Yup, met oppositieleider Job Cohen als gedroomde voorman.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:24 schreef ouderejongere het volgende:
PvdA zit in de oppositiebankjes, of heb ik iets gemist?
Nogal logisch dat zoen ze nooit als ze over een "getinte dader" moeten spreken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef Adelante het volgende:
Het NOS journaal hecht er in elk geval geen waarde aan
Welkom man.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:51 schreef opastokvis het volgende:
discussies van hoog niveau hier.![]()
hier blijf ik even gezellig rondhangen.
en dat was geen vraag, dat is een mededeling
De schutter was in dit geval een Marokkaan of in ieder geval leek hij daar sterk op.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:18 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Antilliaan met ruzie, lijkt me waarschijnlijker
-camera-s binnenstadquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
[..]
Waarom niet. Veel mensen die uiteen stuiven en door die hysterie kan die makkelijk weg komen...
quote:
bron?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:17 schreef Wokkel het volgende:
[..]
De schutter was in dit geval een Marokkaan of in ieder geval leek hij daar sterk op.
nonsens, marokkanen doen zoiets nooit.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:22 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Vriend van me zat bij dat podium.
dat wilde ik maar even duidelijk maken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:23 schreef elisahaarman het volgende:
[..]
nonsens, marokkanen doen zoiets nooit.
Nouja je moet wel een enorme lul zijn om op zo'n feest met honderden kleine kinderen te gaan schieten. Hopelijk staat hij er goed op bij de mensen die foto en film maakten, dat hij mag rotten in zijn cel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:26 schreef opastokvis het volgende:
[..]
dat wilde ik maar even duidelijk maken.
zelden zulke oppassende burgers gezien als onze (overigens onterecht) gehate marokkaanse medemens
aan de zwijnen voeren had ik dan weer in gedachtenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:29 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Nouja je moet wel een enorme lul zijn om op zo'n feest met honderden kleine kinderen te gaan schieten. Hopelijk staat hij er goed op bij de mensen die foto en film maakten, dat hij mag rotten in zijn cel.
Vreselijk.quote:Een feest in Arnhem heeft een dramatisch slot gekregen toen een nog onbekende schutter het publiek in liep en begon te schieten. De man heeft drie mensen geraakt. Een van hen is in de loop van de avond overleden.
Was het in Den Bosch ja?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:58 schreef Ragboer het volgende:
Feest voor onze caraïbisch medemens + de grootste tokkiestad van Nederland = geheid gezeik!
Oh ja joh?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:52 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Moet je de reacties eens lezen als de politie deze schutter neerschiet! Dan stikt het hier van de rechtse huillies die de politie gaan veroordelen.
Dat je het niet eens bent met de muziekkeuze, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Om dan vervolgens maar het vuur te openen gaat wel erg ver.quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:40 schreef erik666 het volgende:
Ach , dit hoort gewoon bij zo 'n feest. Elk jaar in Rio de Janeiro, worden er tijdens carnaval wel weet ik veel hoeveel moorden gepleegd. Nou hier in Nederland is het dus allemaal in het klein dus 1 of 2 moorden dat hoort er echt bij hoor!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |