abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85548823
Garret ace 150 in goede staat!

80 euro incl verzending! wie o wie ?
pi_85548985
Gebruik je tvp knop eens. Je reacties worden verwijderd, dit is slowchat en niet ontopic
pi_85549042
vorig jaar zomer gebruikt in leuke gebieden... alleen naar wo2 spul gezocht,,, its nog legal :z

Dus bij deze. je mag hem gebruiken bij iemand op het erf als diegene er toestemming voor geeft, In sommige gemeentes is het verboden denk aan, Arnhem, Groesbeek, Eindhoven, Apeldoorn (veluwe), Nijmegen.

Houd wel rekening ermee ivm wo2 gebieden waar je hem niet mag gebruiken, bij de gemeente kan je inlichten of er een wet is in hun gemeente of die gebruikt mag worden op openbaar terrein.
pi_85549063
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 18:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gebruik je tvp knop eens. Je reacties worden verwijderd, dit is slowchat en niet ontopic
ik vraag wat ie er zelf zoal mee gevonden heeft, dat is geen slowchat dat is omdat ik interesse heb :{
en met mijn eerste post geef ik dat aan, zodat ts iig weet dat er interesse is , in V&a is die tvp-knop maar bullshit :{
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_85549247
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 18:54 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ik vraag wat ie er zelf zoal mee gevonden heeft, dat is geen slowchat dat is omdat ik interesse heb :{
en met mijn eerste post geef ik dat aan, zodat ts iig weet dat er interesse is , in V&a is die tvp-knop maar bullshit :{
Wat ie ermee gevonden heeft, heeft geen enig doel om te doen kopen. TS weet dat er interesse is als er ontopic vragen gesteld worden. TVP knop is retehandig in V&A zodat we niet eerst 40 tvp's in een topic hebben. Voor verdere discussie hebben we FB ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')