tuurlijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg, stel dat ik nu nog een leuke lamp zie ofzo he, of een tv, of een nieuw huisdierKan ik dat dan nog veranderen?
Dat ze geen hulp nodig hebben bij hun zelfmoord bedoel je?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:36 schreef HaJee het volgende:
* Dr. HaJee is alle suïcidalen even gauw langs gegaan en heeft geconstateerd dat het ze allemaal zonder hulp gaat lukken.
Exact.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat ze geen hulp nodig hebben bij hun zelfmoord bedoel je?![]()
Na je zelfmoord ja ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:38 schreef apij4125 het volgende:
Ik ga morgen een klaht indienen bij de fok hospitaal
Mooi, want ik vind t nog een beetje kaalquote:
Joosterd doet aan binnenhuisarchitectiequote:Op zondag 22 augustus 2010 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mooi, want ik vind t nog een beetje kaal
Maar mn hand doet ondertussen pijn van t sjouwenDus ik moet wel ophouden voor nu.
Voor huisdieren bent u aan het juiste adres dierenspeciaalzaak 't bezige baasje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mooi, want ik vind t nog een beetje kaal
Maar mn hand doet ondertussen pijn van t sjouwenDus ik moet wel ophouden voor nu.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:46 schreef 8108139dpths het volgende:
023. 093 8108139dpthsvoor het eerst sinds tijden... en dat alleen dankzij een succesvol paint-topic...
Kan wel zijn, maar ik heb nog een heleboel spullen over van mn vorige verhuizing en niet zo heel veel geld (das drie mnd geleden) dus ik doe het daar even meequote:Op zondag 22 augustus 2010 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Joosterd doet aan binnenhuisarchitectie
Mocht ik besluiten nog een huisdier te willen, kom ik zeker langs.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor huisdieren bent u aan het juiste adres dierenspeciaalzaak 't bezige baasje.
Helaas is de kamer nog niet ingericht
quote:in Dierenspeciaalzaak het Drukke baasje Hijgt voornamelijk Dagoduck naar de baasjes.
Das toch gewoon ma t/m za?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
![]()
Ik ben vanaf nu op zondag psychiater (aangezien de dierenwinkel dan toch gesloten is)
Ik heb nog 3 vacatures:
- achter de kassa in het rocktheater (vrijdagavond, zaterdag en zondag)
- achter de kassa in de dierenwinkel (ma t/m vr + zaterdag)
- achter de bar in het rocktheater (vr+za avond)
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das toch gewoon ma t/m za?
I
Ja, ik had al mat/mvr getypt en toen dacht ik, hé ik kan op zaterdag ook wel openquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das toch gewoon ma t/m za?
I
Agh, ik ben een nachtje doorgetrokken en dan krijg je datquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja ja ja... je moet 't altijd overtreffen hè?![]()
Jawel van ene Piet geloof ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |