Ging dat maar zo makkelijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Geef haar, raak haar, karn haar, doe alles wat je in je hebt. Nu, volk, sta op en laat de storm losbreken!
Eenmaal gequoteerd voor de waarheid.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een dekmantel voor zijn ware job, het redden van de aarde.
Dankjewel voor dit advies.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een beetje dwang kan nooit kwaad.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eenmaal gequoteerd voor de waarheid.
Tweemaal gequoteerd voor het eenmaal quoteren van de waarheid.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eenmaal gequoteerd voor de waarheid.
Hoe kom je aan die informatie?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:24 schreef naatje_1 het volgende:
Na zondagavond komt KLB er dus weer, zo te zien
quote:Personage Nederlandse stemmen Engelse stemmen
Belle Joke de Kruijf Paige O'Hara
Beest Rob Fruithof Robby Benson
Gaston Henk Poort Richard White
aangezien al die mensen na zondagavond geunbanned wordenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die informatie?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mits men niet gekloond heeft is deze groep zondagavond laat weer terug.
Wat een onzin om die debielen dan al toe te laten. Ik heb voor minder een maand zonder FOK! gezeten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
aangezien al die mensen na zondagavond geunbanned worden
NEENquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:30 schreef Henkie94 het volgende:
Henkie reporting in.
Heb ik iets boeiends gemist schatjes?![]()
Me nicht.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:30 schreef Henkie94 het volgende:
Henkie reporting in.
Heb ik iets boeiends gemist schatjes?![]()
Ik heb voor minder 2 jaar zonder PUB gezeten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat een onzin om die debielen dan al toe te laten. Ik heb voor minder een maand zonder FOK! gezeten.
meid toch, wil je erover pratenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb voor minder 2 jaar zonder PUB gezeten.
Geen gemis, ze posten daar toch alleen maar met sterretjes voor mond, moederneukende sterretjes.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb voor minder 2 jaar zonder PUB gezeten.
Het feit dat Rob in een dierenkostuum nog steeds zo'n spange sma als Belle kan regelen zeg eigenlijk alles.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:25 schreef Panzermaus het volgende:
Nederlandse uitvoering van de video 'Belle en het Beest', het Beest is ingesproken door niemand minder dan Rob. Die twee Oscars voor een tekenfilm zijn dus te verklaren.
[ afbeelding ]
bron: http://members.multimania.nl/disneyclassics/newpage28.html
[..]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Geen gemis, ze posten daar toch alleen maar met sterretjes voor mond, moederneukende sterretjes.
[ afbeelding ]
überhaupt komen die plaatkes er niet inquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Geen gemis, ze posten daar toch alleen maar met sterretjes voor mond, moederneukende sterretjes.
[ afbeelding ]
Stop de carambolisering van Nederland, stem Onafhankelijk Delft.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:37 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jongeren laven zich veel te vaak aan het hoge vitaminegehalte van de Carambola.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:37 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jongeren laven zich veel te vaak aan het hoge vitaminegehalte van de Carambola.
Godverdommequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Stop de carambolisering van Nederland, stem Onafhankelijk Delft.
[ afbeelding ]
Martin Stoelinga, succesvol zakenman en bekende Delftenaar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:45 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
GodverdommeWie speelt deze rol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |