Wat lijkt het me toch een prachtig selling point van de OV-Chipkaart, als ze aan de hand van je toch wel van seconde tot seconde bekende reisgegevens automatisch je vergoeding zouden bijboeken zodra je met je OV-Chipkaart een half uur vertraging zou oplopen. Technisch moet dat geen enkel probleem zijn. Kan heel die papierwinkel ook overboordquote:Op woensdag 25 augustus 2010 06:03 schreef greavy het volgende:
Je moet de klantenservice bellen, en vragen om een GtbV formulier voor de OV-Chipkaart. Die krijg je dan opgestuurd, en kan je invullen.
Jup.quote:
Jij houdt toch de hele dag de AV bij van een grote hoeveelheid stations om te kijken waar je nu weer fictief hebt gereisd met vertraging?quote:
Ziggy in z'n probation waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:54 schreef Peterselieman het volgende:
Heb die dag trouwens ook nog 40 minuten voor station Groningen moeten wachten. Door een wisselstoring kon de trein het station niet binnenrijden. Uiteindelijk hebben ze handmatig wat wissels omgekrukt zodat ook de laatste honderden meters naar het perron afgelegd konden worden.
Nooit.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien willen mensen dan wel echt "om"
Nope. het was enkele jaren geleden en toen was ziggy geen trdl, maar gewoon forensquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziggy in z'n probation waarschijnlijk
Dat zou ik wel best kansloos vinden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij houdt toch de hele dag de AV bij van een grote hoeveelheid stations om te kijken waar je nu weer fictief hebt gereisd met vertraging?
Normaal niet ik bewijsstukken daarom altijd vast, maar dat mag van NS ook niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb 1 keer wat geclaimd, maar toen kreeg ik een brief dat ik m'n kaartje niet had meegestuurd terwijl ik dat nou juist WEL gedaan had
Daar heb ik dus echt nog nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb 1 keer wat geclaimd, maar toen kreeg ik een brief dat ik m'n kaartje niet had meegestuurd terwijl ik dat nou juist WEL gedaan had
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo'n CF1 stoel lijkt me best geil voor in mn nieuwe huis
Ja, schofterig is het.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:06 schreef King_of_Kool het volgende:
Moet je kijken hoe zonde: Veiling van oude Amsterdamse trams
Het Amsterdams openbaar vervoer museum is failliet gegaan en nu worden al deze mooie antieke trams op de veiling gezet.
Met je krokodillentranen. Waar was je toen het museum nog open was? Toen ging je geld er ook niet heen, wel?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:06 schreef King_of_Kool het volgende:
Moet je kijken hoe zonde: Veiling van oude Amsterdamse trams
Het Amsterdams openbaar vervoer museum is failliet gegaan en nu worden al deze mooie antieke trams op de veiling gezet.
Omdat er ook mensen zijn met een verstand groter dan dat van een pinda.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:59 schreef Ascendancy het volgende:
Ik snap niet waarom al dat soort meuk bewaart moet blijven. Kost alleen maar geld.
Ah, mijn mening maakt mij uiteraard weer direct dom.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Omdat er ook mensen zijn met een verstand groter dan dat van een pinda.
Nee, jouw mening niet, maar je kortzichtigheid wel. Oh, en je d/t-fouten werken ook niet in je voordeel.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ah, mijn mening maakt mij uiteraard weer direct dom.
Er is geen positieve kosten/batenanalyse te maken bij dit soort dingen als het gaat om de financiële kant. Gelukkig heb je ook nog de culturele kant. En die zegt dat het wčl belangrijk is om oude meuk te bewaren.quote:Ik vind de kosten-baten bij dit soort projecten te negatief. Voor spoor heb je in Utrecht een prima museum. Wil je voor de rest dingen bewaren, dan zal dat imo vooral uit eigen zak moeten komen.
Alleen de onderstellen zijn va PCC's. Die bekijk ik niet dagelijks.quote:Overigens kan je ook gewoon naar Den Haag gaan, daar rijden nog dagelijks genoeg antieke trams.
Dat moet je zelf weten, ik trek daar wel conclusies uit.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:20 schreef Ascendancy het volgende:
Oh en dt fouten en dergelijke kunnen me op een forum aan me reet roesten,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |