Mais oui!quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:13 schreef Antaris het volgende:
Er zullen wel een aantal mensen zijn, die dit nummer kennen.
Incubus op Radio 2.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:00 schreef Antaris het volgende:
Ze zullen wellicht ergens in top 2000 staan.
Een goed nummer!quote:
Dan was de dubbele a-kant van een half jaar eerder beter:quote:
Het stomme is dat ik dat nummer tot kort geleden niet eens kende (ik ken voornamelijk jaren '60 werk van ze). Sterker nog, ik dacht dat het 'Black Messiah' heette tot ik daarnet de clip op youtube wilde opzoeken. Bleek dat het verkeerd was getagged...quote:Op maandag 20 september 2010 15:54 schreef belsen het volgende:
Dan was de dubbele a-kant van een half jaar eerder beter:
Klopt dat is een reggaenummer van hetzelfde album. Het album Lowbudget uit 1979 is ook wel een aanrader. Dat is een beetje de revanche op albums uit de jaren 70.quote:Op maandag 20 september 2010 15:57 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik dat nummer tot kort geleden niet eens kende (ik ken voornamelijk jaren '60 werk van ze). Sterker nog, ik dacht dat het 'Black Messiah' heette tot ik daarnet de clip op youtube wilde opzoeken. Bleek dat het verkeerd was getagged...
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:58 schreef risussardonicus het volgende:
De beste die ooit geleefd heeft bedoel je? Nick Drake without a doubt![]()
Thx, nog een pareltje:quote:Op donderdag 23 september 2010 22:55 schreef Arjan4all het volgende:
Een echte Great forgotten song, geplaatst door risussardonicus als reactie op een ander topic. Ik doe even een "Steal with pride" als aanvulling op dit topic![]()
[..]
Forgotten, dat nummer is niet weg te slaan.quote:
Leuke muziekquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:41 schreef Arjan4all het volgende:
Ik voeg 2 songs van Loane toe. Meer onbekend, dan forgotten. Leuk luisterwerk....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |