Je hebt toch niet liever vakantie?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef ErwinDikkie het volgende:
de tijd gaat snel als je druk bezig bent
de eerste week vrij is wel lekker, dan heb ik genoeg dingen te doen.quote:
dat wel, maar na een paar dagen heb ik het ook wel gezien...quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:59 schreef Bart het volgende:
Euh, films kijken, klussen, sporten, gamen, leuke uitjes doen... Genoeg te doen hoor.
Je had de ramen kunnen gaan doen...quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat wel, maar na een paar dagen heb ik het ook wel gezien...
hoeveel mensen komen er vrijdag?
had gekund.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je had de ramen kunnen gaan doen...
quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik zag net ergens op fok dat je een blind date in the dark kan winnen
hier stond hetquote:
quote:
op maandagavond is er een show op rtl nog wat, dat heet daten in the dark. en daar zitten dames tussen waarvan je denkt, hoe kan jij vrijgezel zijn?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Alsof er lekkere wijven meedoen met zoiets.
Uhm ik hoop hetquote:
Gaan we meeten dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:14 schreef Bart het volgende:
Gezellig, ik zorg dat ik wat lekkers in huis heb.
Die worden ingehuurd, anders zijn de kijkcijfers nogal laag he?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
op maandagavond is er een show op rtl nog wat, dat heet daten in the dark. en daar zitten dames tussen waarvan je denkt, hoe kan jij vrijgezel zijn?
Wat zou je anders in Alkmaar moeten doenquote:
kunnen we dan niet beter in de kroeg afspreken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Die worden ingehuurd, anders zijn de kijkcijfers nogal laag he?
[..]
Wat zou je anders in Alkmaar moeten doen.
Ik wilde 'sochtends gaan zwemmen met de kids en smiddags langs opa en omaquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:42 schreef Bart het volgende:
Wat zou je anders in Alkmaar moeten doen.
Kan natuurlijk ook, maar dan kun je je La Trappe niet meenemen...quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:43 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
kunnen we dan niet beter in de kroeg afspreken?
bij gunnery's is er guinessquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook, maar dan kun je je La Trappe niet meenemen...
mij maakt het niet uit.quote:
Dat heeft dus alleen zin als er meer mensen komen...quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:58 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
mij maakt het niet uit.
en als we de kroeg in gaan kunnen meer mensen komen
das waar... ik zou zeggen als mensen zich geroepen voelen om vrijdag de kroeg in te gaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat heeft dus alleen zin als er meer mensen komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |