Veel succes, maar ik denk dat jij het vooral van je uiterlijk zal moeten hebben, niet van je charmes..quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:47 schreef A-noniem het volgende:
[..]
vals, oud en dik, maar meneer heeft ook nog hoge eisen. nou ik wil wel bij je in de les piet, om te leren hoe ik mannen zo naar mijn hand kan zetten. ik weet nog wel een leuke hetero jongen die ik wil strikken![]()
waarom zeg je dat?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Veel succes, maar ik denk dat jij het vooral van je uiterlijk zal moeten hebben, niet van je charmes..
Ik heb zo een vermoeden dat ik daar de spijker mee op de kop sla.quote:
nee. je weet toch helemaal niet of ik charmant ben of niet. en daarnaast ook niet of ik het van mijn uiterlijk moet hebben.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden dat ik daar de spijker mee op de kop sla.
is mijn inschatting van jou.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:57 schreef A-noniem het volgende:
[..]
nee. je weet toch helemaal niet of ik charmant ben of niet. en daarnaast ook niet of ik het van mijn uiterlijk moet hebben.
dus daarom vroeg ik waaruit je die conclusie trekt?
jezus, is het nou echt zo moeilijk om de vraag te beantwoorden waarom je die inschatting maaktquote:
Accepteer jezelf zoals je bent en speel geen spelletjes, meet je geen houding aan maar wees wat je bent.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:02 schreef A-noniem het volgende:
[..]
jezus, is het nou echt zo moeilijk om de vraag te beantwoorden waarom je die inschatting maakt
maar als je tips hebt hoe ik charmanter kan worden sta ik daar graag voor open
okequote:Op zondag 22 augustus 2010 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Accepteer jezelf zoals je bent en speel geen spelletjes, meet je geen houding aan maar wees wat je bent.
Oh Schenk. Dit moest wel een topic van jouw hand zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Heeft intellect nog noemenswaardig veel waarde voor een meisje/vrouw als je als man gewoon fucking knap/mooi/geil bent? Ik begrijp heus wel dat je het als mooie man alsnog kan verkloten met eem kut persoonlijkheid.
Wat een anticlimax! Dat is echt een teleurstelling.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:13 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik vond een jongen echt leuk, hij had HET lichaam en DUH kaaklijn. Totdat ik erachter kwam dat ik alleen maar oppervlakkige gesprekken met hem kon volgen. Hij was/is gewoon dom! Das echt een turn-off. Ook durfde hij daarbij geen tegen-gas te geven, vond alles maar goed. Mijn poes werd wel nat van zijn looks maar als ie ging praten, gelijk droog!
ja ik ben ook het type wat lekekr wil discusseren over diepgaande gesprekken. Dat is één van de dingen waar vrienden en familie zich aan ergeren. Ik hou nooooooit op, en wil persé winnen haha ..quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:38 schreef Temaki_Sushi het volgende:
Ik haat domme mannen. Kan er niks anders mee dan misschien een one night stand. Ik wil ook diepzinnige discussies in een relatie.
Nou dat is kut.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:13 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik vond een jongen echt leuk, hij had HET lichaam en DUH kaaklijn. Totdat ik erachter kwam dat ik alleen maar oppervlakkige gesprekken met hem kon volgen. Hij was/is gewoon dom! Das echt een turn-off. Ook durfde hij daarbij geen tegen-gas te geven, vond alles maar goed. Mijn poes werd wel nat van zijn looks maar als ie ging praten, gelijk droog!
Bedankt. Ik voortaan ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik moet altijd aan de Singing Detective denken bij TS
En ook jij bedankt voor het opfrissen (...) van mijn geheugen.quote:
er bestaat ook zoiets als geld aan de kant zetten. je kunt sparen voor je operaties. als het echt zoveel voor je betekent is het toch wel waard om je geld daaraan uit te geven, in plaats van aan een nieuwe auto om maar iets te noemen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Als jij mij sponsort met veel heel veel geld, dan maak ik er werk van.
Wat is je probleem ermee, CC? Is een prachtig karakter wat daar wordt neergezet door Michael Gambon, en een van de allermooiste dingen ooit voor TV gemaakt. Enige wat dit niveau verder haalt is Heimat.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ook jij bedankt voor het opfrissen (...) van mijn geheugen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |