Niet stiekem gaan voelen hequote:
Nou, dat niet alleen. Ze verkopen mijn maat nauwelijks bij de Hunkemoller. Laatst even naar binnengelopen en toen had ik geluk. Gelijk gekocht, want dat scheelt nogal in de centenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, als je bv de maat niet goed hebt is het wel handig om even te checken
Jaquote:
Hihi.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jamoet de TT toch een beetje crea houden
Tettenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga juist speciaal naar een lingeriezaak voor zulk advies. Je wil niet weten wat een goede BH voor je kan doen
Hmm ja dat probleem heb ik gelukkig niet, wel altijd te lange bandjes.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat niet alleen. Ze verkopen mijn maat nauwelijks bij de Hunkemoller. Laatst even naar binnengelopen en toen had ik geluk. Gelijk gekocht, want dat scheelt nogal in de centen
Zeg, las ik niet iets gister over hete vrouwen op die beurs?quote:
Sommigen stonden in brand.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg, las ik niet iets gister over hete vrouwen op die beurs?
Ik zie alleen bewegende schimmen.quote:
Tss, watje. Fantasie gebruiken je weets.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie alleen bewegende schimmen.
I cant fap to this![]()
Verkapte kijk-mijn-borsten-eens-hoog-zitten postquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja dat probleem heb ik gelukkig niet, wel altijd te lange bandjes.
Dus die haal ik los en maak ik kleiner.
[ ] pics van de grote knallers van Gbquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mijn-borsten-eens-hoog-zitten post
Ah okquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:07 schreef Goodbye het volgende:
Zo groot zijn die 'knallers' nou ook weer niet, ik heb alleen een onhandige maat
yayquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:08 schreef Goodbye het volgende:
Mijn been doet al een stuk minder pijn trouwens
Helaas was de filmer wat zenuwfappig, zo te zienquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie alleen bewegende schimmen.
I cant fap to this![]()
Dat eerste is inderdaad zo en dat is ook wel jammer hoor! Zitten vaak schattige dingetjes tussenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah okIk wist alleen dat vrouwen met wat groter dan gemiddelde maat meestal al niet meer bij H&M en Hunkemoller konden slagen omdat al die goeiekope leuke frutsel BH'tjes maar tot (en met) C gaan ofzo
![]()
[..]
yayMorgen naar nieuwe werk of ga je toch nog even dagje thuis blijven?
Slimquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat eerste is inderdaad zo en dat is ook wel jammer hoor! Zitten vaak schattige dingetjes tussen![]()
Nou, ik ga gewoon werken morgen hoor! Zeker zoals ik me nu voel moet dat prima gaan. Ik zit toch voor het grootste gedeelte van de dag, dus dat moet goed komen. Mocht ik me nou zo belabberd voelen als gistermiddag (toen had ik naast de pijn in mijn voet ook nog last van bijwerkingen zoals koorts en misselijkheid), dan wordt het weer een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |