Hou niet van donker.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Negerinntje, ¤35-, aroma geile mokkel dat het was
Niet dat ik weet, dan moet je gewoon op Amsterdam hitte.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:51 schreef verrektemongool het volgende:
Ook jonge hoeren rond de 18-20 jaar?
Van haar mond vol kwakken heb ik geen HIV opgelopen.quote:
Negerinnenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ohquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gewoon op de Flaßhofstraße aldaar? Of ergens anders?quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:18 schreef Omero het volgende:
Als je toch zo dichtbij woont kan je beter richting duitsland Oberhausen daar is het maar 30 euro 20min volop batsen en laaten pijpen je mag meer dan 1x klaarkomen
ahha en die hoeren zijn zo lekker!
allemaal model
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
Jij bent wel erg op de hoogte.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:17 schreef fathank het volgende:
Godver hoe heet die hoerenkast in Duiven nou langs het spoor. Die hebben ook een truckerservice. Komen ze je ophalen bij de Q8 of het AC-restaurant in Zevenaar geloof ik.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:20 schreef turnazz het volgende:
WTF waar komen opeens al die hoerenlopers vandaan..dat dit soort mensen bestonden hier op FOK /
iedereen die hier post is hoerenlopervolgens mij zijn er veel meer hoerenlopers dan degene die het hier toegeven hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als je hier in den haag kijkt hoe druk het af en toe in die straten is kan het ook niet anders.
Coco plaza?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:17 schreef fathank het volgende:
Godver hoe heet die hoerenkast in Duiven nou langs het spoor. Die hebben ook een truckerservice. Komen ze je ophalen bij de Q8 of het AC-restaurant in Zevenaar geloof ik.
Je organiseert wel eens vrijgezellenfeest, je kent 't welquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:45 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Jij bent wel erg op de hoogte.
Die ja. Die vierkante blokkendoos met heel discreet bomen rondom de parkeerplaatsen zodat je de auto's niet kan zien die er geparkeerd staan. Alleen jammer dat er in een omtrek van 500 meter geen andere gebouwen staan dus de mensen alsnog kunnen zien dat je er vandaan komtquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:47 schreef cherrycoke het volgende:
ga der heen en plaats je bevindingen hier, zodat we er allemaal wijzer van worden.
www.hookers.nlquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:46 schreef verrektemongool het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met hoeren uit Arnhem?
Ik wil er graag eens heen maar weet niet hoe duur ze zijn en/of ze aantrekkelijk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |