quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:27 schreef IHVK het volgende:
Volgens Skype in Firefox is het een telefoonnummer in Gambia
Het was vast een moeilijke keuze.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:27 schreef IHVK het volgende:
twijfelgeval, maar deze heeft meer reacties.
+ een leukere TT
Ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een naam van drie letters afkorten?
Ja heel erg fair en balanced ook. Net als FOXNews.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het was vast een moeilijke keuze.
Nee.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:28 schreef turnazz het volgende:
he kan iemand mij KPD inloodsen, ik kom er niet in.. ben Persona Non Grata kennelijk..
bana bir torpil yapin, 31e ihtiyacim var..quote:
Je bent scherp deze zondag de tweeëntwintigste.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja heel erg fair en balanced ook. Net als FOXNews.
Ik ben 12 (en spreek geen engels) wat is ditquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja heel erg fair en balanced ook. Net als FOXNews.
Turnazz wil eenendertigen in KPD.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:30 schreef turnazz het volgende:
[..]
bana bir torpil yapin, 31e ihtiyacim var..
Bedankt, ik ben eigenlijk altijd scherp, maar ik verberg het een beetje anders is het niet leuk voor de onscherpen onder ons.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je bent scherp deze zondag de tweeëntwintigste.
Rammadan jeweetz..quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over?
Ah, homosexual tendencies. Join the club.quote:
Zuipen met water bedoel je?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:32 schreef remlof het volgende:
Als ik zou moeten ramadannen zou ik me 's avonds helemaal vol eten en dan klemzuipen en dat slapen totdat de zon weer onder was
Lijkt me nietquote:
Je mag niet drinken tijdens de Ramadan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:32 schreef remlof het volgende:
Als ik zou moeten ramadannen zou ik me 's avonds helemaal vol eten en dan klemzuipen en dat slapen totdat de zon weer onder was
Goeie. Ik geloof je.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bedankt, ik ben eigenlijk altijd scherp, maar ik verberg het een beetje anders is het niet leuk voor de onscherpen onder ons.
Precies. Want kijk als je drinkt dan is je vasten sowieso ongeldig de komende 40 dagen, dus kan je het net zo goed niet doen.quote:
Met je niet-meer-zo-verkapte superioriteitsgevoelensquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bedankt, ik ben eigenlijk altijd scherp, maar ik verberg het een beetje anders is het niet leuk voor de onscherpen onder ons.
Het was maar een grapje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met je niet-meer-zo-verkapte superioriteitsgevoelens.
Je zou beter moeten weten. Ramadan draait niet alleen om de armen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:37 schreef turnazz het volgende:
waarom mag je eigenlijk niet neuken tijdens Ramadan,
de armen die kunnen toch ook gewoon neuken..
ik hou mij niet zo zeer bezig met religie.. de republiek Turkije is voor mij belangrijker..quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je zou beter moeten weten. Ramadan draait niet alleen om de armen.
Wa?quote:
omg omg omg omgquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel alwetend. Zijn trannies ook onderdeel van jouw cultuur?
Ik voel me aangetrokken tot trannies..
quote:
My thoughts exactly.quote:
En wat is het verhaal achter deze uitdrukking?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:51 schreef GenusButeo het volgende:
'Eenendertig trekken' in het Turks betekent 'fappen'.
Tsja...quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies. Want kijk als je drinkt dan is je vasten sowieso ongeldig de komende 40 dagen, dus kan je het net zo goed niet doen.
Hm. Maar ik weet niet of dat in deze opgaat, als mensen uit overtuiging niet drinken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja...
Mijn vader zei altijd "vertrouw nooit iemand die niet drinkt". En daar had ie wel een punt, mensen die zich durven laten gaan hebben niets te verbergen.
Is dit een soort van uitleg, of zit ik echt helemaal verkeerd te lezenquote:Arkadaşlar, arpça ebced denilen bir çeşit harflerin sayılarla ifade edilmesi sisteminden uyarlanan otuz bir, elif ve lam harflerinin sayısal değeridir. elif ve lam harflerinin birleşmesiyle oluşan el sözcüğünün sayısal ifadesidir otuzbir. Dolayısıyla otuzbir çekmek, el çekmek demek oluyor bilgilerinize sunulur. Sevgilerle...
Hangt van de overtuiging af. Mijn vader zei dat met nadruk op de buurman, die was aangesloten bij de pinkstergemeente en bleek later zijn dochtertje te misbruikenquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm. Maar ik weet niet of dat in deze opgaat, als mensen uit overtuiging niet drinken.
Oh Mijquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Hangt van de overtuiging af. Mijn vader zei dat met nadruk op de buurman, die was aangesloten bij de pinkstergemeente en bleek later zijn dochtertje te misbruiken
Ja maar dat zegt niet dat elk lid van de pinkstergemeente zijn dochter misbruikt he.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Hangt van de overtuiging af. Mijn vader zei dat met nadruk op de buurman, die was aangesloten bij de pinkstergemeente en bleek later zijn dochtertje te misbruiken
Er was ooit een jongetje in Istanbul dat iets heel geks in zijn broek voelde toen hij in de hamam was, alsof er iets zweefde. Hij nam een kijkje en plotsklaps zag hij dat z'n zaakje zowaar harder en groter was geworden. 'Wat is dit nu voor iets geks?' dacht hij en hij pakte het beet. Dat vond hij wel fijn, dus begon hij zijn vingers langzaam op en neer te laten glijden. Bij de eenendertigste keer begon hij opeens te schokken en er spoot uit het niets een transparante witachtige vloeistof uit zijn zaakje! En dat is toen hij het 'eenendertig trekken' had ontdekt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En wat is het verhaal achter deze uitdrukking?
Verzin je dit nou ter plekkequote:Op zondag 22 augustus 2010 01:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Er was ooit een jongetje in Istanbul dat iets heel geks in zijn broek voelde toen hij in de hamam was, alsof er iets zweefde. Hij nam een kijkje en plotsklaps zag hij dat z'n zaakje zowaar harder en groter was geworden. 'Wat is dit nu voor iets geks?' dacht hij en hij pakte het beet. Dat vond hij wel fijn, dus begon hij zijn vingers langzaam op en neer te laten glijden. Bij de eenendertigste keer begon hij opeens te schokken en er spoot uit het niets een transparante witachtige vloeistof uit zijn zaakje! En dat is toen hij het 'eenendertig trekken' had ontdekt.
Nee uiteraard niet. Maar geef mij maar iemand die zich af en toe flink bezat en dan z'n ware ik toont. De beste gesprekken met mijn vrienden heb ik ook als we flink wat bier op hebben en totaal geen blad meer voor de mond nemenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt niet dat elk lid van de pinkstergemeente zijn dochter misbruikt he.
Hoewel hij in dit geval wel een punt had ja.
Homo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:15 schreef GenusButeo het volgende:
En de ironie is dat het jongetje oorspronkelijk uit Hatay kwam...
Ik vertel slechts de waarheid...quote:
Ja?quote:
Wishful thinking.quote:
HWUEUHEHEheHEHW GOEISTE GARP VAN DE NACHT!!!!!1111quote:
Zo ben ik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:06 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
HWUEUHEHEheHEHW GOEISTE GARP VAN DE NACHT!!!!!1111
Vind je het erg? Dan doe ik het niet meer... Je weet toch dat ik alles voor je doe... Ayça... Ik... Ik hou van je...quote:
quote:
Jij mag het wel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Vind je het erg? Dan doe ik het niet meer... Je weet toch dat ik alles voor je doe... Ayça... Ik... Ik hou van je...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |