quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:27 schreef IHVK het volgende:
Volgens Skype in Firefox is het een telefoonnummer in Gambia
Het was vast een moeilijke keuze.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:27 schreef IHVK het volgende:
twijfelgeval, maar deze heeft meer reacties.
+ een leukere TT
Ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een naam van drie letters afkorten?
Ja heel erg fair en balanced ook. Net als FOXNews.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het was vast een moeilijke keuze.
Nee.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:28 schreef turnazz het volgende:
he kan iemand mij KPD inloodsen, ik kom er niet in.. ben Persona Non Grata kennelijk..
bana bir torpil yapin, 31e ihtiyacim var..quote:
Je bent scherp deze zondag de tweeëntwintigste.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja heel erg fair en balanced ook. Net als FOXNews.
Ik ben 12 (en spreek geen engels) wat is ditquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja heel erg fair en balanced ook. Net als FOXNews.
Turnazz wil eenendertigen in KPD.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:30 schreef turnazz het volgende:
[..]
bana bir torpil yapin, 31e ihtiyacim var..
Bedankt, ik ben eigenlijk altijd scherp, maar ik verberg het een beetje anders is het niet leuk voor de onscherpen onder ons.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je bent scherp deze zondag de tweeëntwintigste.
Rammadan jeweetz..quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over?
Ah, homosexual tendencies. Join the club.quote:
Zuipen met water bedoel je?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:32 schreef remlof het volgende:
Als ik zou moeten ramadannen zou ik me 's avonds helemaal vol eten en dan klemzuipen en dat slapen totdat de zon weer onder was
Lijkt me nietquote:
Je mag niet drinken tijdens de Ramadan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:32 schreef remlof het volgende:
Als ik zou moeten ramadannen zou ik me 's avonds helemaal vol eten en dan klemzuipen en dat slapen totdat de zon weer onder was
Goeie. Ik geloof je.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bedankt, ik ben eigenlijk altijd scherp, maar ik verberg het een beetje anders is het niet leuk voor de onscherpen onder ons.
Precies. Want kijk als je drinkt dan is je vasten sowieso ongeldig de komende 40 dagen, dus kan je het net zo goed niet doen.quote:
Met je niet-meer-zo-verkapte superioriteitsgevoelensquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bedankt, ik ben eigenlijk altijd scherp, maar ik verberg het een beetje anders is het niet leuk voor de onscherpen onder ons.
Het was maar een grapje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met je niet-meer-zo-verkapte superioriteitsgevoelens.
Je zou beter moeten weten. Ramadan draait niet alleen om de armen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:37 schreef turnazz het volgende:
waarom mag je eigenlijk niet neuken tijdens Ramadan,
de armen die kunnen toch ook gewoon neuken..
ik hou mij niet zo zeer bezig met religie.. de republiek Turkije is voor mij belangrijker..quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je zou beter moeten weten. Ramadan draait niet alleen om de armen.
Wa?quote:
omg omg omg omgquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel alwetend. Zijn trannies ook onderdeel van jouw cultuur?
Ik voel me aangetrokken tot trannies..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |