Grappig. Knappe vent dusquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:08 schreef golfer het volgende:
Hij noemt zich Rommy Halifax voor tong80.
We stonden bij zijn podium te kijken en opeens viel het kwartje en riepen we allebei: hij lijkt op H.
Voor iemand met overgewicht niet onaantrekkelijk.quote:
Komt net binnen..quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:15 schreef Desunoto het volgende:
Aardige band op zich. Maar met Selah Sue vond ik het nog veel beter.
The Oppositesquote:
Gezien de reactie van het publiek lijkt me dit tot op heden het hoogtepunt. Je ziet het in ieder geval niet zoveel op een festival dat echt iedereen in die tent in beweging is.quote:
quote:
Zo slecht is die Typhoon toch niet? Kan hem wel waarderen op zijn tijd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:29 schreef tong80 het volgende:
Flikker toch eens op met die Nederrap.
Krijg je verdomme 20 minuten te zien terwijl NoFX één nummer in beeld had.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:38 schreef Muziekverslaafd het volgende:
Ik vond dat optreden van Triggerfinger gisteren samen met Selah Sue echt meesterlijk. Mercy klonk zo een stuk vetter.
Laat de mensen die het nog niet gezien hebben, het maar eens zien idd.quote:
Allemaal behoorlijk mainstream. Groove Armada heeft zeker een aantal goede nummers. Net zoals Anouk en Snow Patrol. Maar echte constante kwaliteit vind je toch beter ergens anders. Maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:49 schreef tim. het volgende:
Ik vind dit (soms) goed. Is dat fout? Groove Armada werd vanmiddag in een adem genoemd met Snow Patrol en Anouk.
Anouk is de koningin vergeleken bij die andere tweequote:Op zondag 22 augustus 2010 02:49 schreef tim. het volgende:
Ik vind dit (soms) goed. Is dat fout? Groove Armada werd vanmiddag in een adem genoemd met Snow Patrol en Anouk.
Eens met jou. Ze zitten nu in een dipje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:51 schreef Muziekverslaafd het volgende:
[..]
Allemaal behoorlijk mainstream. Groove Armada heeft zeker een aantal goede nummers. Net zoals Anouk en Snow Patrol. Maar echte constante kwaliteit vind je toch beter ergens anders. Maar dat is mijn bescheiden mening
Idd..mooie stem heeft ze!quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:01 schreef Muziekverslaafd het volgende:
Nu Selah Sue weer. Moet zeggen dat ik haar wel kan waarderen. Belgische charme
3FMquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:09 schreef Muziekverslaafd het volgende:
Hoe kom ik op dat White Noise eigenlijk....?
Ik wil nog wel even wat Dave Clarke meepikken...
quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:17 schreef Watashiwa het volgende:
Verboden te roken in die tenten?
Mag dat niet meer?..
Zolang wachten, terwijl heel die show allang op 3 voor 12 te streamen is...quote:
Mietje..quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:43 schreef tong80 het volgende:
Trusten jongens en meisjes.
Ik kijk NOFX in bed verder.
KICK ASS
Blood Red Shoes staat er niet op. Is toch veruit het gaafst van het festival.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:41 schreef Muziekverslaafd het volgende:
[..]
Zolang wachten, terwijl heel die show allang op 3 voor 12 te streamen is...
http://lowlands.vpro.nl/video.html
Zal wel niet van de band mogen, volgens mij staat er wel audio op van ze (http://lowlands.vpro.nl/audio.html). Ze zullen alleen daarvoor toestemming voor hebben gegeven.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Blood Red Shoes staat er niet op. Is toch veruit het gaafst van het festival.
30 STM wordt niet uitgezonden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:08 schreef Markeerstift het volgende:
Zenden ze via die livestream maar 1 stream uit? Ik wil graag The XX zien vanavond maar 30 seconds to mars is dan ook nog in de Alpha. The XX in de Grolsch, kan ik dan niet gewoon zelf kiezen welke ik wil zien?
http://www.youtube.com/re(...)_categories=10&uni=3quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Blood Red Shoes staat er niet op. Is toch veruit het gaafst van het festival.
Voila:quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:43 schreef Muziekverslaafd het volgende:
Volgens mij is het uitzendschema van 101TV nergens te bekijken. Wel jammer. Ben benieuwd naar wat ze alllemaal gaan laten zien..
Dat had ik al gezien idd. We wachten maar af dan..quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voila:
Straks:
Staff Benda Bilili, Surfer Blood en nog heel veel meer Lowlands
Meer weten ze nog niet
Daar noem je me wat namenquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:50 schreef Muziekverslaafd het volgende:
[..]
Dat had ik al gezien idd. We wachten maar af dan..
Genoeg bands die ik vandaag zou willen zien. The National, Two Door Cinema Club, Hot Chip.. En vanavond nog Massive Attack en Qotsa, ik wacht geduldig af...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |