in dit geval eentje waarbij m'n fantasie niet met me op de loop gaat en ik het risico loop of tegen vlakte te gaan of moet rennen naar een toilet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je houdt van de gecensureerde versie?
Ik heb er ook geen moeite mee en het is dan ook de manier om mijn moeder even goed te zieken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:42 schreef Cue_ het volgende:
Dat is net zoiets dat mensen hun eten niet meer op willen eten als je tijdens het eten over overgeven of andere smerige dingen praat .. ook zo kansloos
Ik vind dat je een tikje overdrijft. Ik ben niet 1 van die mensen, maar als mensen daar nu slecht tegen kunnen.. dat kán toch? Waarom is dat meteen "kansloos"?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:42 schreef Cue_ het volgende:
Dat is net zoiets dat mensen hun eten niet meer op willen eten als je tijdens het eten over overgeven of andere smerige dingen praat .. ook zo kansloos
Toastje piemelbrie met een glaasje vruchtwater en een plakje moederkoek?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
in dit geval eentje waarbij m'n fantasie niet met me op de loop gaat en ik het risico loop of tegen vlakte te gaan of moet rennen naar een toilet.
Voorlichtingsboekjesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat voor boekjes zijn dat dan? Voorlichtingsboekjes?
Lijkt mij dat in de playboy of echte seksboekjes niks over dergelijke zaken staat.. die zijn bedoeld om je op te winden namelijk
willen is het probleem dan niet, maar kunnen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:42 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toastje piemelbrie met een glaasje vruchtwater en een plakje moederkoek?
Het kan.. wist even niet anders te verwoorden zo snel, dus idd misschien niet de beste term. Maar toch..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:44 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind dat je een tikje overdrijft. Ik ben niet 1 van die mensen, maar als mensen daar nu slecht tegen kunnen.. dat kán toch? Waarom is dat meteen "kansloos"?
Preuts? Wat? Niet echt eigenlijk johquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is het. Je bent preuts, maagd en hebt ook nooit gerukt, want jij hebt hem alleen voor het plassen.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toastje piemelbrie met een glaasje vruchtwater en een plakje moederkoek?
* tijnbrein krijgt MI van Cue die mensen staat te trekkenquote:
Wat ben je toch een lamlul, Tijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein krijgt MI van Cue die mensen staat te trekken
Hoe doe je dat als je zelf een wond hebt?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
ik zou willen dat ik er wel tegen kon, maar dat kan ik dus niet. En het vervelende is, het lijkt alleen maar erger te worden. Hoe meer ik er van zie (TV etc.) hoe makkelijker ik beelden voor me kan halen en dat zorgt ervoor dat ik het bloed alweer uit m'n kop voel wegtrekken.
Dan valt hij flauw.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je zelf een wond hebt?
Jawel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Preuts? Wat? Niet echt eigenlijk joh
Je hebt gelijk, ik twijfel een beetje. Heb eigenlijk vandaag al genoeg wijn gehad, en morgen zal-ie ook rijkelijk vloeien. Maarja, het is zo lekker he.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb trouwens net een flesje wijn opengetrokken
ik ben nog nooit dusdanig gewond geraakt dat ik er last van had.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je zelf een wond hebt?
die kans is erg groot aanwezig ja. grappig hè? ik vind van niet overigens.quote:
Was jij aanwezig bij de bevalling van je zoon?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die kans is erg groot aanwezig ja. grappig hè? ik vind van niet overigens.
Jij hebt al genoeg op.. nu is het mijn beurtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik twijfel een beetje. Heb eigenlijk vandaag al genoeg wijn gehad, en morgen zal-ie ook rijkelijk vloeien. Maarja, het is zo lekker he.
Ach je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben nog nooit dusdanig gewond geraakt dat ik er last van had.
Maar bloed prikken is dus al wel een probleem, net als verdoven.
Alle gaatjes in m'n gebit zijn zonder verdoving gevuld, tot verbazing van m'n nieuwe tandarts
tot op zekere (zeer beperkte) hoogte.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:52 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Was jij aanwezig bij de bevalling van je zoon?
Ik heb mn eigen wijn hoor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt al genoeg op.. nu is het mijn beurt
Wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tot op zekere (zeer beperkte) hoogte.
40cm vanaf de vloerquote:
jij bent er altijdquote:
Bosquote:
er altijd niet zijn is ook een constante factorquote:
Nee, dat is een afwezige factor, dat telt heul niet!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er altijd niet zijn is ook een constante factor
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:05 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nee, dat is een afwezige factor, dat telt heul niet!
Veel plezierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
League of Extraordinary Gentleman kijken![]()
Ondertussen wachtend op bericht van Lotusss
grappig dat je zoiets grappig noemtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:09 schreef ArTiC het volgende:
grappig hoe iets kleins je hele stemming om kan gooien
had ik maar zo'n spannend leven denk ik nuquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel plezier
en bedankt voor de mededeling
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:09 schreef ArTiC het volgende:
grappig hoe iets kleins je hele stemming om kan gooien
ja...haha enzoquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
grappig dat je zoiets grappig noemt
We kunnen niet alles hebbenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
had ik maar zo'n spannend leven denk ik nu
preciesquote:
ik kreeg een opmerking naar mijn hoofd geslingerd door iets wat ik zei maar heul niet kwaad bedoeldequote:
Hier?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kreeg een opmerking naar mijn hoofd geslingerd door iets wat ik zei maar heul niet kwaad bedoelde
Jaahaa, jij zegt al twee weken niets leuks over me, hou eens op!quote:
net stond er iets anders kleine ninjaquote:
Een slechte ninjaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
net stond er iets anders kleine ninja
Door wie en wat werd er gezegd en waarom raakt het je zo?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kreeg een opmerking naar mijn hoofd geslingerd door iets wat ik zei maar heul niet kwaad bedoelde
Nee, niet hier...het is al goed. Gewoon vergeten...diegene bedoeld er ook niks kwaads meequote:
volgens mij zei ik vandeweek nog iets aardigs, maar reageerde jij weer op je gebruikelijke onaardige manier, dus het is gedaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:12 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jaahaa, jij zegt al twee weken niets leuks over me, hou eens op!
Morgen is het allemaal weer goed danquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, niet hier...het is al goed. Gewoon vergeten...diegene bedoeld er ook niks kwaads mee
Ik ben gebruikelijk onaardig?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
volgens mij zei ik vandeweek nog iets aardigs, maar reageerde jij weer op je gebruikelijke onaardige manier, dus het is gedaan
tegen mij welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben gebruikelijk onaardig?!
Dat is ook een constante factorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben gebruikelijk onaardig?!
Het is bijna morgenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Morgen is het allemaal weer goed dan
mogen we weer bijna werkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Woei!!Nog maar 1 uur en 45 minuten
én zijn weer een dag dichterbij het volgende weekendquote:
ik zou echt niet zo'n baan kunnen hebbenquote:
Die boeit mij nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
én zijn weer een dag dichterbij het volgende weekend
Stel je niet aan. Ik heb maandag en dinsdag lekker weekend.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou echt niet zo'n baan kunnen hebben
ja..als iedereen om je heen werkt...en als zij vrij zijn moet jij werkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:18 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Ik heb maandag en dinsdag lekker weekend.
oh...dan geniet er morgen nog maar flink van danquote:
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja..als iedereen om je heen werkt...en als zij vrij zijn moet jij werken
ik spiegel het ff aan mijn omgevingquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:21 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wie zegt dat?Ik heb mensen om me heen die ook onregelmatig werken, dus dat is geen ramp. Los daarvan ben ik het onregelmatig werken wel zat, met name omdat ik ook wel eens een avondje mijn kind zelf naar bed wil brengen.
alle begrip voorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:21 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wie zegt dat?Ik heb mensen om me heen die ook onregelmatig werken, dus dat is geen ramp. Los daarvan ben ik het onregelmatig werken wel zat, met name omdat ik ook wel eens een avondje mijn kind zelf naar bed wil brengen.
Waarom zie je ze nooit meer dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:26 schreef RealZeus het volgende:
En toch hè.... toch blijf ik het kut vinden dat ik al mijn zogenaamde vrienden nooit meer zie. In je eentje op je dakterras bier drinken op zaterdagavond is toch minder leuk dan in gezelschap. En datzelfde geldt voor het uitgaan.
hihiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nou, van je vrienden moet je het hebben, ik wordt gewoon uitgelachen omdat ik de hik heb
huisje, boompje, beestje, babyquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:27 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Waarom zie je ze nooit meer dan?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:26 schreef RealZeus het volgende:
En toch hè.... toch blijf ik het kut vinden dat ik al mijn zogenaamde vrienden nooit meer zie. In je eentje op je dakterras bier drinken op zaterdagavond is toch minder leuk dan in gezelschap. En datzelfde geldt voor het uitgaan.
dat doet pijn aan mn keel, dus ik ben genoodzaakt mn bier sneller op te drinkenquote:
En daarom zit ik elke fokking avond op fok, omdat ik áls ik eens een avond vrij heb, niet de hort op ga omdat ik er wil zijn voor hem. Ook thuis wil ik de constante factor zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik spiegel het ff aan mijn omgeving
en dat tweede kan ik heel goed begrijpen
Ik sta daar anders in, hier kwam er een baby maar geen relatie. Ik denk dus dat relaties funester zijn dan het hebben van een kind. Maar dat is koffiedik kijken hoor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
huisje, boompje, beestje, baby
ik heb er ook al heel wat zien sneuvelen
geldig excuus, ik zit gewoon thuis op fok omdat ik niks beters te doen hebquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
En daarom zit ik elke fokking avond op fok, omdat ik áls ik eens een avond vrij heb, niet de hort op ga omdat ik er wil zijn voor hem. Ook thuis wil ik de constante factor zijn.
En na een aantal jaar hangen ze weer aan de foon om te vragen of je mee de kroeg in gaat,want ze worden gek thuis...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
respect daarvoor hoor...er zijn ook genoeg single mammies die wel de hort op gaan en hun kind maar ergens dumpenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
En daarom zit ik elke fokking avond op fok, omdat ik áls ik eens een avond vrij heb, niet de hort op ga omdat ik er wil zijn voor hem. Ook thuis wil ik de constante factor zijn.
*schenkt bij*quote:
Jij snapt hem.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat klopt, want op het moment dat ze een relatie krijgen draaien ze als een blad aan de boom om.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:31 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik sta daar anders in, hier kwam er een baby maar geen relatie. Ik denk dus dat relaties funester zijn dan het hebben van een kind. Maar dat is koffiedik kijken hoor.
Ach, dat moet op zn tijd toch ook kunnen? Het is een fragiel evenwicht, to be honoust, ik vind het maar lastig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
respect daarvoor hoor...er zijn ook genoeg single mammies die wel de hort op gaan en hun kind maar ergens dumpen
Tja...het zijn vaak die krijsende gevallen die vanaf de bank roepen dat die kerels thuis moeten blijven jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:31 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik sta daar anders in, hier kwam er een baby maar geen relatie. Ik denk dus dat relaties funester zijn dan het hebben van een kind. Maar dat is koffiedik kijken hoor.
Nou, tot nu toe houden ze hun burgerlijke leven goed vol anders.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
En na een aantal jaar hangen ze weer aan de foon om te vragen of je mee de kroeg in gaat,want ze worden gek thuis...
achja, je bent niet de enigequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geldig excuus, ik zit gewoon thuis op fok omdat ik niks beters te doen heb![]()
ok, JB, snap out of it!![]()
Je werkt voor je familie en in je vrije tijd heb je tijd voor de familie en dan houd je niet veel tijd over?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij snapt hem.![]()
En dan bellen ze niet meer en als je wat wilt afspreken kunnen ze echt nooit.![]()
Dan ga je je wel afvragen of het wel vrienden waren. (en dan weet je het antwoord ook al wel.)
ohja...zeker wel...maar niet 3x per week zoals ik wel eens gezien hebquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ach, dat moet op zn tijd toch ook kunnen? Het is een fragiel evenwicht, to be honoust, ik vind het maar lastig.
Dat vind ik wel snel dan. Ze veranderen al als ze net een relatie hebben.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je werkt voor je familie en in je vrije tijd heb je tijd voor de familie en dan houd je niet veel tijd over?
Ja, ook daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar volgens mij verlangt niemand binnen een vriendschap dat er wekelijks afgesproken wordt op het moment dat er een gezin in het spel is. Maar helemaal noooooit meer, ik vind dat wel typisch. Je bent toch ook iemand, los van het feit dat je echtgenoot en vader bent?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je werkt voor je familie en in je vrije tijd heb je tijd voor de familie en dan houd je niet veel tijd over?
Nee, dat gaat mij iets te ver.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ohja...zeker wel...maar niet 3x per week zoals ik wel eens gezien heb
Tja...ik heb er verder weinig moeite mee...ik heb niet zoveel met mensenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat vind ik wel snel dan. Ze veranderen al als ze net een relatie hebben.
Volgens mij doe jij het wel goed met de grote heilige Peuterquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:38 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nee, dat gaat mij iets te ver.
kijken of je dan nog meer lultquote:
mensen zijn leuk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tja...ik heb er verder weinig moeite mee...ik heb niet zoveel met mensen
quote:it's their (tijn zou zeggen: they're) loss
Ja, dat wel. Ik heb nog een hoop leuke nachten in de kroeg gehad en andere onverwachte dingen terwijl zij allemaal op de bank zaten weg te vutten. Maar toch blijf ik het jammer vinden, wat dat betreft wil ik wel tien jaar terug in de tijd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
it's their (tijn zou zeggen: they're) loss
Soms twijfel ik, dat hoort er ook bij, over het algemeen genomen maak ik verantwoorde keuzes ja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij het wel goed met de grote heilige Peuter
Zij zaten niet perse weg te vuttten, maar tijd in hun gezin aan het steken. Gek genoeg genieten sommige mensen daar ook van hoor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik heb nog een hoop leuke nachten in de kroeg gehad en andere onverwachte dingen terwijl zij allemaal op de bank zaten weg te vutten. Maar toch blijf ik het jammer vinden, wat dat betreft wil ik wel tien jaar terug in de tijd.
Hoe weet jij datquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
it's their (tijn zou zeggen: they're) loss
ik wil ook wel terug naar mijn 15e, toen was het toch leuker om uit te gaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik heb nog een hoop leuke nachten in de kroeg gehad en andere onverwachte dingen terwijl zij allemaal op de bank zaten weg te vutten. Maar toch blijf ik het jammer vinden, wat dat betreft wil ik wel tien jaar terug in de tijd.
quote:
een stuk goedkoper iigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil ook wel terug naar mijn 15e, toen was het toch leuker om uit te gaan
Frightened Rabbit - I Feel Betterquote:
Ga je Enschede weer onveilig maken? moeten de sirenes alvast loeien?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk alleen maar minder, omdat ik mij klaar moet maken om te vertrekken
Toch typisch dat er dan geen plaats meer is voor andere mensen. Mijn beste vriend is de enige die ook daadwerkelijk gezegd heeft dat hij liever thuis bij z'n gezin was en dat hij niet zo'n behoefte heeft om de deur uit te gaan maar ik ben wel altijd welkom. Dat heb ik liever dan elke keer gare smoesjes verzinnen om maar niks af te hoeven spreken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:44 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zij zaten niet perse weg te vuttten, maar tijd in hun gezin aan het steken. Gek genoeg genieten sommige mensen daar ook van hoor.
Ow echt wel!! Dit gaat een ruige nacht wordenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ga je Enschede weer onveilig maken? moeten de sirenes alvast loeien?
Because I now how good you speak Englischquote:
Misschien zitten ze onder de plakquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch typisch dat er dan geen plaats meer is voor andere mensen. Mijn beste vriend is de enige die ook daadwerkelijk gezegd heeft dat hij liever thuis bij z'n gezin was en dat hij niet zo'n behoefte heeft om de deur uit te gaan maar ik ben wel altijd welkom. Dat heb ik liever dan elke keer gare smoesjes verzinnen om maar niks af te hoeven spreken.
precies, toen liet ik nog voor me betalenquote:
arme mannen daarquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow echt wel!! Dit gaat een ruige nacht worden![]()
ik was gewoon al dronken na 6 bierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
precies, toen liet ik nog voor me betalen
Well you might be right or notquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Because I now how good you speak Englisch
Tien jaar geleden was het te gek. Elk weekend met mijn vrienden op stap, er waren veel meer uitgaansgelegenheden, elke zondag met een kater en een krat bier aan het water liggen. Heerlijk. En toen was ik net koerier en deed ik dus het werk wat ik wilde doen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil ook wel terug naar mijn 15e, toen was het toch leuker om uit te gaan
een nieuwe playlist makenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:48 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb een stomme vraag. Maar ik ga m toch stellen. Vroeger (toen ik nog jong was..) had ik in Windows Media Player een playlist met al mijn muziekjes. Zoiets wil ik weer. Wat is handig/makkelijk/etc?
Oh, ik ben het met je eens hoor. Ik vind het schandalig hoe gemakkelijk sommige mensen hun vriendschappen laten verwateren. Maar ik denk ook dat dat soms in de hand wordt gewerkt doordat er weinig begrip lijkt voor de andere levensstijl van de ander.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch typisch dat er dan geen plaats meer is voor andere mensen. Mijn beste vriend is de enige die ook daadwerkelijk gezegd heeft dat hij liever thuis bij z'n gezin was en dat hij niet zo'n behoefte heeft om de deur uit te gaan maar ik ben wel altijd welkom. Dat heb ik liever dan elke keer gare smoesjes verzinnen om maar niks af te hoeven spreken.
je wilde furie is teveel voor zequote:
nee, vroeger zoop ik stukken meer dan ik nu kan handelenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was gewoon al dronken na 6 bier
als je je mediaspeler maar de weg naar je muziekjes wijst, maakt het programma niet zoveel uit (WMP, winamp, itunes, etc).quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:48 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb een stomme vraag. Maar ik ga m toch stellen. Vroeger (toen ik nog jong was..) had ik in Windows Media Player een playlist met al mijn muziekjes. Zoiets wil ik weer. Wat is handig/makkelijk/etc?
Ik na twee apfelkorn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was gewoon al dronken na 6 bier
Meer trainenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, vroeger zoop ik stukken meer dan ik nu kan handelen
oh, ik ben zelf ook heel goed in vriendschappen laten verwateren...na verloop van tijd verlies ik gewoon de interesse ofzoquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Oh, ik ben het met je eens hoor. Ik vind het schandalig hoe gemakkelijk sommige mensen hun vriendschappen laten verwateren. Maar ik denk ook dat dat soms in de hand wordt gewerkt doordat er weinig begrip lijkt voor de andere levensstijl van de ander.
same herequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh, ik ben zelf ook heel goed in vriendschappen laten verwateren...na verloop van tijd verlies ik gewoon de interesse ofzo![]()
en dan denk ik: mwah...laat maar, nu weer contact opnemen komt ook stom over.
ik ging 2 keer in de week uit, zoop mezelf half in coma en flirtte met iedereen, man of vrouw.. Nu als ik uitga voel ik me te oud voor het publiekquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tien jaar geleden was het te gek. Elk weekend met mijn vrienden op stap, er waren veel meer uitgaansgelegenheden, elke zondag met een kater en een krat bier aan het water liggen. Heerlijk. En toen was ik net koerier en deed ik dus het werk wat ik wilde doen.Wat een tijd was dat.
apfelkorn en dat rooie bessenspul..dat was goedkoop idd...en maar zuipen na schoolquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik na twee apfelkorn.![]()
Supersmerig, maar het was maar 2 gulden.Gulden!
Zijn dat dan vrienden? Of kennissen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh, ik ben zelf ook heel goed in vriendschappen laten verwateren...na verloop van tijd verlies ik gewoon de interesse ofzo![]()
Guiltyquote:
ik denk er niet eens aan om contact op te nemen aangezien ik nooit wat weet te vertellen en wel vind dat dat moet als je belt/mailt/ whatever.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik bestudeer jequote:
Dan moet je ook niet meer naar de kinderdisco gaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ging 2 keer in de week uit, zoop mezelf half in coma en flirtte met iedereen, man of vrouw.. Nu als ik uitga voel ik me te oud voor het publiek
En wat zijn de bevindingen tot nu toe?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik bestudeer je
*insert spannend filmmuziekje*
sommige zijn/waren echt vrienden...mensen met wie ik alles deelde.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:53 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zijn dat dan vrienden? Of kennissen?
nee, ik drink nog wel, maar ben laar met het onder de tafel drinken van mannenquote:
Maar dan is het ook niet raar dat als iemand belt om wat af te spreken op de korte termijn dat het er dan niet inzit?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:38 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, ook daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar volgens mij verlangt niemand binnen een vriendschap dat er wekelijks afgesproken wordt op het moment dat er een gezin in het spel is. Maar helemaal noooooit meer, ik vind dat wel typisch. Je bent toch ook iemand, los van het feit dat je echtgenoot en vader bent?
Mja.. ik ben wel heel makkelijk in contacten leggen enzo. Maar ik durf verder nooit iets af te spreken. Bang dat de ander het niet leuk vind ofzo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Guilty![]()
Maar ik ben sowieso slecht in dat soort dingen
hoezo is die wilde kant iets slechts?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wat zijn de bevindingen tot nu toe?![]()
Vast alleen maar goeds
op mijn wilde kant na dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Daar ben ik ook te goed inquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je zei net dat ik er mannen mee wegjaag!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoezo is die wilde kant iets slechts?
euhm, jij komt nooit in nijmegen zeker? Tis allemaal 10x kut hierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet meer naar de kinderdisco gaan
Had je nooit een kater dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik drink nog wel, maar ben laar met het onder de tafel drinken van mannen
Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:54 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mja.. ik ben wel heel makkelijk in contacten leggen enzo. Maar ik durf verder nooit iets af te spreken. Bang dat de ander het niet leuk vind ofzo.
Je put ze uitquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zei net dat ik er mannen mee wegjaag!
Matrixxxxxxxxquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm, jij komt nooit in nijmegen zeker? Tis allemaal 10x kut hier
Kloptquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm, jij komt nooit in nijmegen zeker? Tis allemaal 10x kut hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik net andersom. contact leggen gaat kut, maar afspreken heb ik geen enkel probleem mee, op de praktische uitvoerbaarheid na dan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:54 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mja.. ik ben wel heel makkelijk in contacten leggen enzo. Maar ik durf verder nooit iets af te spreken. Bang dat de ander het niet leuk vind ofzo.
Ik ben juist bang voor die afwijzing.. Eigenlijk moet ik er gewoon schijt aan hebben maar ach.. komt wel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:57 schreef Spezza19 het volgende:
@ krengetje.
Als de ander het niet leuk vindt... prima toch? Gewoon met een ander afspreken..... Ik ontmoet ook wel eens mensen dat ik denk van; tja, wat moet ik hier mee? en andersom net zo, nou ja, jammer dan.... niks aan te doen en gewoon verder gaan andere mensen ontmoeten waar het wel gezellig mee is enzo
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:57 schreef krengetje het volgende:
Mag ik even iets leuks zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Parijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
wanneer geef je college?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben goed in vriendschappen onderhouden, doe er veel moeite voor en dat betaalt zichzelf terug: twee beste vrienden én beste vriendinnetje ken ik langer dan 10 jaar, ander beste vriendinnetje nu zes jaar, helemaal goed allemaal.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:57 schreef krengetje het volgende:
Mag ik even iets leuks zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is echt heel leuk, heel veel seksen en genieten!
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
Het romantische Helmond?quote:
Ik ken er ondertussen 2 al wel zo'n 10 jaar idd. En 2 nu zo'n 2/3 jaar. Ow en eentje nu 6 jaar, maar pas vrienden sinds 2 jaarquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben goed in vriendschappen onderhouden, doe er veel moeite voor en dat betaalt zichzelf terug: twee beste vrienden én beste vriendinnetje ken ik langer dan 10 jaar, ander beste vriendinnetje nu zes jaar, helemaal goed allemaal.
Ook leukquote:
zeker nietquote:
Echt welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:59 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Gaaf!Dat is echt heel leuk, heel veel seksen en genieten!
Aan alles hangt een prijs.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wanneer geef je college?
Er zitten hier wat studenten
Met een t he, met een tquote:
Toch wel online? Ik durf namelijk niet IRLquote:
*kijkt in zijn broek*quote:
Aan je voeten? In de kast?quote:
Dat heb ik tegenwoordig wel. Ik heb helemaal geen zin meer om de moeite er voor te doen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
RZquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat heb ik tegenwoordig wel. Ik heb helemaal geen zin meer om de moeite er voor te doen.
Soms heb ik goeie ideeënquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de kast? ik heb geen schoenenkastMisschien eens aanschaffen
vertel nog ff dat je een iphone 4 krijgt als je terug in Nederland bentquote:
Ik deed er altijd moeite voor. Altijd bellen, waren ze ziek dan kwam ik op bezoek en meer van dat soort dingen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
Als ik terug ben in Nederland komen ze mijn iPhone 4 brengen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vertel nog ff dat je een iphone 4 krijgt als je terug in Nederland bent
ik heb in iedere kamer wel een paas schoenen staan...behalve het toiler en de badkamer danquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de kast? ik heb geen schoenenkastMisschien eens aanschaffen
in CAPS natuurlijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vertel nog ff dat je een iphone 4 krijgt als je terug in Nederland bent
okayquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik terug ben in Nederland komen ze mijn iPhone 4 brengen.
Moet zeker wel een grote kast zijn?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar heb er zelf ook vaak genoeg over nagedacht
Weltrustenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:04 schreef krengetje het volgende:
Ik duik mn bedje weer in(voor de 6e keer vandaag
)
Nee hoor, heb maar uhm 6 paar pumps, 1x laarzen en een paar sneakersquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet zeker wel een grote kast zijn?
De woonwagen hiernaast komt leeg, kom hier wonen dan neem ik je mee op stap en mag jij de lelijke vriendin bezig houden als ik Chardella probeer te versierenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik deed er altijd moeite voor. Altijd bellen, waren ze ziek dan kwam ik op bezoek en meer van dat soort dingen.
Maar goed, als het maar van één kant komt.
Have funquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:05 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben er weer vandoorstappen
Fles wijn (wat er nog van over is) gaat even mee naar m'n vriendin
welterustenquote:
Wow dan heb ik bijna meer schoenenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor, heb maar uhm 6 paar pumps, 1x laarzen en een paar sneakers
Nee, dank je, ik sla even over.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De woonwagen hiernaast komt leeg, kom hier wonen dan neem ik je mee op stap en mag jij de lelijke vriendin bezig houden als ik Chardella probeer te versieren
ik ben net een vrouw...denk dat ik iets van 11 paar schoenen heb.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wow dan heb ik bijna meer schoenenIk heb 6 paar schoenen
JE BENT ZO LEELIJK VAN DICHTBIJ!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:07 schreef Lily-Ella het volgende:
Everything looks perfect from far away.
Allemaal verschillende kleuren?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben net een vrouw...denk dat ik iets van 11 paar schoenen heb.
Het ligt gewoon aan jou, ik bied hier open en bloot mijn onvoorwaardelijke vriendschap aan en je slaat het afquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dank je, ik sla even over.
Ga weg pupsel, da's een heul mooi liedje ja!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
JE BENT ZO LEELIJK VAN DICHTBIJ!!
Waarom bang voor een afwijzing? Het klikt met mensen, of het klikt niet.... maar daar kom je pas achter als je met elkaar afspreekt...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ben juist bang voor die afwijzing.. Eigenlijk moet ik er gewoon schijt aan hebben maar ach.. komt wel.
Nee..het zijn wel matchende parenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Allemaal verschillende kleuren?
welk liedje is dat?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:07 schreef Lily-Ella het volgende:
Everything looks perfect from far away.
Welk liedje?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ga weg pupsel, da's een heul mooi liedje ja!
Die ken ik dan weer nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:10 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Iron and wine - Such great heights.
Hou maar op. Dat dom blaag komt niet verder dan de Gebroeders Ko.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:10 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Iron and wine - Such great heights.
Die hadden toch maar 1 hitje een paar jaar geleden?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hou maar op. Dat dom blaag komt niet verder dan de Gebroeders Ko.
Ik heb een toe-toe-toe-toeter op mijn waterscooterquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hou maar op. Dat dom blaag komt niet verder dan de Gebroeders Ko.
Radioheadquote:
En vergeet deze kneiters niet:quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb een toe-toe-toe-toeter op mijn waterscooter![]()
kutmuziek...maar je doet alles om een chick op te pikken als je wanhopig bent
Wat een toeval bij mij ookquote:
Mijn gehoor wat doe jequote:
Ik ken alleen maar die waterscooter.quote:
Die laatste is heul niet von der ko brudersquote:
Bij jou verbaasd me dat wel vreemd genoegquote:
Dat nummer heb ik echt te vaak gehoordquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:19 schreef ArTiC het volgende:
je breekt mijn hartquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:20 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik klik even niet, want ik luister nu Damien Rice.
Dat weet ik voor de volgende keerquote:
Fuck off. Damien raakt me.quote:
je weet wat de term 'iemand raken' tegenwoordig betekend he?quote:
Niet 'tegenwoordig' maar op FOK. En ik doe niet mee aan achterlijk taalgebruik. Hij raakt me, damn it!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je weet wat de term 'iemand raken' tegenwoordig betekend he?
Die plaat met Burt Bacharach is echt prachtig.... Zoveel emotie.....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:23 schreef Lily-Ella het volgende:
Toeen ik 16 was vond ik I want you van Elvis Costello echt briljant. Ik ga m nu weer beluisteren voor het eerst in tien jaar ofzo.
Oeh,schitterend nrquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:23 schreef Lily-Ella het volgende:
Toeen ik 16 was vond ik I want you van Elvis Costello echt briljant. Ik ga m nu weer beluisteren voor het eerst in tien jaar ofzo.
*belt 112*quote:
je hart is verscheurdquote:
Is ook humorquote:
quote:
ik ben uit mijn humquote:
quote:
Gelukkig zijn er mensen die mijn grappig vinden.quote:
Tijn, mensen is meervoud, dat is niet de manier om jezelf aan te duiden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mensen die mijn grappig vinden.
Deze is leukerder...quote:
Wat heb je met ze uitgespookt?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:35 schreef Lotusss het volgende:
Zo.... de terroristjes slapen en ik lig kapot moe op bed
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tijn, je bent niet in je eentje mensen.
thnxquote:
Jawel my, myself and Iquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tijn, mensen is meervoud, dat is niet de manier om jezelf aan te duiden.
quote:
Blah, blahquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis me, myself and I.. Niet My
Ik heb met ze geknuffeld en met ze gestoeid en weer geknuffeld en 70x van de bank afgetild toen ik even aan het snacken was.... en ik heb ze vanmiddag aan mijn moeder voorgesteldquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat heb je met ze uitgespookt?
Engrishquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis me, myself and I.. Niet My
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |