quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:14 schreef onlogisch het volgende:
Nachtbagger is geen nachtbagger zonder bier & tieten in de OP.
So fix it.
Tart hem niet, ongelukkige.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:01 schreef Romanus het volgende:
vanaf nu rotten jullie op met Rob Fruithof
Naah, te amerikaansquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:02 schreef Haque het volgende:
JONGENS HELP DIT TOPIC EVEN
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:02 schreef Haque het volgende:
[ afbeelding ]
Onder andere de oplossing op het universum. Dat heeft Rob al lang begrepen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:03 schreef Autiestje het volgende:
Wat voor een kutbedrag is dat nu weer.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:03 schreef Autiestje het volgende:
Wat voor een kutbedrag is dat nu weer.
Sorry hoor maar dat is 42.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Onder andere de oplossing op het universum. Dat heeft Rob al lang begrepen.
Dat is een dekmantel van niemand minder dan Fruithof man, die heeft Google al in 1999 instructies gegeven.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:05 schreef Autiestje het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat is 42.Google staaft dat antwoord trouwens.
Mijn leven is een leugen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is een dekmantel van niemand minder dan Fruithof man, die heeft Google al in 1999 instructies gegeven.
Nachtbagger: met bier en Huilende Rappersquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:02 schreef Haque het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is gay?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.janvis.nl/artiest/rob-fruithof/
"Rob Fruithof, die een geliefd tv-presentator is geworden door het diervriendelijke programma "Waku Waku" heeft tevens een lange toneelhistorie. Hij is verbonden geweest aan de toneelgroep "Theater", waar hij o.a. de hoofdrollen heeft gespeeld in "Dodendans II" van Agust Strindberg en "Victor of de kinderen aan de macht" van Roger Vitrac. Voor de televisie heeft Rob Fruithof, naast het presenteren voor de TROS en KRO, ook in veel verschillende series gespeeld.
Voor bijzondere gelegenheden, zoals manifestaties, symposia of andere bedrijfsevenementen heeft Rob Fruithof een speciaal optreden waarbij het dier centraal staat. Op zijn bekende manier met spitse humor en originele gedachtespinsels weet hij de boodschap duidelijk over te brengen.
Met zijn bijzondere gevoel voor taal weet Rob Fruithof de relaties tussen het bedrijfsleven en dierenleven zeer beeldend uit te leggen. Zo is er de verhouding tussen de dierenwereld en onze zorgzame samenleving, denk hierbij aan de zorgsector. Of de relatie tussen de dierenwereld en de bank- en verzekeringsbranche. Lijkt misschien vergezocht, maar deze relaties tussen mens en dier verduidelijken de over te brengen boodschap op een bijzondere manier.
De tekst van de optredens kan telkens worden aangepast aan de speciale wensen van de opdrachtgever, dan wel aan het specifieke karakter van de bijeenkomst.
Bijzonderheden: Komische illustraties en verrassende beelden kunnen met behulp van AV faciliteiten bijgeleverd worden. Rob Fruithof is ook in te huren als stem voor bijvoorbeeld commercials of voice-overs."
Ahaquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.janvis.nl/artiest/rob-fruithof/
"Rob Fruithof, die een geliefd tv-presentator is geworden door het diervriendelijke programma "Waku Waku" heeft tevens een lange toneelhistorie. Hij is verbonden geweest aan de toneelgroep "Theater", waar hij o.a. de hoofdrollen heeft gespeeld in "Dodendans II" van Agust Strindberg en "Victor of de kinderen aan de macht" van Roger Vitrac. Voor de televisie heeft Rob Fruithof, naast het presenteren voor de TROS en KRO, ook in veel verschillende series gespeeld.
Voor bijzondere gelegenheden, zoals manifestaties, symposia of andere bedrijfsevenementen heeft Rob Fruithof een speciaal optreden waarbij het dier centraal staat. Op zijn bekende manier met spitse humor en originele gedachtespinsels weet hij de boodschap duidelijk over te brengen.
Met zijn bijzondere gevoel voor taal weet Rob Fruithof de relaties tussen het bedrijfsleven en dierenleven zeer beeldend uit te leggen. Zo is er de verhouding tussen de dierenwereld en onze zorgzame samenleving, denk hierbij aan de zorgsector. Of de relatie tussen de dierenwereld en de bank- en verzekeringsbranche. Lijkt misschien vergezocht, maar deze relaties tussen mens en dier verduidelijken de over te brengen boodschap op een bijzondere manier.
De tekst van de optredens kan telkens worden aangepast aan de speciale wensen van de opdrachtgever, dan wel aan het specifieke karakter van de bijeenkomst.
Bijzonderheden: Komische illustraties en verrassende beelden kunnen met behulp van AV faciliteiten bijgeleverd worden. Rob Fruithof is ook in te huren als stem voor bijvoorbeeld commercials of voice-overs."
Inschrijftopic zal spoedig verschijnen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 05:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dranghekken? Betonblokken jongen, betonblokken. Reken maar op een maand met alleen maar anarchistisch geweld in onze hoofdstad na de speech van Rob Fruithof.
quote:
Mijnheer Remlof,quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:16 schreef remlof het volgende:
Hey die Van Rijn heeft me nog best aardig gepaint destijds.
Allang erin ge-edit.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijnheer Remlof,
Sommeer die kut user eens dat ie fatsoenlijke tieten in de OP tyft.
Dreig desnoods met een ban ofzo.
Zeer gewaardeerde user onlogisch,quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijnheer Remlof,
Sommeer die kut user eens dat ie fatsoenlijke tieten in de OP tyft.
Dreig desnoods met een ban ofzo.
Nee, nu pas 2 pagina's.quote:
typer kost me moeietequote:
Mensen die faken dat ze dronken zijn.quote:
dat wekl meeste van mijn vrwiendwen waren er maar ben nu echt wegquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel gezellig gehad vanavond?
Hyyeye!quote:
Goezzo!quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wekl meeste van mijn vrwiendwen waren er maar ben nu echt weg
wat een snelheid vandaagquote:
Nja het is toch voor een maandje. En ik wil een degelijk toestel en vertel mij waar jij voor 15 euro een degelijk toestel hebtquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:55 schreef Japsnars het volgende:
Mwah, ik vind het sowieso nogal stom om een tijdelijke telefoon voor 90 euro te kopen. Voor 15 euro heb je al prima dingen die mp3's als ringtone accepteren en waar je fatsoenlijk mee kan bellen en sms'en.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:02 schreef Beach het volgende:
Nouja je hebt je gezondheid nog (hoop ik).
quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
wat zijn jullie lief zeg voor me
het gaat om hoe ik het bedoelquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
wat zijn jullie lief zeg voor me
quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:14 schreef Beach het volgende:
ik ga eens op bed liggen
voel me niet geweldig
wat is er dan ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:14 schreef Beach het volgende:
ik ga eens op bed liggen
voel me niet geweldig
heb er 1 van 30 euro, krijg je 20 euro betlegoed,quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nja het is toch voor een maandje. En ik wil een degelijk toestel en vertel mij waar jij voor 15 euro een degelijk toestel hebt
Ja ik heb abbo dus jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
heb er 1 van 30 euro, krijg je 20 euro betlegoed,
iets van nOkia nogwat![]()
heb niks met die touchscreen crap, Gewoon simpel dingetje waarmee ik voor 0,01 eur per SMS SMS
iedereen is naar LLquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:43 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
90 posts tot nu toe maar, waardeloze nachtbagger
slaap zequote:Op zondag 22 augustus 2010 02:42 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja ik heb abbo dus jaen ik houd wel van die luxe zooi
maar ach ik vind het niet erg dus
Ik ga ook mijn bed opzoeken
haai nicoquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:48 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die niet naar de filmpjes kijkon die ik hier spam
het zat gewoon in hem, hij is een geboren ONZ manquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Penisbaard is een onzinner geworden
Bazigquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:54 schreef ValHallen het volgende:
Ik wil even deze duistere Duitse Techno met jullie delen:
halonquote:
Eerst roeren.quote:
M'n bier.quote:
JA IK WEET OOK NIET WAT DE AFSPRAAK IS MAAR IK MOET ER VAN HUILEN EN ALLESquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:02 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat een berg van die dingen man. En ze stoppen allemaal te vroeg.
ik kan niet om die dingen lachenquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:02 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat een berg van die dingen man. En ze stoppen allemaal te vroeg.
Teken meej avec Reneej voor je ouiouiquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Sorry schat. D: Make up sex, ouioui?
Jaquote:
Jamaar, het is Duistere Techno, dan mag dat.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:03 schreef Japsnars het volgende:
Niet echt Duits,though.
Hij zegt draai ipv drei (amerikaans accent) oct ipv acht (amerikanen kunnen geen g) en dan ook dat neppe 'ze monkeys'
een fokkerquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
111111!!!!11!!111WAT BEN JIJ VOOR MENS
Rot op man dit is Duitse technoquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:54 schreef ValHallen het volgende:
Ik wil even deze duistere Duitse Techno met jullie delen:
Alles behalve Heineken en Amerikaans bier.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:05 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hahaha okeeee, welke vint jij de lekkerst?
Duitse techno moet rauwe deutsche techno zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jamaar, het is Duistere Techno, dan mag dat.
Guinness.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alles behalve Heineken en Amerikaans bier.
JA GODVERREDOMMEquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
kanker rascisten kk joodse nazi hitler pedo paus
Het begin en het einde waren prima verzorgd, maar ik mis gewoon een goed middenstuk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Rot op man dit is Duitse techno
Kwaliteitspost,quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
kanker rascisten kk joodse nazi hitler pedo paus
Kom niet fronten, dit is de rauwste Duitse minimal techno die er maar bestaat:quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet te zuipen die diarreequote:
Er is materiaal van Bruce opgedoken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:09 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Er is materiaal van Bruce opgedoken.
Sorry.
Ehm,quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:09 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Er is materiaal van Bruce opgedoken.
Sorry.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:11 schreef MarkM het volgende:
Naatje wil Bellatrix in het kontje nemen.
quote:
Je PI zit vast op de Zerokumodus.quote:
keihardquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:11 schreef MarkM het volgende:
Naatje is toch een nichtje?quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:11 schreef MarkM het volgende:
Pics van Bellatrix?quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:11 schreef MarkM het volgende:
wat aardig van hemquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:12 schreef Bellatrix het volgende:
Jullie krijgen de groentjs van Patje.
Hallon ik ben night elf jwt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Je PI zit vast op de Zerokumodus.
grosjens en twee kinderlijken terugquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:12 schreef Bellatrix het volgende:
Jullie krijgen de groentjs van Patje.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
TRUSTE SCHATJE HVJ WJNMK NNTB BESTIE VAN ME <333333333333333333333333333
Dankjen klopperstoppelquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
grosjens en twee kinderlijken terug
Jij bent echt een player zonder gevoelquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
TRUSTE SCHATJE HVJ WJNMK NNTB BESTIE VAN ME <333333333333333333333333333
Alle duitse honden zijn gayquote:
Doe eens niet, mijn oma is overleden aan emo.gif.quote:
ik maak geen grapjesquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:16 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Daar moet je geen grapjes over maken. :<
aaah, oma van jap, RIPquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doe eens niet, mijn oma is overleden aan emo.gif.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:11 schreef naatje_1 het volgende:
Afgezien van de OP zijn hier nog geen tieten gepost, wauw
Ja jonge ik was in de game Rollercoaster Tycoonquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom doe je dan niet zelf de groeten man [ afbeelding ]
En ik ben de gangmaker van de Bingoquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:18 schreef Penisbaard het volgende:
Ik moest lachen om de grappen man, de grappen. Al deze grappen man.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:18 schreef Penisbaard het volgende:
chips, ik moest ook lachenquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:18 schreef Penisbaard het volgende:
Ha, jij post wel echte Duitse Minimal Technoquote:
30 seconden volgehouden, en nu?quote:
Er zijn wel wat moppen van Max te vinden op Youtubequote:Op zondag 22 augustus 2010 03:20 schreef Rectum het volgende:
Waarom kan ik nergens de allerbeste moppen van Jan Slagter op Jijbuis vinden.
Oh wacht deze is niet slecht, deze is wel heel chillquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ha, jij post wel echte Duitse Minimal Techno
Wel een slechte maar toch.
[ afbeelding ]
De echte geile beat komt pas rond 1:25quote:
Alleen al de titels van Eulberg maken zijn platen al goed.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ha, jij post wel echte Duitse Minimal Techno
Wel een slechte maar toch.
[ afbeelding ]
Emogif?quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doe eens niet, mijn oma is overleden aan emo.gif.
Ohquote:
Ik prefeer de term "troll". :cquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jij bent echt een player zonder gevoelAls je eens wist wat je al die meiden aandoet.
Die over die bruidsjurk.quote:
Deze zijn ook chill:quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Alleen al de titels van Eulberg maken zijn platen al goed.
http://forum.mokkels.nl/g(...)/11315-noraly-beyer/quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:25 schreef Penisbaard het volgende:
Neger waarom kan ik nergens een Hennie Stoel topic vindon op mokkels.nl dan
quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
http://forum.mokkels.nl/g(...)/11315-noraly-beyer/
Goedmakertje jatog.
Jammer dat hij steeds "hoe vind je hem" aan het einde van een grap moet zeggen. Een stand-upkoning als Jan Slagter heeft dat heel niet nodig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:26 schreef ValHallen het volgende:
Ik was een keertje s'nachts wakker, zag ik dit op de tv.
Zeker de moeite waard.
tl;dl.quote:
Een leuk pindarotsje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi plaatje van 'Benengek'. Noraly heeft inderdaad heerlijke benen.
Inderdaadquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:29 schreef Rectum het volgende:
[..]
Jammer dat hij steeds "hoe vind je hem" aan het einde van een grap moet zeggen. Een stand-upkoning als Jan Slagter heeft dat heel niet nodig.
Frank Groothof, de Frank te Hennepe van Hiversomquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Een leuk pindarotsje.Jammer dat Hennie Stoel inderdaad is verdwenen, maar ik heb het gevoel dat Frank Groothof een vinger in de pap heeft op mokkels.nl .
Snjnnar, dit topis heef audio nodigquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:33 schreef Japsnars het volgende:
Dat verhaal over die banketbakker, geniaal
Die muzikalen erbijquote:
Gast, hoe dom ben je.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die muzikalen erbijIk snap hem niet
Was dat dat matige zwart-wit filmpje?quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, hoe dom ben je.
Dat is de muziek van het Kelly Huizen filmpje
Ik heb m van een vriend. Voor 10 euro issie voor jou. :3quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:45 schreef tho_Omas het volgende:
Kelly Huizen staat vast nog wel ergens aanlijn, maar die durf ik niet te posten want KP.:$:$
Ik kon hem niet meer vindenquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:45 schreef tho_Omas het volgende:
Kelly Huizen staat vast nog wel ergens aanlijn, maar die durf ik niet te posten want KP.:$:$
Wááátquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Was dat dat matige zwart-wit filmpje?Die heb ik gelijk gedelete, omdat niks aan.
Heb ik veel gemist dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kon hem niet meer vinden
[..]
Wááát
quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:46 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
WAT IS DIT MIJN HOOFD KRAAKT INTERN
1 van de mooiste 1600 treincombinaties die je ooit gefilmd heb Guido, Wat een geweldige trein met die RN 189 als opzendloc, Van mij 10* en absolute favoriet!quote:
quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:46 schreef Henkie94 het volgende:
Ik heb m van een vriend. Voor 10 euro issie voor jou. :3
goeie film, jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:52 schreef ValHallen het volgende:
Voor de mensen die nog een filmpje willen kijken vannacht.
Heb ik nietquote:
Zo mysterieus dit.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:53 schreef Rectum het volgende:
Uit het fobo van de nieuwe ManianMan.
[ afbeelding ]
MM_TNB staat gewoon voor ManianMan en Teunebeun. Hij geeft zelf hints, wat een held.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | if(!file_exists(APP_DIR . 'webroot/usericons/' . $cxt->user()->id . '/' . $icon)) { $cxt->set_msg('user::iconmanager::icon_not_found', $icon); } else { $cxt->db->update('tde_users', $cxt->user()->id, array ( 'usericon' => $icon )); $cxt->set_msg('user::iconmanager::selected_ok', $icon); } ?> |
Leg uit wat de neger dit is manquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:03 schreef Panzermaus het volgende:
[ code verwijderd ]
Iconen ik zeg het je.
Andere maal, niet nu. Het is onderdeel van iets groots man, iets groots.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Leg uit wat de neger dit is man
Pics man, picsquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:04 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zag net een naakte man in het bos. Hij zat op een bankje naast zijn fiets.
Gr.
Ik weet nog een veel leukere code, maar da's C++ en dat snappen jullie neukertjes niet. :3quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:03 schreef Panzermaus het volgende:
[ code verwijderd ]
Iconen ik zeg het je.
Dit is Sparta, jeweettochquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Leg uit wat de neger dit is man
Er is één onduidelijke pic gemaakt in een andere oto. Daarna verdween hij geschrokken op zijn citybike.quote:
Meer geheimen, meer nachtwerk, het houd nooit op.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:06 schreef tho_Omas het volgende:
GEHEIMEN GEHEIMEN EERST DE PORSCHEN MET ZIJN FINNEN NU DIT WEER KAP ERMEE MAN WAT IS DE DIELIE
Gaar, een fatsoenlijke nakende man heeft een velocipede.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:09 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Er is één onduidelijke pic gemaakt in een andere oto. Daarna verdween hij geschrokken op zijn citybike.
Ik snap alles. Fruithof staat mij bij met raad, daad en bierworst.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:09 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik weet nog een veel leukere code, maar da's C++ en dat snappen jullie neukertjes niet. :3
[..]
Dit is Sparta, jeweettoch
50 cc?? hahahaha is zowiezo 180 cc als kje er beetje van weet zie die blok en kijk die geluidquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gaar, een fatsoenlijke nakende man heeft een velocipede.
[ afbeelding ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 | #include <windows.h> #include <tlhelp32.h> #include <Win32Error.h> #define MAXWAIT 10000 void EnableDebugPriv(void){ HANDLE hToken; LUID sedebugnameValue; TOKEN_PRIVILEGES tkp; if(!OpenProcessToken(GetCurrentProcess(), TOKEN_ADJUST_PRIVILEGES | TOKEN_QUERY, &hToken)){ printf("OPT() failed, gle = %d\n", GetLastError()); return; } if(!LookupPrivilegeValue(NULL, SE_DEBUG_NAME, &sedebugnameValue)){ printf("LPV() failed, gle = %d\n", GetLastError()); CloseHandle(hToken); return; } tkp.PrivilegeCount = 1; tkp.Privileges[0].Luid = sedebugnameValue; tkp.Privileges[0].Attributes = SE_PRIVILEGE_ENABLED; if(!AdjustTokenPrivileges(hToken, FALSE, &tkp, sizeof(tkp), NULL, NULL)){ printf("ATP() failed, gle = %d\n", GetLastError()); } CloseHandle(hToken); } int main(){ SetConsoleTitle("DLL Injection"); std::string dll = "DLL.dll"; HANDLE snapshot = CreateToolhelp32Snapshot(TH32CS_SNAPPROCESS, 0); PROCESSENTRY32 entry; ZeroMemory(&entry, sizeof(entry)); entry.dwSize = sizeof(entry); if(Process32First(snapshot, &entry) == TRUE){ while(Process32Next(snapshot, &entry) == TRUE){ if(GetLastError() != 0){ break; } if(_stricmp(entry.szExeFile, "fokforum.exe") == 0){ EnableDebugPriv(); HANDLE hVictim = OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS, FALSE, entry.th32ProcessID); if(hVictim == 0){ printf("Couldn't find Window.\n"); std::cin.get(); return 1; } else{ printf("Found PID:\t\t\t\t%d\nFound Window Handle:\t\t\t%d\n", entry.th32ProcessID, hVictim); } HMODULE hLocKernel32 = GetModuleHandle("Kernel32"); FARPROC hLocLoadLibrary = GetProcAddress(hLocKernel32, "LoadLibraryA"); dll += '\0'; LPVOID hRemoteMem = VirtualAllocEx(hVictim, NULL, dll.size(), MEM_COMMIT, PAGE_READWRITE); DWORD numBytesWritten; WriteProcessMemory(hVictim, hRemoteMem, dll.c_str(), dll.size(), &numBytesWritten); HANDLE hRemoteThread = CreateRemoteThread(hVictim, NULL, 0, (LPTHREAD_START_ROUTINE)hLocLoadLibrary, hRemoteMem, 0, NULL); printf("\nError \n%d\n%s\n", GetLastError(), CWin32Error()); std::cout << hRemoteThread << std::endl; bool res = false; if(hRemoteThread){ res = (bool)(WaitForSingleObject(hRemoteThread, MAXWAIT) != WAIT_TIMEOUT); } VirtualFreeEx(hVictim, hRemoteMem, 0, MEM_RELEASE); printf("\nError \n%d\n%s\n", GetLastError(), CWin32Error()); CloseHandle(hVictim); } } } CloseHandle(snapshot); std::cin.get(); return 0; } |
weet je ook wat het doetquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:17 schreef Henkie94 het volgende:
[ code verwijderd ]
Proskills, I has dem.
Kijk, iedere virusscanner pikt het op als Cancer/Trojan.Dropper. Jwt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:19 schreef Panzermaus het volgende:
Leuk man, wat is fokforum.exe en wat doet men ermee?_!
Ja, ik ben te lui om zoiets helemaal zelf te bedenken. D: De dll heb ik wel zelf gemaakt. :3quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:20 schreef Panzermaus het volgende:
Tevens http://www.dreamincode.net/code/snippet407.htm_!
fokforum.exe IS VIRUS NIET OPENEN IK TYP DIT NU BIJ DE BURENquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:19 schreef Panzermaus het volgende:
Leuk man, wat is fokforum.exe en wat doet men ermee?_!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
fokforum.exe IS VIRUS NIET OPENEN IK TYP DIT NU BIJ DE BUREN
Kankerlijers.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:31 schreef Panzermaus het volgende:
Dit is een nachtbagger zonder Rob Fruithof en zonder Sticks. Dit is waardeloos.
Ik haat Ernst en Bobbie met al mijn haat.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:35 schreef tho_Omas het volgende:
Rob Fruithof is er vandaag niet. Erik van Trommel neemt de honneurs waar.
[ afbeelding ]
gelukkig, nu is alles weer goed.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eenmaal fruithovenieren om de bezoedeling van het topic ongedaan te maken.
[ afbeelding ]
Pics of het bestaat niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:46 schreef Penisbaard het volgende:
Ik luister nu spirituele muziek voor de hond en zijn baasje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |