mee naar boven om een kopje koffie te drinken.
Maar JJH dus nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik op de begane grond woon
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik op de begane grond woon
quote:
Ik moet heul de andere kant op vanuit Amsterdamquote:
Je mag vast na afloop blijven slapen hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet heul de andere kant op vanuit Amsterdam
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je mag vast na afloop blijven slapen hoor
Konijnen lopen nog steeds niet verder dan kamer 2quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:47 schreef Loveless85 het volgende:
iTombo! Hoest met de knijntjes? en de Mac?
Ach die Mac is zo geweldig, die kan toch ook wel masserenquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Konijnen lopen nog steeds niet verder dan kamer 2En ik heb spierpijn van het in elkaar zetten van het hok
En vanavond ga ik Maccen
Ik zal het eens lief aan hem vragenquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach die Mac is zo geweldig, die kan toch ook wel masseren
Is een Mac een hem ja? Geen haar?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zal het eens lief aan hem vragen
Goeie vraag, ik denk dat er gewoon "een" max is, om het een beetje in het gareel te houden? Anders wordt het een gekkenhuis als mensen 20 stuks sturenquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:37 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje aan de kaartjes verstuur mensjes
Waarom kan ik maar 5 kaarten sturen?
Goedemorgen trouwens
Dat zat ik me ook net af te vragenquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is een Mac een hem ja? Geen haar?
Dan ist wel een homo. Echt mannelijk design is het natuurlijk nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook net af te vragen
Maar ik vind mijne gewoon een hem
Het is GEEN homoquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ist wel een homo. Echt mannelijk design is het natuurlijk niet
IK ben ook geen homoquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:09 schreef JJH het volgende:
Apple vind ik wel een beetje voor homo's.
Maar als het een 'hij' is, dan is 'hij' homo. Ik vind een Mac meer een 'haar'. Juist door het designquote:
Ik wil gewoon liever gemasseerd worden door een 'hem'quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar als het een 'hij' is, dan is 'hij' homo. Ik vind een Mac meer een 'haar'. Juist door het design
Oh, dan moet ik mijn vrouw en kinderen nog wat vertellenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:09 schreef JJH het volgende:
Zal ik gewoon geen obvious grapjes maken en oneerbare voorstellen doenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil gewoon liever gemasseerd worden door een 'hem'
Ben je ziek?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik gewoon geen obvious grapjes maken en oneerbare voorstellen doen
Awww...quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik mijn vrouw en kinderen nog wat vertellen
Kom op! Die grapjes worden nooit oud.quote:
ja hey, ik heb geen Mac, weg met dat dingquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Awww...
Thermometer al gebruikt?
Heb er geen heur. En hoef het ook niet bijzonder graag.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:09 schreef JJH het volgende:
Erikquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb er geen heur. En hoef het ook niet bijzonder graag.
Dan ben je geen echte homo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn vrouw en kinderen wat vertellenquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn vrouw en kinderen wat vertellen!
Waarom geen gewone thermometer?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja hey, ik heb geen Mac, weg met dat ding![]()
Ik wil zo'n oorthermometer
Erik!quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo'n extreem ouderwetse bedoelde die youknowwhere gaatquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom geen gewone thermometer?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn vrouw en kinderen wat vertellen!
Ja, dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo'n extreem ouderwetse bedoelde die youknowwhere gaat
Ik was je aan het plagen!quote:
Dat doen we toch altijd al? Ik heb niet eens een mac, maar vind zijn hetze zo leuk om te lezenquote:
Ik heb ook geen macquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doen we toch altijd al? Ik heb niet eens een mac, maar vind zijn hetze zo leuk om te lezen
Tssssssssssssss... Fanboyquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Okee ik geef toe. Ik heb geen Wilfire maar een iPhone 4, en een iPad, en een iPod, en een Macbook en een iMac
Kom maar opquote:
Vast in de buurt van waar die thermometer gaatquote:
Waarom wil je daar gebeten wordenquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vast in de buurt van waar die thermometer gaat
IK niet!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom wil je daar gebeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |