sorrie , ik bied mijn nederige excuses aan, soms ben ik wat feller in mijn woorden (slechte eigenschap)quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je deed een aanname. Ik vónd namelijk nog even niks, tenminste niet toen ik die post dichtte: het onderwerp deed mij denken aan dat onderzoek (dat ik kennelijk niet eens goed onthouden heb) en dat schreef ik. End of fuckin' story.
Als ik een vrouw mooi vind bedenk ik daarbij niet of het een symmetrisch gezicht betreft of niet. Komt niet eens in me op.
wat voegt dat hele ''we liepen naar huis'' verhaal toe aan je boodschap? je wilde natuurlijk alleen even laten weten dat je vriendje bloedmooi wasquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Jaren geleden liep ik met mijn (bloedmooie) vriendje (inmiddels ex) naar huis op een lauwe zomernacht. Kwamen een paar dames tegen die hem aanspraken waarop hij zei dat ie met mij was. Kreeg een oorvijg van een van de dames onder de uitroep ik wil hem hebben.
Maar zeker niet dom, ik zou er niets mee kunnen als het een airhead was, een one night stand wellicht, maar het gaat me echt snel vervelen als het enige wat ie tussen zijn oren heeft zitten mijn lul is.
Maar wat is daar dan gebeurd? Krijg via google alleen maar links over oorlog te zien.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:20 schreef mirved het volgende:
Op een date had ik het erover dat ik onlangs naar Normandië was geweest en dat het gele gebeuren een diepe indruk op mij had achtergelaten. Zegt ze: "huh? wat is daar gebeurd dan?"![]()
Echt van die figuren die alleen maar in hun eigen wereldje leven en geen besef hebben van wat er om hun heen gebeurd. Verschrikkelijk.
Haar hele reactie is irrelevant.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:20 schreef A-noniem het volgende:
[..]
wat voegt dat hele ''we liepen naar huis'' verhaal toe aan je boodschap? je wilde natuurlijk alleen even laten weten dat je vriendje bloedmooi was![]()
No harm, no foul.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:20 schreef BruinBeertje het volgende:
sorrie , ik bied mijn nederige excuses aan, soms ben ik wat feller in mijn woorden (slechte eigenschap)![]()
![]()
Al mijn vriendjes zijn bloedmooi,quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:20 schreef A-noniem het volgende:
[..]
wat voegt dat hele ''we liepen naar huis'' verhaal toe aan je boodschap? je wilde natuurlijk alleen even laten weten dat je vriendje bloedmooi was![]()
Jeetjequote:Op zondag 22 augustus 2010 18:23 schreef Gochme het volgende:
[..]
Maar wat is daar dan gebeurd? Krijg via google alleen maar links over oorlog te zien.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:23 schreef Gochme het volgende:
[..]
Maar wat is daar dan gebeurd? Krijg via google alleen maar links over oorlog te zien.
je noemt jezelf een valse dikke ouwe nicht. hoe kunnen al jouw vriendjes dan bloedmooi zijn?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Al mijn vriendjes zijn bloedmooi,
normandië. de eerste vraag die dan in me opkomt is: ''is dat een land?''quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:20 schreef mirved het volgende:
Op een date had ik het erover dat ik onlangs naar Normandië was geweest en dat het gele gebeuren een diepe indruk op mij had achtergelaten. Zegt ze: "huh? wat is daar gebeurd dan?"![]()
Echt van die figuren die alleen maar in hun eigen wereldje leven en geen besef hebben van wat er om hun heen gebeurd. Verschrikkelijk.
Ik krijg zelfs hetero mannen het bed in gepraat als ik dat wilquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:27 schreef A-noniem het volgende:
[..]
je noemt jezelf een valse dikke ouwe nicht. hoe kunnen al jouw vriendjes dan bloedmooi zijn?![]()
wat wil je daarmee zeggen, dat je bijna iedereen zover krijgt?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs hetero mannen het bed in gepraat als ik dat wil
Nee, met de meeste vrouwen heb ik echt geen idee hoe ik het aan zou moeten pakken, de vrouwen waar ik mee naar bed ben geweest hebben mij verleid.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:34 schreef A-noniem het volgende:
[..]
wat wil je daarmee zeggen, dat je bijna iedereen zover krijgt?
maar de meeste mannen...?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, met de meeste vrouwen heb ik echt geen idee hoe ik het aan zou moeten pakken
Verbaast me niks zolang mensen gaan zeggen dat het aangeboren is kan je het iedereen aanlullen(letterlijk) In je eigen lichaam kan je niet kijken, zekers niet als je dronken ben. Maar ik hou er maar over op vond de opmerking al irritant genoeg.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ben ik nu echt zo dom, of zijn er meer mensen die dit stukje tekst niet helemaal volgenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Verbaast me niks zolang mensen gaat zeggen dat het aangeboren is kan je het iedereen aanlullen(letterlij) in je eigen lichaam kan je niet kijken, zekers niet als je dronken ben. Maar ik hou er maar over op vondt de opmerking al irritant genoeg.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen idee, ik praat alleen de mannen het bed in waar ik mee naar bed wil, en dat is slechts een klein percentage.quote:
Geschiedenis is een hersenspinsel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:25 schreef picardmike het volgende:
[..]
Jeetje
Door dat stukje land ben jij nu geen nazi.
Nee hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:39 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
je bedoelt ''heteromannen'' die nog in de kast zitten
En je ziet ook heel vaak mooie vrouwen met rijke mannen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:53 schreef picardmike het volgende:
Je ziet trouwens ook heel vaak lelijke vrouwen met knappe mannen.
vals, oud en dik, maar meneer heeft ook nog hoge eisen. nou ik wil wel bij je in de les piet, om te leren hoe ik mannen zo naar mijn hand kan zetten. ik weet nog wel een leuke hetero jongen die ik wil strikkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen idee, ik praat alleen de mannen het bed in waar ik mee naar bed wil, en dat is slechts een klein percentage.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |