moet ze helemaal zelf weten. als ze er trots op is, moet ze het vooral doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:42 schreef MdMa98 het volgende:
goeiemorgen![]()
hee wat is dat allemaal hier boven mij?
je gaat toch niet je lichaam op fok! zetten, steekje los ofzo?![]()
![]()
bewust? of heb je daar geen behoefte aan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:49 schreef douche-eendje het volgende:
Gheheeh daar heb ik lekker geen toegang voor
Goeiemorgen Erwinquote:
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:42 schreef MdMa98 het volgende:
goeiemorgen![]()
![]()
Dank jequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
moet ze helemaal zelf weten. als ze er trots op is, moet ze het vooral doen
Gast, moet ze toch lekker zelf wetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:42 schreef MdMa98 het volgende:
goeiemorgen![]()
![]()
Hij mocht willen dat ie zo'n meid hadquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:23 schreef douche-eendje het volgende:
MdMA heeft ze vast al uitgeprint op fullsizeformaat en ze boven zijn bed gehangen![]()
En dan aan mij vragen of er een steekje bij me los zitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:23 schreef douche-eendje het volgende:
MdMA heeft ze vast al uitgeprint op fullsizeformaat en ze boven zijn bed gehangen![]()
Erwin, nooit toegang tot gevraagd.
Dat zit wel goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij mocht willen dat ie zo'n meid had.
bij mij hangt er niks boven mijn bedje, wel een full size canvas met mn kat er op in de woonkamerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan aan mij vragen of er een steekje bij me los zit
De foto`s is niks mis mee. Maar ze op internet zettenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen Erwin
[..]
Goeiemorgen
Jammer dat je er zo over denkt, het zijn alles behalve ordinaire foto's.
[..]
Dank je
op zich wel grappige topic tussen... zelf zal ik er niets postenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:23 schreef douche-eendje het volgende:
Erwin, nooit toegang tot gevraagd.
quote:
Ook leukquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:30 schreef MdMa98 het volgende:
bij mij hangt er niks boven mijn bedje, wel een full size canvas met mn kat er op in de woonkamer
Je hoeft niet te kijkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:31 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
De foto`s is niks mis mee. Maar ze op internet zetten![]()
Hou toch lekker voor jezelf
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken. En uhm, je poes op canvas. Je maakt het ons zo wel héél makkelijk
.
Nou douche-eendje, je wenst het me wel toequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welnee joh
[..]
Ook leuk
Ik heb deze in de woonkamer hangen (nu even tijdelijk niet want de kamer is net gesaust:
[ afbeelding ]
Kostte 90 euro om te laten makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is een behoorlijk formaat canvas
me likesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:43 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Kostte 90 euro om te laten maken![]()
Maar ben dan ook dol op poezen (ja ja ik weet het...)
[ afbeelding ]
gelukkig wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |