Ja ik kruip zo tegen je aan. Nog even de hulphond uitlaten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:46 schreef HaJee het volgende:
Dottey ! Ik ga langzaam aan richting bed. Kom je er zo bij liggen, dan probeer ik nog even wakker te blijven.
Mmmmmmmmmmm. Zal jouw kant vast een beetje voorverwarmenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja ik kruip zo tegen je aan. Nog even de hulphond uitlaten.
HaJee is blij !quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:01 schreef Dottey het volgende:
* Dottey kruipt tegen HaJee aan.
Welteruste allemaal!
*klik* licht uit
Het voelt gelijk een stuk beter.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:55 schreef Dottey het volgende:
verdorie! Zit die erwin nou de hele tijd met zijn hand omhoog..
* Dottey checkt zijn vinger. Ohw kijk aan, de zwelling is weg en het is met bloeden gestopt. Hij is alleen een beetje gevoelig en blauw.. maar dat gaat vanzelf overop geeft
... en dr. HaJee.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
HaJee is blij !
Slaapt lekker allen !
Ja, kan ik leuk in mn taart verwerkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:05 schreef poo het volgende:
De zaken gaan goed en hierbij vraag ik een uitbreiding aan. Uiteraard betaal ik extra huur en deze uitbreiding heeft voordelen voor allen !
[ afbeelding ]
bvd.
Ooh dat zal een lekkere taart worden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, kan ik leuk in mn taart verwerken
Mn huis en winkeltje zijn perspectivisch al niet in orde, dus kan prima!
Goedemorgen dokter.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:48 schreef HaJee het volgende:
Goedemorgen bewoners van de FOK!flat,
Uw dokter is weer enigszins beschikbaar. De zuster heeft zich nog even omgedraaid.
Groeten, Dr. HaJee
Beste hovenier,quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:56 schreef tomaat52 het volgende:
Beste HaJee
Heeft u groente en fruit nodig voor uw FOK!spitaal?
Uw hovenier
Ik lust welquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:13 schreef zyx1981 het volgende:
*kopjekoffiepaktIemand anders ook nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |