Wat heeft haar vader allemaal voor vieze dingen met haar gedaan, het lijkt verdacht op iets wat ik eerder gezien heb..quote:
Nope.. dat is een dreumes die aan autorijden en schaken doet..quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Whoah dat is écht geen baby meer Vick
Huis Tuin Keuken kiekje gok ik, dus van die ''gewone'' alledaagse foto'squote:
Oh, haha. Kijk, zo leer ik weer wat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Huis Tuin Keuken kiekje gok ik, dus van die ''gewone'' alledaagse foto's
Ja misschien door de romper inderdaad, maar misschien ook wel omdat je hem nu zo in het groter geheel ziet. Hij is toch nog wel heel erg klein zo naast een grote bank enzo. Ik vind die foto met die speen trouwens echt geweldigquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
Allemachtig, Lente kan al lopen!Je hebt gewoon de allereerste stapjes op de foto door je htk-voornemen, Ssserpente? Ik had trouwens nog willen reageren op het meezeulen van spullen. Bij Ivan is het niet zozeer geborgenheid, denk ik. Hij zit boordevol plannetjes. Als hij zo'n bakje meesleept dan moet dat telkens op een bepaalde plaats liggen (en er weer vanaf) en hij tikt het ook tegen allerlei objecten aan (de box, boeken, een kastje). Het is gewoon spelen, denk ik.
Groofsken, ik denk dat hij kleiner lijkt doordat hij op deze foto's alleen een romper aan heeft (en zijn haar suf zit). Ik ben gewoon bijna niet meer gewend om hem met kleren aan te zien en het verbaast me ook dat de kindjes hier altijd kleding op de foto aan hebben.Het is hier in huis 25 graden en dat is voor hem best warm.
Ja, goed, he? En door jou kwam ik op het idee!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
Allemachtig, Lente kan al lopen!Je hebt gewoon de allereerste stapjes op de foto door je htk-voornemen, Ssserpente? Ik had trouwens nog willen reageren op het meezeulen van spullen. Bij Ivan is het niet zozeer geborgenheid, denk ik. Hij zit boordevol plannetjes. Als hij zo'n bakje meesleept dan moet dat telkens op een bepaalde plaats liggen (en er weer vanaf) en hij tikt het ook tegen allerlei objecten aan (de box, boeken, een kastje). Het is gewoon spelen, denk ik.
Nee hoor gewoon een simpel hoekhuisquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:07 schreef Groofsken3 het volgende:
Volgens mij heeft Juup ook een kast van een huis.
Lief Juup, gefelciiteerd met je mooie dochter.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
Groofsken, ik denk dat hij kleiner lijkt doordat hij op deze foto's alleen een romper aan heeft (en zijn haar suf zit). Ik ben gewoon bijna niet meer gewend om hem met kleren aan te zien en het verbaast me ook dat de kindjes hier altijd kleding op de foto aan hebben.Het is hier in huis 25 graden en dat is voor hem best warm.
Jouw dame kan er ook wat van! En wat maak jij toch onbehoorlijk mooie kindersquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:09 schreef Lishe het volgende:
Tussen al die prachtige zomersnoeten ook even mijn jongste.
(Die ik op deze foto sprekend Jet van Beaker vind. Echt heel)
[ afbeelding ]
En meeeen wat is Dean groot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is van het Scandinavische merk Liten, zit echt heel fijn, ik heb 'm ook in het bruin besteldquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:56 schreef Groofsken3 het volgende:
En Tan, wat een tof broekie heeft hij aan. En wat knap zeg, hij staat daar zomaar.
![]()
Thanx Vivi (en de rest natuurlijk ook)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:06 schreef Vivi het volgende:
En wat een leuke naam (en leuk meisje) " Jorja".
ja hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:28 schreef Groofsken3 het volgende:
Wat een tevreden jongetje Son. Zo'n vriendelijk koppie.
Mooie krullebolquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:59 schreef Webkim het volgende:
Thomas keek Pluk van de Petteflet
[ afbeelding ]
Maar dat duurde niet lang
[ afbeelding ]
heeft ze van mijquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wat heeft je kleine smeerpoets toch ongeloofelijk mooie ogen!
en yoghurt is ook goed voor je haarquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:54 schreef Ticootje het volgende:
Goed voor de huid; een danoonmaskertje.
Wat een lekkere vent heb je toch gebakken hequote:Op maandag 30 augustus 2010 08:55 schreef flugeltje het volgende:
Wat een heerlijk topic is dit toch altijd en nu mag ik legaal meedoen
Willem begint z'n duim te ontdekken
[ afbeelding ]
God, nou! Weet je nog in het begin? Thijs kroop gewoon over Rienk heen! En hij deed echt heel ruw! Nu zijn ze heel lief voor elkaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:13 schreef McLaura het volgende:
Leuke impressie Vlindur!!!
En Claudia : ze zijn inderdaad leuk samen. Ze maken contact en dat is een stuk leuker dan dat Thijs Rienk steeds verdrietig maakt met zijn gebulldozer!
Haha, dat kan ik me voorstellen. Zo ging het ook met Ivan en zijn 8 maanden oudere neef. Nu Ivan goed kan staan en zitten zijn de verhoudingen wat gelijkwaardiger geworden, al is er nog steeds sprake van momenten van contact. Meestal leven ze toch behoorlijk langs elkaar heen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:13 schreef McLaura het volgende:
En Claudia : ze zijn inderdaad leuk samen. Ze maken contact en dat is een stuk leuker dan dat Thijs Rienk steeds verdrietig maakt met zijn gebulldozer!
Dat vind ik een mooie omschrijving van Thijs.... je ziet het goed!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef Claudia_x het volgende:
Thijs ziet er op de foto's trouwens altijd uit als een enthousiast, gretig en ondernemend jongetje. Heel leuk dat je dat zo vast weet te leggen!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
uhhh Evi van Lijnloos?
Minke is van Lijnloos
Evi van Duch
en Evie van mij
![]()
Ik had precies hetzelfdequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
BJ, geweldige vakantiekiekjes! Ik word gewoon een beetje jaloers van je schommelfoto's. Waarom doen wij dat niet? Het ziet er heerlijk uit voor haar!
quote:Op woensdag 1 september 2010 15:09 schreef Poppedein het volgende:
in de WIJ? Ja dat zou kunnen, daar ben ik een maand of 5 geleden eens voor geïnterviewd, maar heb er nooit meer iets van terug gezien.. ff kijken of ik ergens een WIJ kan scoren dan
Als ik straks thuis ben en ik kan het vinden scan ik het wel voor je in... PM me effe je emailadres, dan stuur ik hem doorquote:Op woensdag 1 september 2010 15:16 schreef Poppedein het volgende:
![]()
![]()
Nu ben ik zelf echt heel benieuwd! Is er iemand die het wil en kan scannen voor mij?
Helaas geen scanner hierquote:Op woensdag 1 september 2010 15:16 schreef Poppedein het volgende:
![]()
![]()
Nu ben ik zelf echt heel benieuwd! Is er iemand die het wil en kan scannen voor mij?
Ja, er staat ook in dat Lena 8 maanden isquote:Op woensdag 1 september 2010 15:09 schreef Poppedein het volgende:in de WIJ? Ja dat zou kunnen, daar ben ik een maand of 5 geleden eens voor geïnterviewd, maar heb er nooit meer iets van terug gezien.. ff kijken of ik ergens een WIJ kan scoren dan
Oh, als ze straks ietsje groter zijn moet je echt eens gaan, zoooo leuk! (Wel duurder dan, t/m 3 jr zijn ze nog gratis) voor nu zou S. denk ik het Sprookjesbos al heel erg leuk vinden en ook wel in een aantal attracties kunnen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:07 schreef Groofsken3 het volgende:
Wolf in de efteling. Ik heb (nog) niet zoveel met de efteling, maar het jongetje op de foto's is om op te vreten.
![]()
Kind nooit de post laten halen!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:53 schreef Stiemie het volgende:
Tip: als je denkt "Goh wat is het stil" METEEN gaan kijken![]()
[ afbeelding ]
Mevrouw eet graag zelf
[ afbeelding ]
Mijn duo op de glijbaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kind nooit de post laten halen!
Dat geluk heb ik niet...quote:Op donderdag 2 september 2010 13:55 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Dan moet ze bij ons eerst met de lift naar beneden en ze kan nog niet bij het knopje
moet ik m voor je scannen ? anders lees ik de rest van 't topic ook evenquote:Op woensdag 1 september 2010 15:09 schreef Poppedein het volgende:
in de WIJ? Ja dat zou kunnen, daar ben ik een maand of 5 geleden eens voor geïnterviewd, maar heb er nooit meer iets van terug gezien.. ff kijken of ik ergens een WIJ kan scoren dan
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:53 schreef Stiemie het volgende:
Tip: als je denkt "Goh wat is het stil" METEEN gaan kijken![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dat ook heel erg van R., Stef,Niels,Ivan en Rienk. Die hebben allemaal zo'n guitig lief koppie, zo'n goedzak uitstraling.Vind dat overigens niet van alle baby jongetjesquote:Op maandag 6 september 2010 15:01 schreef Groofsken3 het volgende:
Stef heeft ook al zo'n zachte uitstraling. Is dat jongenseigen ofzo? Dat lieve, zachte?
Vast niet van die van mij, en inderdaad : het is een duveltjequote:Op maandag 6 september 2010 15:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind dat ook heel erg van R., Stef,Niels,Ivan en Rienk. Die hebben allemaal zo'n guitig lief koppie, zo'n goedzak uitstraling.Vind dat overigens niet van alle baby jongetjes
Bedoel je mijn Evi of BJ's Evie?quote:Op maandag 6 september 2010 20:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik vind Evi echt zo'n grote meid al, als ik vergelijk met Lars...terwijl het maar een paar weken (dagen? ik weet het niet) scheelt. Zoals ze laatst op een stoeltje zat ookLars was er al lang 3 keer afgekukeld!
Wolf, wat een scheetje! Met die pet!
En die zwartwitte van Thijs, echt mooi! En die tranenfoto![]()
wat een verdriet!
Simmu, wat een heerlijkheid zo saampjes....
Oh en Lente op vakantie, wat ziet het er heerlijk en relaxt uit!!!!!
denk jouw Eviquote:Op maandag 6 september 2010 20:23 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Bedoel je mijn Evi of BJ's Evie?![]()
Hmm zie dat Lars van 11-09-09 is. Scheelt idd niet veel met mijn Evi, die is van 23-08-2009
Overigens, Evi heeft maar 1 vriendinnetje, en echt een hele rits vriendjes en ik zie dat die jongetjes echt heel anders zijn, veel zachter en knuffeliger, beetje 'slomer', minder alert zeg maar. Evi en haar vriendinnetje zijn van die echte haaibaaien, druktemaakstertjes die geen tijd hebben om te knuffelen en even rustig bij mama te zitten...
en goh dat klinkt ook echt als mijn Evie; volgens mij zouden Evi en Evie ook dikke vriendinnetjes kunnen zijn hahaquote:Op maandag 6 september 2010 20:23 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hmm zie dat Lars van 11-09-09 is. Scheelt idd niet veel met mijn Evi, die is van 23-08-2009
Overigens, Evi heeft maar 1 vriendinnetje, en echt een hele rits vriendjes en ik zie dat die jongetjes echt heel anders zijn, veel zachter en knuffeliger, beetje 'slomer', minder alert zeg maar. Evi en haar vriendinnetje zijn van die echte haaibaaien, druktemaakstertjes die geen tijd hebben om te knuffelen en even rustig bij mama te zitten...
Jouw natuurlijk, anders zou ik wel Evie schrijvenquote:Op maandag 6 september 2010 20:23 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hij mocht de cola van papa niet hebben.....quote:Op maandag 6 september 2010 20:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En die zwartwitte van Thijs, echt mooi! En die tranenfoto![]()
wat een verdriet!
Tsja, het is een truukje, en geen reflex meer denk ik. Heb je al eens geprobeerd met een pakje, en dan zachtjes knijpen?quote:Op maandag 6 september 2010 20:21 schreef DuchessX het volgende:
McLaura hoe heb je het voor elkaar gekregen dat Thijs aan een rietje drinkt? Ik krijg het Evi maar niet aangeleerd en ik denk dat ze haar zuigreflex kwijt is omdat ze sinds 6 maanden niet meer aan de fles drinktTips zijn zeer welkom
Ghehehequote:Op maandag 6 september 2010 20:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en goh dat klinkt ook echt als mijn Evie; volgens mij zouden Evi en Evie ook dikke vriendinnetjes kunnen zijn haha
Evie zit echt nooooooooit stil bij mama op schoot.. soms een paar sec. en dan bedenkt ze zich; want dan ziet of hoort ze weer iets wat haar aandacht moet hebben..
Ghehe dat biedt nog hoop danquote:Op maandag 6 september 2010 20:39 schreef Groofsken3 het volgende:
Mijn dochter kon dat ook niet als baby, stilzitten op schoot. Maar dat is echt een knuffelkont geworden.
quote:Op maandag 6 september 2010 20:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Jouw natuurlijk, anders zou ik wel Evie schrijven![]()
Ja van alles al geprobeerd, inclusief voordoen met maffe bekken trekken en smerige geluiden erbijquote:Op maandag 6 september 2010 21:04 schreef McLaura het volgende:
[..]
Tsja, het is een truukje, en geen reflex meer denk ik. Heb je al eens geprobeerd met een pakje, en dan zachtjes knijpen?
Thijs heeft het geleerd doordat mijn oppaskindje Yoki in haar rietjebeker had, en dat zag Thijs wel zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |