ja hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:28 schreef Groofsken3 het volgende:
Wat een tevreden jongetje Son. Zo'n vriendelijk koppie.
Mooie krullebolquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:59 schreef Webkim het volgende:
Thomas keek Pluk van de Petteflet
[ afbeelding ]
Maar dat duurde niet lang
[ afbeelding ]
heeft ze van mijquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wat heeft je kleine smeerpoets toch ongeloofelijk mooie ogen!
en yoghurt is ook goed voor je haarquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:54 schreef Ticootje het volgende:
Goed voor de huid; een danoonmaskertje.
Wat een lekkere vent heb je toch gebakken hequote:Op maandag 30 augustus 2010 08:55 schreef flugeltje het volgende:
Wat een heerlijk topic is dit toch altijd en nu mag ik legaal meedoen
Willem begint z'n duim te ontdekken
[ afbeelding ]
God, nou! Weet je nog in het begin? Thijs kroop gewoon over Rienk heen! En hij deed echt heel ruw! Nu zijn ze heel lief voor elkaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:13 schreef McLaura het volgende:
Leuke impressie Vlindur!!!
En Claudia : ze zijn inderdaad leuk samen. Ze maken contact en dat is een stuk leuker dan dat Thijs Rienk steeds verdrietig maakt met zijn gebulldozer!
Haha, dat kan ik me voorstellen. Zo ging het ook met Ivan en zijn 8 maanden oudere neef. Nu Ivan goed kan staan en zitten zijn de verhoudingen wat gelijkwaardiger geworden, al is er nog steeds sprake van momenten van contact. Meestal leven ze toch behoorlijk langs elkaar heen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:13 schreef McLaura het volgende:
En Claudia : ze zijn inderdaad leuk samen. Ze maken contact en dat is een stuk leuker dan dat Thijs Rienk steeds verdrietig maakt met zijn gebulldozer!
Dat vind ik een mooie omschrijving van Thijs.... je ziet het goed!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef Claudia_x het volgende:
Thijs ziet er op de foto's trouwens altijd uit als een enthousiast, gretig en ondernemend jongetje. Heel leuk dat je dat zo vast weet te leggen!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
uhhh Evi van Lijnloos?
Minke is van Lijnloos
Evi van Duch
en Evie van mij
![]()
Ik had precies hetzelfdequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
BJ, geweldige vakantiekiekjes! Ik word gewoon een beetje jaloers van je schommelfoto's. Waarom doen wij dat niet? Het ziet er heerlijk uit voor haar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |