Wat heeft NS er mee te maken dat DB-locs die DB-treinen moesten ophalen op het juist moment op de verkeerde plaats stonden?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:00 schreef dennistd het volgende:
NS is ook lekker aan het falen met de CNL:
Ik heb er wel 1 maar die willen jullie vast niet horen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel raar dat dit nu weer gebeurt trouwens. Eind juni heb ik met de CNL terug uit Praag in Venlo ook een uur op een loc staan wachten. Je zou daar toch wat van geleerd kunnen hebben.
En nee, het spijt me. Geen constructieve oplossing van mijOf je moet "Zorg dat er genoeg locs op de juiste plaatsen staan" een constructieve oplossing willen noemen
Dus er komt straks een CNL door Utrecht met twee 1200'en er voor, en mijn fototoestel ligt thuis?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:00 schreef dennistd het volgende:
NS is ook lekker aan het falen met de CNL: de locs zijn naar Venlo gestuurd terwijl de treinen gewoon weer via Emmerich komen. EETC heeft nu zelf twee 1200-locs naar Emmerich gestuurd.
Zou zo'n machinist van te voren weten wat voor trein hij moet gaan ophalen? Kan me best voorstellen van niet namelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:26 schreef Ascendancy het volgende:
Wat ik mij wel afvraag. Denkt zo'n machinist niet van huh, dit klopt toch niet?
Je hebt nog een uurtje voor een spurtje naar de MediaMarktquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus er komt straks een CNL door Utrecht met twee 1200'en er voor, en mijn fototoestel ligt thuis?
Ik denk twee treinen met beiden één locquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus er komt straks een CNL door Utrecht met twee 1200'en er voor, en mijn fototoestel ligt thuis?
Ohja, het zijn Railion-loc, mijn foutquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:13 schreef ReisT het volgende:
[..]
Wat heeft NS er mee te maken dat DB-locs die DB-treinen moesten ophalen op het juist moment op de verkeerde plaats stonden?
Ja zeg, dan heb ik drie camera's thuis liggen. Verder is het in Utrecht kutweer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt nog een uurtje voor een spurtje naar de MediaMarkt
Betekent dat dat er vanaf dit tijd niet meer met 1600-locs of treinstellen internationaal vervoer gereden kan worden via Emmerich, of komt er een spoor met omschakelbare bovenleiding in Zevenaar-(Oost)?quote:Op het traject ten oosten van Zevenaar worden ook het spanningssysteem (25 kV) en het beveiligingsysteem (ERTMS) aan de Betuweroute aangepast. Die systemen zijn voor 2015 klaar, aldus Eurlings.
Ga maar uit van het eerste.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:08 schreef dennistd het volgende:
Ik lees hier:
[..]
Betekent dat dat er vanaf dit tijd niet meer met 1600-locs of treinstellen internationaal vervoer gereden kan worden via Emmerich, of komt er een spoor met omschakelbare bovenleiding in Zevenaar-(Oost)?
Gelukkig heb je met je mobieltje alsnog foto's kunnen nemenquote:
Ze komen er aan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig heb je met je mobieltje alsnog foto's kunnen nemen
Leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:39 schreef Duvel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Da's 1. Er volgen er nog meer. Sorry voor de baggerkleuren, maar ja, HTC camera.
Vetquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:39 schreef Duvel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Da's 1. Er volgen er nog meer. Sorry voor de baggerkleuren, maar ja, HTC camera.
Ik hoop toch echt dat ze zo slim zijn voor Zevenaar-Emmerich niet hetzelfde systeem te kiezen als de Betuweroute, maar gewoon meteen het Duitse 15kV. Anders zou je vanuit Arnhem twee keer moeten omschakelen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:08 schreef dennistd het volgende:
Ik lees hier:
[..]
Betekent dat dat er vanaf dit tijd niet meer met 1600-locs of treinstellen internationaal vervoer gereden kan worden via Emmerich, of komt er een spoor met omschakelbare bovenleiding in Zevenaar-(Oost)?
Mwah, de laatste paar heb ik met een opgevoerde sensor gemaakt (+2 EV), en dat ziet er gelijk wat beter uit, vind ik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:56 schreef De_Hertog het volgende:
Kleuren vallen trouwens nog wel mee, voor een telefooncamera, met dit donkere weer.. Toch?
Maar, als je nadenkt, bedenk je je toch ook dat er veel meer treinen van de Betuweroute naar Duitsland rijden dan van Arnhem naar Duitsland. En je weet niet half wat voor troep je je op de hals haalt als je 15 kV in Nederland aanlegt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:58 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat ze zo slim zijn voor Zevenaar-Emmerich niet hetzelfde systeem te kiezen als de Betuweroute, maar gewoon meteen het Duitse 15kV. Anders zou je vanuit Arnhem twee keer moeten omschakelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |