Oezo? en wat en niet gaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:40 schreef ToT het volgende:
Oh ja, en baggertopic, slotje enz.Waarschijnlijk zo ongeveer de laatste die ik zal zetten!
Tja uiteraard siddert en beeft heel Fok voor mij en onderwerp ik hier iedereen aan mijn wil, maar neh, ONZ kan best zonder SC!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:44 schreef Gotrick het volgende:
Ken je niet even je goedkeuring geven aan een nieuwe ONZ sc reeks voordat je pleite gaat?
Niet lang meer, tenzij ik mijn adem een kwartier in ga houden!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Godver, ben jij nou nog steeds blauw?
Neuh, ff rustig aan doen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:44 schreef naatje_1 het volgende:
Schijnmod, like jogy is ook geen optie
Da's een erg goede optie. Doe es?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet lang meer, tenzij ik mijn adem een kwartier in ga houden!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's een erg goede optie. Doe es?
Waar wens ik jou dood? Ik wens je alleen blauw hoor. Maar dat ben je al/nog.quote:
Fok's PM-systeem kan zo'n lange lijst niet aan, sorry!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Overigens: Nu je nog blauw bent kun je me vast wel even m'n notes doorPM'en....
Dan mail het me maarquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Fok's PM-systeem kan zo'n lange lijst niet aan, sorry!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |