Ik denk dat ze eerder naar Nigeria gaan dan Noord Korea.... Of zullen ze daar de hele site offline hebben gehaald?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:07 schreef Sodeju het volgende:
Ik vraag me af of iemand uit Nigeria hetzelfde bericht krijgt.
YES WE SHIP TO NIGERIA.
in noord korea mogen de mensen geen telefoon bezitten en zijn ze afgesloten van het internet. zet je daar de tv aan krijg je 24/7 propaganda!! mooi leven daarquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:12 schreef Marino-Allonso het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder naar Nigeria gaan dan Noord Korea.... Of zullen ze daar de hele site offline hebben gehaald?
Hadden wij hier maar zo'n levenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:17 schreef Bobby-mcFerrin het volgende:
[..]
in noord korea mogen de mensen geen telefoon bezitten en zijn ze afgesloten van het internet. zet je daar de tv aan krijg je 24/7 propaganda!! mooi leven daar
Ik kan me herinneren dat er nog een geluidsfragment van mij circuleert waar ik dat bedrijf had opgebeld of ze naar Nederland shipte. Staat ie nog online ergens?quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze nog ergens liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |