Eujquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet dat wij een eenkennig navelstarend clubje xenofobe sociopaten zijn of zo hoor. Maar we zitten gewoon niet zo te wachten op buitenstaanders.
Leesch die rescht van die diskussie majsjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Euj. Zolang je newbies maar niet weg jaagt
.
Dat hoeft niet eens. Zolang ze maar meer WILLEN weten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:27 schreef Peter het volgende:
Zolang ze maar meer weten van treinen als dat ie geel is en dat ze er elke dag in en uitstappen..
Deze vroeger wel (toen ie nog geen 2 wasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mwoah. Hij houdt niet zo van GTW's.
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Euj. Zolang je newbies maar niet weg jaagt
.
Om half 12 savondsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
pak je toch een bus naar de Riet of zo, boejje. Of schrijf een GtbV
Ja, dat is wel de bedoeling.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Krijg ik überhaupt wel geld terug met mn OV Chipkaart (ik kan gewoon gratis reizen student)
**OV-Zones en OV-gedeeltes bij Jaartrajectabonnementen, (Jeugd-)Maandtrajectabonnementen, het OV-Jaarabonnement, Maandnetabonnement, Dagkaart en Zomertoer worden niet meegerekend.
¤ 4,54 krijg je terug als je OV kaart hebt bij een uur of meer vertragingquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de bedoeling.
Ik wil dat ook wel eens uitproberen, maar op station Bijlmer ArenA hadden ze geen GtbV-formulieren voor chipkaarten, alleen voor papieren kaartjes.
Precies, daarom was ik vandaag ook ineens naar Arnemuiden en niet naar Vlissingen toen de Benelux vertraging had.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
¤ 4,54 krijg je terug als je OV kaart hebt bij een uur of meer vertraging
Je moet de klantenservice bellen, en vragen om een GtbV formulier voor de OV-Chipkaart. Die krijg je dan opgestuurd, en kan je invullen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de bedoeling.
Ik wil dat ook wel eens uitproberen, maar op station Bijlmer ArenA hadden ze geen GtbV-formulieren voor chipkaarten, alleen voor papieren kaartjes.
Och, ik heb het nog veel bonter gemaakt. Kwam uit Vlissingen en wilde door naar Breda, maar er was een stroomstoring. Heb dus een formuliertje ingevuld, terwijl ik als alternatief maar doorgereisd ben naar Zandvoort aan Zeequote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Precies, daarom was ik vandaag ook ineens naar Arnemuiden en niet naar Vlissingen toen de Benelux vertraging had.
Ja. Maar dus niet op station Bijlmer. "Ga maar naar Amstel of Centraal"quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:17 schreef James1988 het volgende:
Die formulieren hebben ze ook bij de Tickets & Service-balies, volgens mij. Ik heb er pasgeleden in ieder geval eentje ingevuld waar een OV-chipkaartnummer op stond en moest ook mijn chipkaartnummer invullen...
Ja hallo, ik ga toch geen geld verspillen aan de wachtrij van een 0900-nummer om van mijn rechten gebruik te kunnen maken?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 06:03 schreef greavy het volgende:
[..]
Je moet de klantenservice bellen, en vragen om een GtbV formulier voor de OV-Chipkaart. Die krijg je dan opgestuurd, en kan je invullen.
Ik heb tot nu toe nog nooit geclaimd, want eigenlijk vind ik de regeling veel te coulant. Geld vergoeden als een aansluiting door pech eens een keertje fout loopt...quote:
Het was een van de weinige keren dat ik iets geclaimd heb. Heb vrijwel nooit vertraging.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |