in dit geval eentje waarbij m'n fantasie niet met me op de loop gaat en ik het risico loop of tegen vlakte te gaan of moet rennen naar een toilet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je houdt van de gecensureerde versie?
Ik heb er ook geen moeite mee en het is dan ook de manier om mijn moeder even goed te zieken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:42 schreef Cue_ het volgende:
Dat is net zoiets dat mensen hun eten niet meer op willen eten als je tijdens het eten over overgeven of andere smerige dingen praat .. ook zo kansloos
Ik vind dat je een tikje overdrijft. Ik ben niet 1 van die mensen, maar als mensen daar nu slecht tegen kunnen.. dat kán toch? Waarom is dat meteen "kansloos"?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:42 schreef Cue_ het volgende:
Dat is net zoiets dat mensen hun eten niet meer op willen eten als je tijdens het eten over overgeven of andere smerige dingen praat .. ook zo kansloos
Toastje piemelbrie met een glaasje vruchtwater en een plakje moederkoek?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
in dit geval eentje waarbij m'n fantasie niet met me op de loop gaat en ik het risico loop of tegen vlakte te gaan of moet rennen naar een toilet.
Voorlichtingsboekjesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat voor boekjes zijn dat dan? Voorlichtingsboekjes?
Lijkt mij dat in de playboy of echte seksboekjes niks over dergelijke zaken staat.. die zijn bedoeld om je op te winden namelijk
willen is het probleem dan niet, maar kunnen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:42 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toastje piemelbrie met een glaasje vruchtwater en een plakje moederkoek?
Het kan.. wist even niet anders te verwoorden zo snel, dus idd misschien niet de beste term. Maar toch..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:44 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind dat je een tikje overdrijft. Ik ben niet 1 van die mensen, maar als mensen daar nu slecht tegen kunnen.. dat kán toch? Waarom is dat meteen "kansloos"?
Preuts? Wat? Niet echt eigenlijk johquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is het. Je bent preuts, maagd en hebt ook nooit gerukt, want jij hebt hem alleen voor het plassen.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toastje piemelbrie met een glaasje vruchtwater en een plakje moederkoek?
* tijnbrein krijgt MI van Cue die mensen staat te trekkenquote:
Wat ben je toch een lamlul, Tijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein krijgt MI van Cue die mensen staat te trekken
Hoe doe je dat als je zelf een wond hebt?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
ik zou willen dat ik er wel tegen kon, maar dat kan ik dus niet. En het vervelende is, het lijkt alleen maar erger te worden. Hoe meer ik er van zie (TV etc.) hoe makkelijker ik beelden voor me kan halen en dat zorgt ervoor dat ik het bloed alweer uit m'n kop voel wegtrekken.
Dan valt hij flauw.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je zelf een wond hebt?
Jawel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Preuts? Wat? Niet echt eigenlijk joh
Je hebt gelijk, ik twijfel een beetje. Heb eigenlijk vandaag al genoeg wijn gehad, en morgen zal-ie ook rijkelijk vloeien. Maarja, het is zo lekker he.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb trouwens net een flesje wijn opengetrokken
ik ben nog nooit dusdanig gewond geraakt dat ik er last van had.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je zelf een wond hebt?
die kans is erg groot aanwezig ja. grappig hč? ik vind van niet overigens.quote:
Was jij aanwezig bij de bevalling van je zoon?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die kans is erg groot aanwezig ja. grappig hč? ik vind van niet overigens.
Jij hebt al genoeg op.. nu is het mijn beurtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik twijfel een beetje. Heb eigenlijk vandaag al genoeg wijn gehad, en morgen zal-ie ook rijkelijk vloeien. Maarja, het is zo lekker he.
Ach je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben nog nooit dusdanig gewond geraakt dat ik er last van had.
Maar bloed prikken is dus al wel een probleem, net als verdoven.
Alle gaatjes in m'n gebit zijn zonder verdoving gevuld, tot verbazing van m'n nieuwe tandarts
tot op zekere (zeer beperkte) hoogte.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:52 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Was jij aanwezig bij de bevalling van je zoon?
Ik heb mn eigen wijn hoor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt al genoeg op.. nu is het mijn beurt
Wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tot op zekere (zeer beperkte) hoogte.
40cm vanaf de vloerquote:
jij bent er altijdquote:
Bosquote:
er altijd niet zijn is ook een constante factorquote:
Nee, dat is een afwezige factor, dat telt heul niet!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er altijd niet zijn is ook een constante factor
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:05 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nee, dat is een afwezige factor, dat telt heul niet!
Veel plezierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
League of Extraordinary Gentleman kijken![]()
Ondertussen wachtend op bericht van Lotusss
grappig dat je zoiets grappig noemtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:09 schreef ArTiC het volgende:
grappig hoe iets kleins je hele stemming om kan gooien
had ik maar zo'n spannend leven denk ik nuquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel plezier
en bedankt voor de mededeling
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:09 schreef ArTiC het volgende:
grappig hoe iets kleins je hele stemming om kan gooien
ja...haha enzoquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
grappig dat je zoiets grappig noemt
We kunnen niet alles hebbenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
had ik maar zo'n spannend leven denk ik nu
preciesquote:
ik kreeg een opmerking naar mijn hoofd geslingerd door iets wat ik zei maar heul niet kwaad bedoeldequote:
Hier?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kreeg een opmerking naar mijn hoofd geslingerd door iets wat ik zei maar heul niet kwaad bedoelde
Jaahaa, jij zegt al twee weken niets leuks over me, hou eens op!quote:
net stond er iets anders kleine ninjaquote:
Een slechte ninjaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
net stond er iets anders kleine ninja
Door wie en wat werd er gezegd en waarom raakt het je zo?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kreeg een opmerking naar mijn hoofd geslingerd door iets wat ik zei maar heul niet kwaad bedoelde
Nee, niet hier...het is al goed. Gewoon vergeten...diegene bedoeld er ook niks kwaads meequote:
volgens mij zei ik vandeweek nog iets aardigs, maar reageerde jij weer op je gebruikelijke onaardige manier, dus het is gedaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:12 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jaahaa, jij zegt al twee weken niets leuks over me, hou eens op!
Morgen is het allemaal weer goed danquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, niet hier...het is al goed. Gewoon vergeten...diegene bedoeld er ook niks kwaads mee
Ik ben gebruikelijk onaardig?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
volgens mij zei ik vandeweek nog iets aardigs, maar reageerde jij weer op je gebruikelijke onaardige manier, dus het is gedaan
tegen mij welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben gebruikelijk onaardig?!
Dat is ook een constante factorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben gebruikelijk onaardig?!
Het is bijna morgenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Morgen is het allemaal weer goed dan
mogen we weer bijna werkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Woei!!Nog maar 1 uur en 45 minuten
én zijn weer een dag dichterbij het volgende weekendquote:
ik zou echt niet zo'n baan kunnen hebbenquote:
Die boeit mij nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
én zijn weer een dag dichterbij het volgende weekend
Stel je niet aan. Ik heb maandag en dinsdag lekker weekend.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou echt niet zo'n baan kunnen hebben
ja..als iedereen om je heen werkt...en als zij vrij zijn moet jij werkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:18 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Ik heb maandag en dinsdag lekker weekend.
oh...dan geniet er morgen nog maar flink van danquote:
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja..als iedereen om je heen werkt...en als zij vrij zijn moet jij werken
ik spiegel het ff aan mijn omgevingquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:21 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wie zegt dat?Ik heb mensen om me heen die ook onregelmatig werken, dus dat is geen ramp. Los daarvan ben ik het onregelmatig werken wel zat, met name omdat ik ook wel eens een avondje mijn kind zelf naar bed wil brengen.
alle begrip voorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:21 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wie zegt dat?Ik heb mensen om me heen die ook onregelmatig werken, dus dat is geen ramp. Los daarvan ben ik het onregelmatig werken wel zat, met name omdat ik ook wel eens een avondje mijn kind zelf naar bed wil brengen.
Waarom zie je ze nooit meer dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:26 schreef RealZeus het volgende:
En toch hč.... toch blijf ik het kut vinden dat ik al mijn zogenaamde vrienden nooit meer zie. In je eentje op je dakterras bier drinken op zaterdagavond is toch minder leuk dan in gezelschap. En datzelfde geldt voor het uitgaan.
hihiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nou, van je vrienden moet je het hebben, ik wordt gewoon uitgelachen omdat ik de hik heb
huisje, boompje, beestje, babyquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:27 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Waarom zie je ze nooit meer dan?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:26 schreef RealZeus het volgende:
En toch hč.... toch blijf ik het kut vinden dat ik al mijn zogenaamde vrienden nooit meer zie. In je eentje op je dakterras bier drinken op zaterdagavond is toch minder leuk dan in gezelschap. En datzelfde geldt voor het uitgaan.
dat doet pijn aan mn keel, dus ik ben genoodzaakt mn bier sneller op te drinkenquote:
En daarom zit ik elke fokking avond op fok, omdat ik áls ik eens een avond vrij heb, niet de hort op ga omdat ik er wil zijn voor hem. Ook thuis wil ik de constante factor zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik spiegel het ff aan mijn omgeving
en dat tweede kan ik heel goed begrijpen
Ik sta daar anders in, hier kwam er een baby maar geen relatie. Ik denk dus dat relaties funester zijn dan het hebben van een kind. Maar dat is koffiedik kijken hoor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
huisje, boompje, beestje, baby
ik heb er ook al heel wat zien sneuvelen
geldig excuus, ik zit gewoon thuis op fok omdat ik niks beters te doen hebquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
En daarom zit ik elke fokking avond op fok, omdat ik áls ik eens een avond vrij heb, niet de hort op ga omdat ik er wil zijn voor hem. Ook thuis wil ik de constante factor zijn.
En na een aantal jaar hangen ze weer aan de foon om te vragen of je mee de kroeg in gaat,want ze worden gek thuis...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
respect daarvoor hoor...er zijn ook genoeg single mammies die wel de hort op gaan en hun kind maar ergens dumpenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
En daarom zit ik elke fokking avond op fok, omdat ik áls ik eens een avond vrij heb, niet de hort op ga omdat ik er wil zijn voor hem. Ook thuis wil ik de constante factor zijn.
*schenkt bij*quote:
Jij snapt hem.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |