Oh! Doe me die tonguitsteeksmiley-taartje rechtsboven maarquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik lust wel
Drink smorgens eigenlijk nooit koffie, maar nu heb ik er wel zin in!
Gebakje erbij iemand?![]()
[ afbeelding ]
Beste HaJee,quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Beste hovenier,
Wat ingrediënten voor een verse salade en een zakje appels zouden zeer welkom zijn. Als er nog geen appels zijn is ander fruit uiteraard ook prima.
Alvast bedankt !
Dr. HaJee
Op dit moment zijn er 4 patienten opgenomen Heer Tomaat. Laten we het veilig houden en voor 5 personen doen i.v.m. mogelijk een nieuwe opname.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:19 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Beste HaJee,
Voor hoeveel personen moet de salade worden?
Uw Hovenier
Als uw dokter moet ik u dringend afraden deze zoete en vette tussendoortjes te nuttigen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik lust wel
Drink smorgens eigenlijk nooit koffie, maar nu heb ik er wel zin in!
Gebakje erbij iemand?![]()
[ afbeelding ]
Fantastisch ! Bedanktquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:25 schreef tomaat52 het volgende:
Beste HaJee,
Over 10 minuten ben ik met de groente voor de salade bij u.
Uw Hovenier
Ok, dies wel heel klein hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:18 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Oh! Doe me die tonguitsteeksmiley-taartje rechtsboven maar
Ik weet het, maar als je ze zelf bakt, is dat best lastigquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:28 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als uw dokter moet ik u dringend afraden deze zoete en vette tussendoortjes te nuttigen.
Mag ik die roze links ?
Mag ik ook een gebakje?quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ok, dies wel heel klein hoor
[..]
Ik weet het, maar als je ze zelf bakt, is dat best lastigpak maar
Zelf bak ik alleen poetsen; is gelijk ook handig voor het huishoudenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
quote:
Nee, dat heb ik niet zomaar op voorraad, maar als je wil, kan ik het wel maken voor jequote:
Heerlijk ! Mag ik dat advocaatgebakje meenemen voor zuster Dottey ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Waarom staat mijn kamer er nog niet bijquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:10 schreef Snaavel het volgende:
Mijn kamer, moet hem nog een beetje inrichten.. maarja, ben ook pas maar net hier.
[ afbeelding ]
Pak gewoon, voor Dottey mag je alles...quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heerlijk ! Mag ik dat advocaatgebakje meenemen voor zuster Dottey ?
Mooi.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet zomaar op voorraad, maar als je wil, kan ik het wel maken voor je
quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heerlijk ! Mag ik dat advocaatgebakje meenemen voor zuster Dottey ?
Hoeveel?quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:42 schreef apij4125 het volgende:
Geachte tomaat,
Ik snel wat groente nodig
Mvg Apij4125
3 wat? 3 koeien? 3 piepers? 3 aardbeien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |