Heb je weer gebruikt gast?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:01 schreef Borkydude het volgende:
Bart jij maakt topics voor ik met m'n ogen kon knipperen!
Ik vond het sowieso al heftig dat ik alleen zover van Friesland wasquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
de kwaliteit van pinkpop is gewoon benedenmaat
Wij gaan gewoon niet zuipen, goedquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:02 schreef DeLuna het volgende:
Maar dat hele idee met tentjes op een veldje staan waar iedereen dronken is staat me niet aan. Dat is niks voor mij.![]()
Overigens is dit misschien heel generaliserend, maar dat is wel wat ik van veel mensen hoor.
Flikker toch op met je Sziget hype manquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
En sowieso, ik wil gewoon minstens 1 keer in mijn leven naar sziget en glastonbury
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:02 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Pfff wat is dit toch vet zo'n forum!!
Sziget had wel fucking muse staan, en meer van die bands waar je fucking tegen zegtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Flikker toch op met je Sziget hype manDat is gewoon een hypefestival. Glastonbury is tenminste serieus vet.
Fucking Muse. FUCKING BOEIEND!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sziget had wel fucking muse staan, en meer van die bands waar je fucking tegen zegt
mietje, tuurlijk staat de muziek hardquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:05 schreef DeLuna het volgende:
De muziek staat trouwens ook altijd veel te hard, maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Hebben je doppen voor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:05 schreef DeLuna het volgende:
De muziek staat trouwens ook altijd veel te hard, maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Muse is potverdomme wel 1 van de beste bands van de tenties jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fucking Muse. FUCKING BOEIEND!
Tenties zijn net begonnen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:07 schreef naatje_1 het volgende:
ow wacht, dat zit natuurlijk nog in de zeroes
Jahoor. Best leuk bandje, maar zo super vind ik het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Muse is potverdomme wel 1 van de beste bands van de tenties ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |