Hahah dat weer Socios dan weer he!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:03 schreef Socios het volgende:
Het lelijkste station van Nederland
Het lelijkste station van Nederland nummertje 2
Dus maak ik een nieuwequote:Er is al 881 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:35 schreef Twizu het volgende:
Hahah! Ik dacht het over stationwagens ging!![]()
Inderdaad, en vanaf daar moet ik elke dag naar school.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat gedrocht in Tilburg....
[ afbeelding ]
+ dat deze begin dit jaar helemaal zijn opgeknapt ..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:34 schreef ukga het volgende:
[..]
Dat is Spaklerweg nerd, das een metrostation, geen trein die daar stopt
Als ekte ekte BoZ'er zou ik je moeten schoppen. Maar je hebt wel gelijk..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:01 schreef VOFTW het volgende:
Post hier de lelijkste treinstations van Nederland en België
Bergen op Zoom
[ afbeelding ]
Haha ik ben ook een ekte BoZ'er, maar dat gebouw is gewoon lelijk. Staat ook leeg nu volgens mij, en in dat wachthalletje tegenover de kiosk zitten vaak zwervers.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:07 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Als ekte ekte BoZ'er zou ik je moeten schoppen. Maar je hebt wel gelijk..
Waarom zien we jou dan niet in West-Brabant #25; Krav maga! ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:15 schreef VOFTW het volgende:
[..]
Haha ik ben ook een ekte BoZ'er, maar dat gebouw is gewoon lelijk. Staat ook leeg nu volgens mij, en in dat wachthalletje tegenover de kiosk zitten vaak zwervers.
Maar ze gaan over een paar jaar het stationsgebied opknappen en er komt ter hoogte van Nieuw Borgvliet een station Bergen op Zoom Zuid
Antwerpen Centraalquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:58 schreef Hyundai het volgende:
Ik vind dat er ook een 'het mooiste treinstation' topic moet komen.
N.B. Iedere treingerelateerde opmerking wordt vanaf nu genegeerd. Bovendien zijn alle aantijgingen jegens mij m.b.t. dit onderwerp automatisch verworpen. TS hoeft daar dus niet op in te gaan simpelweg omdat de opmerking dan wel aantijging nietig is en nooit heeft bestaan. Wil je over treinen praten dan ben je welkom in het Treinentopic in PTA.quote:
Als je hier een opmerking plaatst over treinen is het niet offtopic.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:45 schreef Hyundai het volgende:
Wil je over treinen praten dan ben je welkom in het Treinentopic in PTA.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:07 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Als ekte ekte BoZ'er zou ik je moeten schoppen. Maar je hebt wel gelijk..
Lol! ik woonde tot 3 maanden terug daar ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:15 schreef VOFTW het volgende:
[..]
Haha ik ben ook een ekte BoZ'er, maar dat gebouw is gewoon lelijk. Staat ook leeg nu volgens mij, en in dat wachthalletje tegenover de kiosk zitten vaak zwervers.
Maar ze gaan over een paar jaar het stationsgebied opknappen en er komt ter hoogte van Nieuw Borgvliet een station Bergen op Zoom Zuid
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:29 schreef jesperrrrsss het volgende:
In before Nazi deportatie treinen !
Die overige twee sporen worden toch wel gebruikt, voor goederentreinen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:52 schreef Chinless het volgende:
[..]
[..]
Lol! ik woonde tot 3 maanden terug daar ook.
Snap niet waarom BoZ zo lelijk moet zijn. NIemand begrijpt ook dat er 4 sporen zijn en er maar 2 gebruikt worden
Jonguh da's een ouderwetse radioquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:40 schreef KorgM3 het volgende:
Eindhoven Centraal dat is pas lelijk!
[ afbeelding ]
En onhandig! Wil je met de lift, mag dat alleen maar onder begeleiding!!! Lekker dan als je haast hebt...
Degene die Eindhoven Centraal heeft gebouwd mag voor mijn part zijn bul voor architectuur bouwkunde inleveren! Achtergestelde idioot!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:46 schreef grindfreakje het volgende:
Ondanks de geweldige stationshal van Groningen, hebben ze er ook een gedrocht.
Groningen Station Noord:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oe, je hebt gelijk. dat ding is echt monsterlijk. en in de horecagelegenheid beneden weten ze niet eens wat voor bladerdeegrommel ze verkopen EN die krengen smaken nergens naar.
Wel leuk als je in de trein zit en mensen zit spinnen..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:43 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
station Uithuizen. Die trap is te steil, dat gebouw (met fitnesszaal) is lelijk en het meest kutte is dat het enkel spoor is.
die vind ik nog best tof..quote:
Oude ambachten herleven in de buurt van dat station. Spinnen...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:51 schreef Arnette het volgende:
[..]
Wel leuk als je in de trein zit en mensen zit spinnen..
En harenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:46 schreef grindfreakje het volgende:
Ondanks de geweldige stationshal van Groningen, hebben ze er ook een gedrocht.
Groningen Station Noord:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat terwijl het vroeger zo uitzag:quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:32 schreef misteriks het volgende:
jeeeezus leiden
je hebt stations die niet de pretentie hebben om mooi te zijn; maar de bouwheer en architect van Leiden mogen ze de kogel geven imo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |