Als dank voor het gebak heb ik je UI mooi vloeiend gemaakt. Hopelijk vind je het leuk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik lust wel
Drink smorgens eigenlijk nooit koffie, maar nu heb ik er wel zin in!
Gebakje erbij iemand?![]()
[ afbeelding ]
Sla.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:49 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
3 wat? 3 koeien? 3 piepers? 3 aardbeien?
Hij is wel mooi, maar dan ben ik zo lang in beeldquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als dank voor het gebak heb ik je UI mooi vloeiend gemaakt. Hopelijk vind je het leuk.
[ afbeelding ]
Groeten, Dr. HaJee
Opgelost :quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is wel mooi, maar dan ben ik zo lang in beeld
Ik zit een beetje te denken om een postkamer te maken?
Soort van brievenbus waarin je briefjes kan doen voor anderen, of waarin poo die wiet kan doen voor de spacecake.
Nee.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:57 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan ik een andere kamer krijgen?
Wat is er mis met je huidige?quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:57 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan ik een andere kamer krijgen?
SWJ Ik kan wel even op bezoek he? oude rakker van mequote:Op zondag 22 augustus 2010 12:02 schreef SuperwormJim het volgende:
mededeling
Deze dames heb ik deze week ontmoet tijdens het uitgaan en zullen vandaag bij mij logeren. Er kan enige geluidsoverlast ontstaan. Kun je daar niet mee omgaan, ga je maar even naar je moeder.
Groetjes
[ afbeelding ]
Mag ik ook langskomen?!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:02 schreef SuperwormJim het volgende:
mededeling
Deze dames heb ik deze week ontmoet tijdens het uitgaan en zullen vandaag bij mij logeren. Er kan enige geluidsoverlast ontstaan. Kun je daar niet mee omgaan, ga je maar even naar je moeder.
Groetjes
[ afbeelding ]
Die meot dan wel naast de kamer van de postbode.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is wel mooi, maar dan ben ik zo lang in beeld
Ik zit een beetje te denken om een postkamer te maken?
Soort van brievenbus waarin je briefjes kan doen voor anderen, of waarin poo die wiet kan doen voor de spacecake.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:04 schreef apij4125 het volgende:
[..]
SWJ Ik kan wel even op bezoek he? oude rakker van me
Als er morgenvroeg nog een paar over zijn, zal ik ze langssturen.quote:
Je hebt al voldoende banen! werk daar eerst maar eens mee!quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:35 schreef Dagoduck het volgende:
Mag deze links van mijn kamer op etage 31?
[ afbeelding ]
Ik ben sporten
En ehh, ik wil ook wel receptionist of schoonmaker als bijbaantje![]()
Dat maakt niet uit, lijkt me wel handigquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die meot dan wel naast de kamer van de postbode.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heerlijk ! Mag ik dat advocaatgebakje meenemen voor zuster Dottey ?
euh jawelquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:36 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Waarom staat mijn kamer er nog niet bij.
Ah, toe mag mn reclameposter dan alsjeblieft?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je hebt al voldoende banen! werk daar eerst maar eens mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |