ja thuiszitten gaat je ook de neus uithangen op een gegeven moment...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:46 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben werkeloos/ziektewet, tijd zat, maar lurk tegenwoordig ook meer dan ik post.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
2uur heen, 2 uur terug, en aangezien ik niet meer studeer moet ik hier sowieso weg
Ah, je moet de jaren toch betalenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik betaal ook al 2 jaar hypotheek
Mja, dat heb ik dus ook. Dat gaat wel een gevalletje gillende tijdnood worden eind maartquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
en aangezien ik niet meer studeer moet ik hier sowieso weg
Wil toch wel in februari er wonen hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]Oh. Oké. Tot wanneer heb je de tijd om wat te vinden?
waar is "er"?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wil toch wel in februari er wonen hoor
Ik heb net een CD op staan waar ik zelf ok aan meegezongen hebquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er zo vandoor, moet even mijn lief ophalen van koor.
Maastricht!quote:
tofquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net een CD op staan waar ik zelf ok aan meegezongen heb
Truste kuukquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:50 schreef Kuukske het volgende:
Mja ik ga zo es naar bed. Morgen weer werken.
K-dengK-deng?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net een CD op staan waar ik zelf ok aan meegezongen heb
Ik was toen lid van eenn groot en Koninklijk mannenkoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tof
We zingen hier heel veel in huis, maar ik heb het nog niet tot een CD geschopt
Ook leukquote:
quote:
Cool!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Forensica, criminologie en rechtspleging
en nee moet druk zoeken
Sorryquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:40 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie is het schuld.Met zijn huisje.
| Forum Opties | |