Ohja dat soort bezoekjes aan bedrijven zijn altijd leuk!! Heb je nou trouwens Rossdale opgevolgd?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
Een erg leuke afdeling met toffe mensen en toffe contacten. Vandaag naar de Donkervoort-garage geweest voor een game-launch. Toch leuk om zo'n auto in een mal te zien
Voor zo ver ik weet is Rossdale nooit PR geweestquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohja dat soort bezoekjes aan bedrijven zijn altijd leuk!! Heb je nou trouwens Rossdale opgevolgd?
Oh dan deed die wat anders.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
Voor zo ver ik weet is Rossdale nooit PR geweest
Rustig.. nouja. Druk @ work. En de andere dagelijkse sleur van het leven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe is t eigenlijk met iedereen hier?
Hm. Diekenniknie! Maar leuk dat je de feitjes er even bij hebt gepakt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
@Kuukske Nee, ik heb freak1 opgevolgd, die daarvoor in januari begonnen was.
Op zich goed. Een nek die niet wil bewegen, en een uitstraling naar pink, dus waarschijnlijk een afgeknelde zenuw.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Laat ik het zo zeggen, niemand kent hem. Dat zegt genoeg als PR.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm. Diekenniknie! Maar leuk dat je de feitjes er even bij hebt gepakt.
Jíj daarentegen. Wie kent je niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
Laat ik het zo zeggen, niemand kent hem. Dat zegt genoeg als PR.
Ja, maar wie ben jij?quote:
Druk op het werk en met z'n allen ziek, maar voor de rest gaat alles goedquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb een huisquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Cool qu! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:19 schreef qu63 het volgende:
Ik heb een huis![]()
![]()
![]()
![]()
Ohja, en ik schijn druk te moeten zijn met school
Kuuks! Does lief!quote:
Doe ik toch?? Ik vraag gewoon wie'tie is? Of zij.quote:
Hij en ik heb ooit deel 1 geopendquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doe ik toch?? Ik vraag gewoon wie'tie is? Of zij.
Oh. Wacht. IK WEET HET! JA! Ik weet het al!quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Serieus?
Niet slecht bedoeld ofzo
hoiquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Wacht. IK WEET HET! JA! Ik weet het al!
Haai..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |