H&Mquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:45 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dat setje is wel heel leuk, waar vandaan?
Dat vraagt uiteraard om foto'squote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:47 schreef TheaTraal het volgende:
[..]
H&M![]()
Kan ook nog een jarretelgordel bij. Setje bij elkaar kost ong ¤30,-
Zie topic pic. Zegt genoegquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vraagt uiteraard om foto's![]()
Ontopic naakt is wel zo prettig
Jammerquote:
Ja want de seks is nooit zo verwarmend genoeg bij jouquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:55 schreef Tyke. het volgende:
Altijd een sjaal om en handschoenen aan, lekker warm..
Vergeet je de witte sportsokken niet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:55 schreef Tyke. het volgende:
Altijd een sjaal om en handschoenen aan, lekker warm..
Oja, en dan heb ik ook nog pantoffels aanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vergeet je de witte sportsokken niet?
Ik ga voor een vluggertje tegen het aanrecht echt niet al mn kleren uittrekken hoorquote:
Dit. Wat je in kwaliteitsp0rn ziet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:40 schreef Socios het volgende:
Ze mag best kousen en geile hoge hakken/ pumps/ laarzen aanhouden, hoor.
Geen gek idee,quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:54 schreef Tyke. het volgende:
Dan zal ik effe een DNA testjes laten doen als ik jou was.
quote:
Dus jij loopt altijd naakt?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:59 schreef Vanky het volgende:
Kleding kost alleen maar geld!
Bovendien lopen ze toch constant bevestiging te vragen of hun kont niet te dik is in die broek. Dat ze dan geen aandoen!
Waarom moeten vrouwen toch zo moeilijk doen?
Zo foutquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:12 schreef pasopikbijt het volgende:
. Sokken heb ik trouwens meestal gewoon aan. Te lui om ze uit te doen.
Moet jij weten, ik doe niet aan vluggertjes.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga voor een vluggertje tegen het aanrecht echt niet al mn kleren uittrekken hoor
Ja die zie ik...quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:22 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Alsof je ze ziet/er last van hebt
Je mist ietsquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Moet jij weten, ik doe niet aan vluggertjes.
Huh, raar verhaal. Ik dacht dat ze het in gezelschap van hun man gewoon af mochten doen.. Missch zijn de regels wat aangescherpt?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:03 schreef jaha het volgende:
Maar op het Maroc-forum was laatst een disucssie of vrouwen hun hoofddoek om moesten houden tijdens de sex. Toen dacht ik echt van WTF?![]()
Sokken aan laten is zo not charming.. Doe dan een blouse opengeknoopt, maar sokkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:03 schreef jaha het volgende:
Ik vergeet wel eens mijn sokken uit te trekken btw. Voor de rest doe ik wel alles uit..., nja anders kan ze er ook niet echt bij natuurlijk...
Ging volgens mij sowieso om sex buiten het huwelijk (nam ik tenminste aan) en dat mag van Allah denk ik uberhaupt niet. Met een hoofddoekje zou je het dan "goed kunnen maken" met hem. Doet me een beetje denken aan de "...maar ik rook niet!" campagne van enige jaren geleden. Schaamteloos hypocriet maarja....quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:35 schreef TheaTraal het volgende:
[..]
Huh, raar verhaal. Ik dacht dat ze het in gezelschap van hun man gewoon af mochten doen.. Missch zijn de regels wat aangescherpt?
Zegt de persoon die geen condooms durft te kopenquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:09 schreef noksala het volgende:
Als ik opeens een helemaal naakt meisjes van mijn leeftijd zie is de geilheid er ook zo vanaf. Maar als ze nou nog wat kleding aan heeft een slipje met een te groot onverhemd, tja dan is de seks wel geil.
Laat je wat kleding aan, trek je juist wat spannends aan of ga je helemaal naakt..quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:52 schreef noksala het volgende:
Maar ho even....
......als je een onderbroek aan hebt, dan kan je toch helemaal niet neuken, beffen of pijpen...
......wat zie jij dan onder seks hebben met kleding?
Dat is heel lang geledenquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:00 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Zegt de persoon die geen condooms durft te kopen![]()
![]()
Idd, kleding is niet heel erg van belang ofzo..quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:08 schreef Hanging_by_a_moment het volgende:
uit, aan, als de sex maar goed is
Ik snap niet wat er mis is met een ietwat dikke kont hebben als vrouw.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:59 schreef Vanky het volgende:
Kleding kost alleen maar geld!
Bovendien lopen ze toch constant bevestiging te vragen of hun kont niet te dik is in die broek. Dat ze dan geen aandoen!
Waarom moeten vrouwen toch zo moeilijk doen?
Kontenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:54 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er mis is met een ietwat dikke kont hebben als vrouw.Mits je geen walrus bent en de kwabben letterlijk over je broek hangen, kan een ''dikke'' kont hebben best mooi en sexy zijn, vind ik.
dus.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:08 schreef Hanging_by_a_moment het volgende:
uit, aan, als de sex maar goed is
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:41 schreef WitteHamster het volgende:
Ik heb nooit sex met kleding, alleen met vrouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |