Dat snapte ik ook wel, was ook geen reactie op hem. Maar had meer reacties verwacht, thats all.quote:Op maandag 6 september 2010 09:26 schreef kingofinsania het volgende:
Denk dat ie bedoelt dat het geen geld is voor zo een mooie wagen, maar dat hij nog tevreden is van zijn huidig bakje
Dat heb je goed gezien, dank jequote:Op vrijdag 10 september 2010 20:16 schreef pgrferrari het volgende:
Ben jij (hobby) fotograaf?![]()
Zulke mooie foto's
Ja, alleen bestuurder.quote:
Jammer, maar bedanktquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:16 schreef mark_dabomb het volgende:
Geen airbag is no go helaassucces!
Waarschijnlijk omdat het, los van het feit dat ie er nog netjes uitziet, alsnog een auto van 16 jaar oud met twee ton op de klok is? Daar ga je echt niet meer voor krijgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:13 schreef Dizer het volgende:
Waarom vraag je zo weinig voor zo een mooie auto? Of zie ik iets over het hoofd. Kan me niet voorstellen dat het door die pietlullige schade komt?
Juist. En als de prijs dan ow zo laag is, waarom is die dan nog niet verkocht, tuurlijk wil niet iedereen zo'n auto, maar toch.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het, los van het feit dat ie er nog netjes uitziet, alsnog een auto van 16 jaar oud met twee ton op de klok is? Daar ga je echt niet meer voor krijgen.
quote:Wie is jou nichtje? Kan me niemand uit dat gat herinneren die ook zo'n auto heeft... Heb 'm in ieder geval nooit zien rijden!Op maandag 25 oktober 2010 01:28 schreef skittelman het volgende:
lol, me nichtje heeft dezelfde en komt ook uit hulshorst
quote:Ligt er aan wat je in te ruilen hebt?Je ruilt natuurlijk niet in?
quote:of was dat nou een toyota...Op maandag 25 oktober 2010 15:28 schreef rhythmlicious het volgende:
[..]
Wie is jou nichtje? Kan me niemand uit dat gat herinneren die ook zo'n auto heeft... Heb 'm in ieder geval nooit zien rijden!
quote:Een 940, zie sig.Op maandag 25 oktober 2010 15:28 schreef rhythmlicious het volgende:
[..]
Wie is jou nichtje? Kan me niemand uit dat gat herinneren die ook zo'n auto heeft... Heb 'm in ieder geval nooit zien rijden!
[..]
Ligt er aan wat je in te ruilen hebt?Als dat heel toevallig een prelude is mag je vandaag nog komen
quote:Nooit geschoten is altijd mis.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Is niet echt een auto voor een 21-jarige meid he?![]()
But nice try. Opzich wel vette bak.
ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 30 januari 2011 19:45 schreef Biogarde het volgende:
Die daling in prijs, is dat enkel omdat de keuring eraan gaat komen of heb je 'm door tweeën gereden en komen er kosten aan?
Ok, thanks voor de info en ik zie de foto's graag tegemoetquote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef Row-1 het volgende:
Nee daling in prijs heeft niks met vreemde dingen of iets dergelijks te maken. Ik heb sinds december een andere auto en voor 2 betalen is me net iets teveel, plus dat ik het zonde vind om te betalen voor iets waar ik niks meer mee doe.
Foto's van het interieur + motor zal ik morgen eventjes maken, al verwacht ik dat daar niemand iets op aan te merken heeft. Misschien persoonlijke smaak, maar van binnen ziet ie er gelukkig super uit.
Bouwjaar, km-stand, schade, weinig opties.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:13 schreef Dizer het volgende:
Waarom vraag je zo weinig voor zo een mooie auto? Of zie ik iets over het hoofd. Kan me niet voorstellen dat het door die pietlullige schade komt?
Deze kost 120 euro per kwartaal.quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:00 schreef Foleor het volgende:
Tis een benzine right? Hoeveel kost die in de wegenbelasting per kwartaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |